Hi, ben ik ook weer eventjes! Wat een heerlijk weertje he?! Morgen ga ik met mijn dinnie en haar kleine wandelen en shoppen. Vandaag ook al geweest, ik heb de zomer in mijn bol... En wat een leuke periode is dit voor de kleintjes he?! Zo leuk om al die ontwikkelingen te zien. Ik kan er geen genoeg van krijgen, ik wordt iedere dag verliefder op ons mannetje! @MissMommy: Sterkte nogmaals. @Bibi: Jouw bericht doet me nog meer beseffen dat we echt van iedere dag moete genieten. Toen Roan zoveel huilde heb ik vaak gedacht, was hij maar 1 ofzo. Nu het huilen van Roan minder is en ik terug kijk moet ikzelf soms huilen. Besef me dan dat ik eigenlijk niet echt genoten heb van de eerste 2 maanden. het was overleven. Zou willen dat ik toen sterker was geweest en toch had kunnen genieten. Bah, nu hou ik op want moet weer huilen... Kussss aan iedereen!!!
hier ook genoten van lekkere weer..heerlijk gewandeld.. langzaamaan knapt sep weer op..hij wordt weer vrolijker! Heb nog even gekeken voor dat stoeltje op marktplaats maarre kan m niet vinden. IEmand hier m al gekocht? Hou t in de gaten! Groetjes
goedenmorge kno arts geweest en alles is goed ze amg ook gaan zwemmen,als ze last krijgt moete we dopjes halen,ook hoeft ze pas over 1jaar terug als ze geen last heeft. verder ga ik met dr frank dieet beginne aangezien de kilo s eraan blijven en ik vort echt baal. fijne dag vandaag
Fijn dat Lindy mag gaan zwemmen/wenneke wat houdt dat dieet in? Hier gaan de kilos (nou ja grammen ) er langzaamaan af.. wandel veel, ben weer gaan sporten en let een beetje op wat ik eet. Nog wel 5 kg te gaan maar hoop voor de zomervakantie toch echt wel weer op oude gewicht te zijn (of eronder) Net zo'n snotjeszuigding gekocht. Echt smerig maar sep kan weer even vrij ademen. Het was wel hard brullen bij hem toen ik het deed.
Hallo Zo drie drukke dagen geha den dus weinig geschreven. Nu ben ik weer vrij en ga zo van de zon genieten! Fijn dat sep weer beter is en nu de rest van de ziekenboeg nog. Vanmiddag komt de fysio voor Luuk en zie wel verbetering alleen zijn hoofd aan de cahterkant wordt steeds platter. Ze neemt nu info mee voor opvang, want ja daar doen ze helemal niets! fruithapje meebegonnen als toetje na de bv. Hij keek mij het eten uit d emond. Hij is eindelijkw eer helemaal d oude en zit weer in ritme. En heeft 's nachts geen voedng meer nodig. Deze week de eerste week weer volledig gewerkt! En viel mij zwaaar, maar ja zal wel weer wennen zijn. Miss mommy: ik leef met je mee. Je had het heel anders voorgseteld en ik hoop dat d ebehandelingen snel aanslaan. fijne zonnige dag allemaal
tja ik moet 18kilo dan is het weer toe te staan dus die zijn er niet zomaar af. zo n snot ding hebbenw e hier ook niels vond niet leuk
De kilootjes... ik ben ze kwijt! Zit nu op t moment zelfs alweer bijna 3 kg onder mn gewicht van voor de zwangerschap... uhhh, snappie? Gaby, fijn dat Luuk weer de oude is! En zo'n snotjeszuigding, ik heb m ook voor Roann, als je ziet wat je er soms uithaalt met dat ding, ongelooflijk! Dat ie dan nog lucht krijgt vraag ik me dan af! En fruithapjes... maken jullie die zelf? Of potjes? Ik heb tot nu toe nog steeds een (half) potje gegeven, wil wel zelf fruithapjes gaan maken tzt, als onze boef wat meer op krijgt. En hoe zitten jullie nu met de voedingen? Roann zit op 4 x 210/7 Hier verder niet veel meegemaakt, Roann ligt nog te pitten en ik zit me te vervelen... dat krijg je als je niks kan, bleh! En dat met dit weer. Dank je wel voor de lieve reacties trouwens, tis niet makkelijk allemaal en als ik te veel zeur, hoor ik t he, wil niet zo'n ouwe zeurmuts zijn!
