Joosje... jeetjemina... zit je niet echt mee he! Ben benieuwd wat er uit de foto gaat komen en maar hopen dat er dan wel wat aan te doen valt! Is dit nu echt door de zwangerschap gekomen, of had je t misschien van te voren al, maar dat je t nooit gemerkt hebt? Ilse, lekker geslapen? Patricia, haha.. zo goed geshopt, dat je je rot schrikt aan de kasse... ik ken t maar al te goed! Al is t nu een stuk minder nu ik thuis zit, maar gelukkig hebben ze daar internet voor uitgevonden! Heb van de week van die mega piepschuimletters gekocht, van Roann zn naam voor op t kamertje. Ik heb de klamboe namelijk al weg moeten pakken, want meneertje zat er al met zn kleine ondeugende vingertjes aan te trekken! Voor de rest alles kits met alle kids en de mammies? Ik ben gisteren trouwens bij de arbo arts geweest, was wel ff een heel pittig gesprek! Hoe en wat kan ik pas volgende week vertellen, want moet eerst een gesprek met mn manager gehad hebben, voordat ik t hier op t forum zet. (voor de zekerheid) Enne, zit me nu al zenuwen te maken.. word om 10.15 u weer behandeld vandaag, dus er komen weer grote lange naalden aan te pas vandaag... Dusse, weet niet of ik vandaag nog hier te vinden ben, ligt eraan wat er gaat gebeuren! Dikke kusss voor iedereen!
Miss Mommy....succes succes succes!!!! En een pittig gesprek met de arboarts...pff ik vind hem/haar stom. Ze moeten lief zijn tegen jou! Oh Patries, jij ook een scheef bekken....dat wordt veel sporten dus... Nou ik hoop dat dat gaat helpen want nu blijf ik er maar pijn houden. Miss Mommy, als mijn bekken scheef staat, dan is dat door de bevalling gekomen. Van te voren kon ik recht zitten zal ik maar zeggen en nu zit ik scheef. Tijdens de zwangerschap kreeg ik steeds van de fysio's en de haptonomiemevrouw te horen dat mijn houding zo goed was... Er wordt op de foto ook meteen even gekeken naar mijn staartbeen/stuitje. Daar heb ik al lang veel last van. Sinds ik niet helemaal gecontroleerd op een paard zat..... Eerst deed ik alles zo dat ik daar geen last van had maar dat gaat nu niet. Als ik dan lang gezeten heb of gefietst (op de sportschool) dan krijg ik dus daar weer last van. Verder gaat alles goed. Mara lijkt in een spongetje aangeland maar ze doet het sprongetje erg rustig. Ja inderdaad genieten he Patries . Ilse, haaaaai Alle anderen, fijne dag!!
miss mom sterktesterktesterkte vandaag!!!!!!!!!!! Joosje hoop dat alles meevalt, dat ze je goed kunnen gaan behandelen en dan zonder pijn verder kunnen.. erg vervelend altijd maar pijn.. shoppen dat je schrikt bij kassa..haha heb je iid geval lekker ingekocht! Fijn dat t zo genieten is!! Hier nog steeds een beetje zoekende na t ziek zijn van sep. Vandaag cb..ben benieuwd. Verder mooi weer..lekker naar buiten,
Hoi Dames, Miss Mommy, Heel veel succes met de behandeling, hopelijk doet het niet te veel zeer. Patricia, fijn dat je zo kan genieten, en heerlijk he even helemaal los gaan met shoppen. Joosje, hopelijk ben jij ook zo van je pijn af. sterkte ermee. Kitty, hoe gaat het met afbouwen? Hier: we zijn gisteren naar het cb geweest en ze is niet veel in gewicht aangekomen, ongeveer 400 gam, maar ze is wel in de lengte goed gegroeid. wel 4 centimeter in een maand. Ze doet het dus gewoon lekker goed. bijvoeding wachten we mee tot ze een half jaar is, tot die tijd alleen maar bv. En ze kreeg weer prikjes, wat een stoer meisje zeg, ze heeft niet eens gehuild, wel even boos geweest een paar tellen, maar daarna kon ze gelijk weer lachen. Vandaag moest ik eigenlijk werken, maar vanmorgen had ze al 37.7 toen ik haar uit bed pakte,(normaal is ze 36.5) ze huilde echt om de haverklap. Toch hebben we het geprobeerd, maar ik ben om half 11 weg gegaan op mijn werk, omdat het toch niet ging op het kinderdagverblijf. Nu ligt ze lekker in haar eigen bedje te slapen. Zullen ze op mijn werk niet blij mee zijn omdat ik maar 3 dagen werk en vrijdag heb ik een bruiloft, dus ben er deze week maar 1,5 dag. Achhh ze hebben het ook tijdens mijn verlof zonder mij gedaan. Mijn meisje gaat voor alles........
