De tijd vliegt he! Ongelooflijk! Met mij gaat t nog niet al te best... ik heb veel pijn en t is echt behelpen. Aanstaande dinsdag word ik weer opnieuw behandeld aan mijn been. Ik hoop dat de behandelingen aanslaan! Want t is echt zwaar zo en ook echt oppassen, met hoe ik Roann moet verzorgen, oppakken enz. En dan de hulp die ik toch weer moet toe laten, het afhankelijk zijn, ik vind t verschrikkelijk... Maar ik heb ook nog leuk nieuws! Sinds gisteren kan ons knappe kereltje zich helemaal alleen op de buik rollen, haha En nu doet ie niks anders meer! Hij ligt dan alleen een beetje raar te kijken van... en nu??? haha
En t is inderdaad erg rustig de afgelopen dagen! Iedereen druk druk druk en dan nu dat lekkere weer! Ik vind t jammer dat ik niet lekker buiten kan gaan wandelen!
miss mommy! hoop dat het snel aanslaat....! grappig, roann en caleb dat tegelijk geleerd!! ik schrok ervan gister, had caleb in zijn bedje liggen, alles was eruit, ik was even naar beneden.. hoor ik opeens een gekke gil...had meneer zich op zn buik gedraaid! Hij was er zelf een beetje van geschrokken.. de 2e keer lag hij te lachen zo van goed he mama! en sinds vrijdag( weet niet wat Roan Caleb heeft ingefluisterd?!) WIl hij steeds staan... ik had hem op schoot en maar die benen strekken, voetjes afzetten. denk wat wil hij nou, ik hem opgepakt strekt hij zijn beetjes en staat gewoon, en schateren dat hij deed!!hij zei nog net niet, kijk mij eens! Dat en dan rollen wil hij nu dus de hele dag.... de kinderarts stond versteld van dat staan... hij zei als het het maar niet door jullie steeds gedaan word, dus dat we hem neerzetten terwijl hij niet wilt... toen ging caleb daar fijn ff hetzelfde doen en zei dus meteen oh zie het, wil echt zelf... hij pakte hem op en liet hem met alleen een hand om zijn buikje staan! Knap toch..?! het is dat hij zijn evenwicht nog niet zo goed kan houden... Maar goed,verleiding is groot om hem nu te leren stappen maar durf het niet... ben bang dat het zijn motorische ontwikkeling niet ten goede komt omdat hij dan stappen overslaat...nou goed ik ga kakluier nr 440 van vandaag verschonen, opruimen, tries mailen( ben je niet vergeten!!) en dan naar de tandarts... en ja... druk druk druk dus ook weinig te vinden hier... sterkte alle zieke!! X
hier is ook alles goed maar druk,ben aan kijken voor een baby mee maar die krengen zijn duur pfff,moet nu alles met auto doen omdat lopens te ver is en met mooie weer is met fiets wel lekker
heej lieve meiden al een tijdje niet geweest sorry. het is echt druk met 2 kids. vandaag is de oudste 2 geworden, alweer 2 jaar moeder. wat is de tijd gevlogen. met steeds veel tranen in me ogen moet ik aan 2 jaar terug denken. de bevalling de kraam week,de eerste stapjes.wat is alles toch snel gegaan dat ik het nu vandaag niet meer kan bol werken in mijn hoofd.vanacht heb ik me wekker gezet op de geboorte tijd van mijn zoon.om even terug te gaan in me hoofd hoe het 2 jaar geleden er aan toe ging. ik zit nu gewoon even in een dip. dat zo'n mooie tijd en de tijden die komen zo snel omgaan. sorry moest het even van me afschrijven. veel liefs mij
Meiden even snel heb niet bijgelezen maar wie was er op zoek naar een bumbo stoeltje?? er staat nu een lime groene op mp wel zonder tafeltje.
jaja woensdag gaat me fiets naar fietsenmaker en kan ik erna lekker fietsen met allebei met zo n weer is t lekker
Wij hebben ook een bumbo voor onze boef en hij vind t helemaal geweldig! Fietsen, daat hoef ik nog niet eens over na te denken... hoop dat ik dat wel weer zal kunne over een tijdje! Is er nu trouwens nog s wat geregeld voor een meeting? Ik zag bij jou wat staan Sarina?
heb t paar x aangekaart om een meeting te doen maar niet veel reactie op helaas, meid hoop dat je je snel wat beter voelt en wat meer kunt
iemand een tip zodat lindy d r eigen niet helemaal kapot krabt in t gezicht???????? ze heeft ontstoken oog en zit constant met handje erin maar krabt nu haar hele gezicht kapot ze zat net helemaal vol bloed,nagels zijn ook al kort geknipt
17 euro inc verzenden... @meeting ik heb het ook al een paar keer geprobeerd maar helaas. niemand wil en kan...
zal ik dan maar bericht 2000 typen op pagina 200? En thanxs hihih, ben net lekker wezen shoppen, wat is het heerlijk buiten zeg. Kwam volgeladen weer bij de auto aan.