Hé Meiden, aan mij de eer om het 3e topic te openen voor ons oktobermama's. Ik zou zeggen, plaats maar raak!! Liefs Luna
@Knuffel, o hadden wij ons nog niet op hyves uitgenodigd. Mijnes is http://backy1.hyves.nl/ @Wendelaa, haha komt door mijn gezichtsuitdrukking, als ik door de super loop hier, kan ik nog weleens chagrijnig kijken. J @Maia, ben benieuwd hoe het gaat met de rijstebloem. Mooie taart zeg. @Sannie, dat herken ik helemaal. Kan ook zo slecht tegen die prikken. O en 5 flessen is toch ook prima. Ik zeg altijd maar zo Hier houden we ons allemaal zo aan die richtlijnen. In heel veel landen zijn er geen cbs en voeden mensen gewoon op gevoel. Dan komt het ook goed met die kinderen hoor. Sinds ik die tijden en regeltjes allemaal los heb gelaten voel ik me een stuk relaxter. Maar ik pas er idd wel voor op dat hij niet te dik wordt. @Baby, o de diva ook in de wandelwagen gelegen? Wat leuk! Ze voelde zich natuurlijk een hele dame Heb je haar in de ligstand gezet? @danjo, o nee ik zag heel duidelijk jou terug in Naomi. Maar ze keek niet boos. Gewoon heel schattig eigenwijs. Echt zo van, ik zal het wel eens even allemaal regelen hier. Haha. @Wandelwagen/voetenzak: Wie heeft er nog meer de beeb al in de wandelwagen en gebruikt hierbij de voetenzak? Juliën wil dat ding niet om zich heen en begint dan te huilen, maar zonder is nog veel te koud. Iemand tips? @Sylvia, bij jou ook alles goed?
was ik de schuldige met t 5000e berichtje weer..... @Luna;ja ik had hem helemaal plat en ze ligt indd gewoon in de voetenzak..ze was nu nog teveel onder de indruk denk ik om hem weg te schoppen
Jeetje, Dyoni ook al in de wandelwagen! Nou hier nog een tevreden mannetje in de bak gelukkig. @Luna, nee je gaat de godsganse dag met een big-smile rondlopen
@Knuffel, bedankt voor de uitnodiging, ik heb je toegevoegd. @Baby, jij was de schuldige. haha Ach Julien spoort nie, die wil gewoon niet ingesnoerd liggen in de ziek en helemaal plat vind hij ook niks, maar zitten is nog niet goed voor zijn rug. @Pedopartij, ik hoor dat de pedopartij eindelijk gestopt is.
@Wen, ik vond de bak ook veel fijner, maar je hebt de sumo gezien hé. die ligt met zijn knar tegen de rand. Nee precies, alsof ik hier naar iedereen moet gaan lopen lachen.:x Maar ik weet niet wat dat is, wordt ook vaak als arrogant afgeschilderd. Acht ze doen maar... Ik heb mijn eigen vriendinnetjes.
@Luna;ik ben er al niet blij mee dat ze in de wandelwagen ligt dus ze heeft niks te willen!liggen jij hahahaha
ow mn moeder belde net.mn vader is weer terug op zaal, operatie is goed gegaan zover ze nu kunnen zien.hij heeft wel veel pijn (logisch) en heeft nu morfine gehad
@Baby, zo is dat. Luisteren zullen ze! Heb je hem naar je toe of van je af? Ik probeer hem v.d. week is naar me toe te leggen.
Luna ze ligt naar me toe met haar gezicht.anders vangt ze ook veel wind en kan mama niet zien wat ze doet..hallo zeg dit is al een stap voor me en dan ook nog omdraaien nee dankje hahahahah
fijn dat de operatie goed is gegaan baby! En inderdaad een stap zo he, naar de wandelwagen. pfff 5000 berichten alweer zeg... wat eten we vanavond? hier een zuurkool ovenschotel. en straks moeten we naar ouderavond van het kdv hihi!
@Maia, haha, wist niet dat ze bij het kdv ook ouderavonden hielden. wat grappig. @Baby, ja precies, dat ga ik met Juulz ook maar weer doen. mama wilde mss toch iets te snel. Nog steeds geen msn. Dan word ik weer toegevoegd door mensen waar ik geen zin in heb. Familie waar ik geen contact meer mee heb en oude vriendschappen die ik op afstand wil houdenl. haha. Ik chat hier gezellig mee! @Eten: Pizza american
@baby, nee, maar dan krijg ik dat weer via via achteraf te horen... Heb er al eerder mee aan de stok gehad. Helaas... Maar dat is pas geleden hoor. Toen wilde ik het eens proberen omdat jullie het over msn hadden. Wist niet wat het was nog dusdacht eens proberen, kreeg ik ineens allemaal lastige mensen enzo. Die gingen me daarna op hyves opzoeken. Ben er maar snel vanaf gegaan. Teveel sociale controle. Maar goed... Ik hoef ze inderdaad niet te accepteren dat klopt. @Wen, moest je niet huilen bij het optreden?
@Luna, maar hoe vinden ze je dan op msn? Stiekem nieuw account aanvragen hahaha En ik moest even goed slikken hoor, toen ik ze daar op t podium zag staan @Baby, gelukkig heeft je vader t weer achter de rug....hoop dat hij snel is opgeknapt @Maia, wat een mooie taart zeg! Ben erg benieuwd naar wat we zondag te zien krijgen
@Wendelaa, wel een goed idee om onder een andere naam msn aan te maken. Weet niet hoe ze me vinden, sommige mensen zijn hardnekkig. haha