lara hopen dat ze snel weer beter wordt! ik net bij cb geweest en sep ook 400 gr aangekomen, maar ook flink ziek geweest..ze zeiden er niets van. Ook de prikjes gehad, nu ligt ie lekker te slapen. Nu 6425 gram en 62 cm Afbouwen gaat wel goed, nu 3x fles op een dag. 2 tot 3 x borst en als ik het gevoel heb dat bosten erg gespannen zijn kolf ik een beetje af.
Gelukkig dat het afbouwen goed gaat, en opzich wel snel dan als je nu al 3 voedingen hebt afgebouwt. hopelijk blijft het zo goed gaan. En Sep en Chloë schelen dan niet veel, wel leuk dat ze op dezelfde dag geboren zijn. Hier is ze de hele middag al aan het slapen op een paar korte momenten wakker voor een voeding en even knuffelen na. Wel zielig hoor zo een klein ding wat zich niet lekker voelt. Hopelijk is morgen alles weer beter. En..... we zijn klaar met fysio, het is zo goed gegaan en de afvlakking is helemaal verdwenen, ze is heel bewegelijk allebei de kanten op, dus we hoeven niet meer terug te gaan
hoj hoj, even snelle update... ik kreeg daarstraks een grote bos bloemen, blijkbaar van mijn collega's! Vond het zo fijn en lief! Vandaag naar cb geweest...Milo was niet veel aangekomen...340 gram in ruim 5 weken, en we hadden de vorige keer zelf gemeten, hihi wss wat ruim, hij is nu 65,5 cm... maar hoppa, hij ziet er prima gezond en actief uit! Ik maak me geen zorgen! Ik ga manlief even helpen, want die is wat geirriteerd vandaag en heeft een kurt luntje x
he allemaal sterkte die t kunne gebruiken hier een moeder met een kort lontje meneer at vanmiddag eerst tuinaarde op en net kijk ik naar de hond omdat ie begint over te geven heeft ie m helemaal vol gesmeert met sudocreme en de hond heeft da opgelikt,zelf zat meneer helemaal vol en me muren dus ook,vloer en box en salon tafel dus ben effe helemaal op en man lief is werken soms. naja schoonouders ware effe komen helpen schoonmaken. fijne avond oh ja we krijgen over 4 weken een hondje erby en dan wort in nieuwe huis stuk afgemaakt da niels er niet bij kan
Hoi, Op 5 november heb ik een zoon gekregen via keizersnee. Dus hij is al bijna 5 maanden oud en is al 67,5 cm en weegt meer dan 7,5 kilo!! En de kleine zou in oktober geboren zijn, maar hij wilde alsmaar niet uit. Maar gelukkig is hij helemaal gezond op de wereld gezet Maar goed, ben ik hier ook nog welkom? Ik zat voorheen bij oktober zwanger mama's. Groetjes Jo
Sluit je maar gewoon bij ons aan hoor Jo en klets maar lekker met ons mee! Ikke kan niet slapen van de pijn... heb gisteren weer een behandeling aan mn arm gehad, aangezien bleek, dat die behandeling van anderhalve week geleden niet aansloeg. Kwam dus eigenlijk voor mn been, maar dat gaat nu pas 23 april gebeuren. Mn lichaam heeft eerst weer rust nodig voor t een volgende behandeling aan kan! Zit er eigenlijk wel een beetje doorheen hoor. Niet wat Roann betreft, maar wel hoe ik me voel mbt mn ziekte en het elke keer toe moetenn geven dat mn lichaam steeds faalt. Ik ben zo blij met mn kleine mannetje, hij