Er staan meerdere bumbo's op, toch? Of wat had je gezien Er staan er ook 2 op met zo'n blad trouwens!
miss mommy hier ook vervelen pfff manlief zittot meschien wel 10uur in hellevoetsluis kom maar koffie drinken hahahah
hallo, fruithapje soms zelf soms potjes. Het nadeel van d epotjes vind ik dat ze de smaken door elkaar gooien. Vandaag heeft Luuk gepureerde banaan gehad. Verder gebruik ik de potjes per 4 verpakt met plastic erom heen. Is goedkoper, zit ook minder in, maar ja zoveel eet Luuk nog niet. Miss mommy we zijn er voor je, dus gooi alles er maar uit. Je mag best kwijt wat je bezig houdt! Fysio Luuk is geweest en is tevreden. ze gaat contact opnemen met kdv, om tips te geven om afplatting te verkomen en Luuk te helpen in zijn ontwikkeling.
Ben ik weer even. Arie heeft een telefoon met internet, ideaal zeg. Niek zat verstopt door een half potje wortels. Hij kon niet poepen en alle melk die hij dronk kwam er met dezelfde gang weer uit. Echt sneu joh. Na een paar flessen met meer water als melk, kwam de ontlasting weer op gang. Hij moest zelfs in bad op kdv. Daar gaat hij nu met veel plezier naar toe. Hij heeft sterke benen zeiden ze op het consultatiebureau. Klopt ook wel, want meneer wil de hele tijd staan. Als ik hem dan wil laten zitten, houdt hij zich zo stijf als een plank.... Omdat hij wil staan, haha!!! Ik hoop dat het met jullie kids ook alles goed gaat. En met de mamma's ook natuurlijk. Ik hoop dat mijn laptop snel klaar is, dit is ook niet echt ideaal. Maar ik kom af en toe wel ff kijken. Kan alleen niet alle pagina's terug halen op deze foon, dan blijf ik bezig, pff... Nou, alweer een heel verhaal zo. Fijne avond meisjes!!!!!! Liefs, Lyd.
lydia,fijn dat alles goed gaat! Over luuk is fysio tevreden, wat voor tips gaat ze aan kdv geven?? Wij t ff bijgehouden vannacht en sep is 7!! keer wakker geweest..pff..nog steeds verkouden maar wel koortsvrij. Nu weer gewoon gaan slapen een nachtje. 1 x wakker ala maar 7 is een beetje overdreven. verder cv ketel kapot dus geen warm water. Wat een armoe!! Jammer he dat t zonnetje weer weg is. Begon er net helemaal aan te wennen. Miss momm. gaat t een beetje??
Hoi Suusje, Hier hebben we dat een week lang gehad, dat ze heel vaak wakker werd, wel 7 a 10 keer per nacht. Waren even zware dagen om weer naar het werk te gaan met 2 uurtjes slapp op een nacht. maar vanacht was het ineens nog maar 2 keer, heerlijk zeg. Gelukkig dat Sep in ieder geval weer koortsvrij is, en nou die verkoudheid nog de deur uit, en hij is weer het mannetje!! Lydia, fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Geniet er lekker van! Miss Mommy, Knuf... @ hier, ben nu op het werk, en baal er inderdaad ook van dat het zonnetje weg is, anders had ik nu buiten gezeten met mijn boterhammetjes. Dan maar even stiekum ZPen hihihi.