is echt t zonnetje in mn leven! Trouwens, rond deze tijd, 5 maanden geleden zat ik middenin de bevalling en lag ik behoorlijk te puffen! Om 23u waren toen mn vliezen gebroken en om 2u had ik 2 cm ontsluiting. Uiteindelijk ben ik nu straks om 7.40u al 5 maanden geleden bevallen! WAT GAAT DE TIJD TOCH SNEL!!! Vinden jullie niet? Wendy, ik las dat er een hondje bij komt? Wou je laatst niet dit hondje wegdoen, omdat t niet goed ging met Niels samen? Farah, hoe is t nu (voor jou natuurlijk inmiddels in de morgen als je dit leest) met Cloë? Ilse, wat leuk een bosje bloemen van je collega's! Ik ben bang dat IK die niet ga krijgen hoor! Ik voel me er ook echt niet prettig onder, qua reacties (die eigenlijk uitblijven) en (geen) begrip hebben voor mijn ziekte door collega's, en dan zelfs verpleegkundigen zijn he! Kitty, hoe is t met Sep? Geen koorts? En Joosje... Hoop dat ik snel opknap, zodat Roann eindelijk eens kan kennismaken met Mara! en wij natuurlijk ook, hihi Oh ja, Farah. Fijn dat Cloë trouwens niet meer naar de fysio hoeft! Hier heb ik vandaag (gisteren eigenlijk) de uitslag gekregen van de meting van Roann zijn hoofdje. Deze zat op 100% en vanaf 104% adviseren ze een helmpje, dus dat is gelukkig niet nodig! De afplatting was dus minimaal en zal vanzelf wegtrekken! GELUKKIG!!! Nou, en nu duik ik de bank op, slapen zal nu nog niks worden. dus ff wat tv kijken en dan hopelijk zo uiteindelijk weer in slaap doezelen...
goedenmorge ja dat klopt maar nu niels weer buiten kan spelen gaat het goed en laat ie het hondje met rust ook zetten we hem in de hoek als ie t wel probeert. wilden er nog meiden een meeting???? meschien dan alleen met degene die wel intresse hebben
Goedemorgen! Evelien: een lekkere dag om vrij te zijn!! Miss;wat balen al die pijn..hoop dat t werkt! Enne een bloemetje heb jij ook wel verdiend. Lilage lief die bloemen.. Joosje weer aan t werk? Wenneke: dacht dat jullie hond juist weg wilde doen? JE hebt echt je handen vol he aan je zoon. Gaat t op peuterspeelzaal nu goed met hem? Jo, lekkere grote bink al! Lekker meekletsen al is t hier ook niet meer zo druk hoor! Sep gister prikjes, heeft er niet veel last van volgens mij. Advies cb met slapen..nu nog bij me nemen snachts en vanaf dat we verhuisd zijn het streng aanpakken (lees;laten huilen) ach kan me er wel in vinden. Als hij halverwege de nacht naast me ligt slapen we tenminste allemaal nog een beetje..en als we verhuisd zijn heeft hij een eigen kamer enne niet direct naast de onze..zit een badkamer tussen..
lara jouw meisje weer beter? En wat fijn dat de hoofdjes toch mooi rond aan t groeien zijn! Hier heeft het cb er nooit iets van gezegd dus ga er maar vanuit dat t goed is.
suusje ja heb me handen vol aan hem hahah op peuterspeelzaal gaat t super hy is 1van de weinige die niet huilt als weg ga hahah. zonnetje als we s allemaal paar datums opgeven miss dat we datum vinden die we allemaal kunne en ergens midden in het land zodat beetje centraal is