hej hej, zo, ik loop echt achter, maar krijg het niet voor elkaar steeds bij te typen... hihi, houd jullie wel in de gaten hoor! momenteel een zieke snuif hier, blegh...hatseflats, spierpijn, koppijn, moe moe moe en algehele fluts we noemen dat ook gewoon griep Verder hier alles wel oke...milo maakt duidelijk een sprongetje, ben benieuwd of ie gaat praten volgende week Hannes is vandaag errug lief, zo fijn! Is nu met vriendin en haar zontje evn eruoit, kan ik even tukken zo... Miss mommy, dikste knuffel en zoenen! Lucht vooral je hart hoor! fara, zoooo slopend! Dat je nog bent gaan werken joh, respect hoor! Succes! Gaby, fijn dat het met Luuk weer lekker gaat! Lydia, ook goed te lezen dat het met jullie goed gaat, dat geldt tuurlijk ook voor kitty!!! joosie? Hoe ist met jou? En met jou Lena? En melissa, hoe voel jij je? Accepteer die gevoelens maar hoor. zoals ze zijn, het is ook heftig! Maar ik ben er van overtuigd dat dit kindje echt graag bij jullie wil zijn en dat jullie dit kunnen!!!! koezels voor nu, ich bin kaputsch! (und ein berlinerbol)x
Goeiemorgen! En inderdaad, alweer weekend! Ik heb een vraag, zijn er al beebs die een groentehapje krijgen? Ik wil binnenkort ook gaan starten met een groentehapje, maar weet ff niet hoe ik dat aan moet pakken! Op het CB zeiden ze dat als Roann t groentehapje volledig opkreeg dat saat voor een halve fles? Klopt dat? En hoe delen jullie de tijden in? Ik zit nu op: 8u 210+7 12u 210+7 15u half fruithapje 16u 210+7 21u 210+7 Ik wil dan als Roann gaat starten met het groentehapje, het fruithapje naar de morgen verplaatsen. Krijgen jullie beebs ook een half potje, of geven jullie inmiddels al meer? Ben wel s benieuwd hoe jullie dit aanpakken, vind t erg lastig namelijk! Verder alles goed met iedereen? Hier is nog alles t zelfde. Verder maandag naar de arbo-arts en dinsdag word ik weer behandeld. Dan lig ik dus weer een aantal dagen plat helaas..
hoi miss. Ik kan je niet helpen.. hier druk bezig om de borstvoeding om te zetten naar flesvoeding.. afbouwen dus. Dit omdat ik hoop dat sep iets meer ritme gaat krijgen en omdat hij vanaf 1/4 ook naar kdv gaat. Na 4 maanden (bijna)volledige bv wil ik ook weer een keertje een wijntje drinken enzo..nou ja ben dus aan t afbouwen enne dat duurt wel ff. Miss hopen dat de behandeling dinsdag goed gaat helpen! Lara lekker he weekend! Ik maandag soll.gesprek enne moet me nog even inlezen. Morgen drukke dag dus dat moet ik zo maar even gaan doen.
Miss mommy, veel sterkte met de volgende behandeling.Hopen dat het allemaal niet voor niets is, en dat het snel aanslaat. Met de voeding kan ik je niet helpen, hier alleen nog maar borstvoeding. Al heb ik wel zin om te zien hoe ze het op de fruithapjes doet. Van de week heb ik bijna een fles met rijstebloem gegeven,maar omdat het niet indikte met de bv heb ik het maar weg gegooid. Hopelijk kan iemand anders je wel helpen. En trouwens leuke foto´s op je hyves Kitty, Je hebt het hartstikke goed gedaan toch met de bv, al die tijd heeft sep toch mamamelk gehad. Is toch iets om trots op te zijn..... En inderdaad het is wel een gedoe om iedere keer genoeg te kolven voor het kdv. Op hoeveel voedingen zit Sep nog per dag? En hoe ga je het aanpakken met afbouwen? En heel veel succes met je sollicitatie maandag.
@ Hier, Chloë gaat ineens heel makkelijk slapen als ik haar in bed leg. Lijkt wel van de ene op de andere dag verandert. Ze wrijft in haar oogjes, geeuwt een keer, ik leg haar in bed en weg is ze. Heerlijk na 4 maanden strijd leveren. A;s ze nou s'nachts ook een s door gaat slapen, dan ben ik helemaal blij. Dat zit er nog steeds niet in. Ik ga maandag op het Cb even vragen of het verstandig is haar een papfles te geven voor het slapengaan. Had van de week een fles met rijstbloem en bv gemaakt, maar deze bleef zo dun dat ik het maar weg heb gegooid. En omdat mijn man nogal las heeft gehad van allergiën als baby ben ik er toch een beetje huiverig voor. Hier iemand die bv geeft en wel rijstebloem???