November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

hai ladies,

eindelijk even tijd om te typen hier.

Ten eerste Miss Mommy, heel veel sterkte met je behandelingen, ik heb met je te doen , eerst je zware zwangerschap en nu de pijn in je armen en benen, terwijl je eigenlijk alleen maar zou moeten mogen genieten van je mannetje. Ik hoop dat het snel allemaal aan mag slaan en dat je je eigen weer goed voelt.
    Een dikke knuffel van hier.

Jo welkom hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    En gefeliciteerd met je zoontje nog, hoe heet hij eigenlijk?

|Wendy, alles nog schoon gekregen van de sudo?? Wat een stouterd was Niels gisteren zeg..... (maar ik moest stiekum wel even lachen toen ik het las SORRY)
    En weer een hondje erbij? Dapper hoor, ik zou er nou niet aan moeten denken om ook nog een hondje erbij op te voeden.

Suusje, gelukkig maar dat Sep geen last van zijn prikjes heeft gehad. Hij heeft wel genoeg voor zijn kiezen(die hij nog niet heeft) gekregen.

Joosje HI..... Je werk weer overleefd? Lekker extra met Mara kroelen vandaag!!

Meeting JA LEUK, wanneer waar ????? Als het kan graag in een weekend....

@ Hier, vandaag voelt mijn lieve meisje zich gelukkig weer wat beter. Ze heeft gisteren veel geslapen en bij mama gelegen. Vandaag kan ze gelukkig weer veel lachen, en hoe, hele schaterlachsalvo's komen eruit, Heerlijk hihihi
    We zijn vandaag lekker wezen wandelen, heerlijk weer is het geweest.
    Morgen een dagje werken en dan heb ik al weer weekend, vrijdag moeten we naar een bruiloft in de achterhoek, ik ga alleen naar de ceremonie met Chloë en daarna rijdt ik terug naar huis. Zag het niet zitten om een heel weekend daar te zijn. Vrijdag zouden we dan uit eten gaan in een restaurant en zaterdag is het de hele dag feest. Dus 2 dagen pfffffft.
    Mijn mannetje blijft wel daar, ben benieuwd hoe dat gaat, de hele terugweg zo een 2 uur alleen met Chloë in de auto.

Oeps er is er een wakker, tot later dames....

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    lara toch besloten om niet het hele weekend te gaan?
    2 uur rijden is best een eind maarre die kleintjes slapen vaak wel lekker in de auto.

Hier gister intake kdv gehad enne...een slecht gevoel over..
    Een kleintje dat ze maar lieten huilen, de radio die stond te schallen, de mevrouw met wie we een intake hadden wist zelf erg weinig..
    tja...en zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan. Voel me dan een beetje een te kritische ouder aan de andere kant, dat ventje van me is daar straks wel 1 1/2 dag..
    vannacht (jaja ik lag wakker) maar besloten om nog maar even t gesprek aan te gaan met een leidinggevende ofzo want zo laat ik sep niet met een gerust hard achter volgende week..

wendy meeting leuk als we een groepje hebben enne ja als t uitkomt...T/m mei heb ik t erg druk (enne jij ook denk ik met verhuizing)

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Farah, goed van je dat je toch besloten hebt om naar huis te gaan naar de ceremonie. Ik weet dat je er een tijd geleden over in zak en as zat! En Cloë dus weer aan de betere hand?

Kitty, kan me voorstellen dat je dat inderdaad niet zit zitten hoor! Was dus ook helemaal niks voor mij! Is er geen andere oplossing mogelijk?

Hier gisteren bij mn ouders geweest. Roy moest gisteren namelijk zijn nieuwe contract gaan tekenen en ik kon niet alleen blijven met Roann ivm de behandeling.
    Nou, meneertje heeft dus lekker eigenwijs helemaal niks geslapen! Ik heb m 3 kwartier laten huilen in t campingbedje (met tussenpozen wel getroost natuurlijk) maar er was geen beginnen aan! Uiteindelijk heeft Roann 20 minuutjes in de maxicosi liggen snurken, haha

Hier vandaag weer een nieuwe dag, stras komt mn schoonmoeder weer om op ons 'op te passen'!

Enne, een meeting lijkt me ook wel leuk, mits t ergens centraal is, moet namelijk een heel stuk reizen. En als t niet te snel al georganiseerd word, want dan gaat t lichamelijk niet lukken.

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

En even een fotootje spammen van mijn lekkere kereltje

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wendy waar moet jij vandaan komen?
    Enne lara jij??
    Misschien dat eerst inventariseren..enne dan kijken wat haalbaar is..

Miss; val op dit moment alleen in dus opvang is nog niet noodzakelijk..ga er even goed over nadenken!

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    MissMommy...wat een geweldige foto!! Lekker lachebekje :D.
    En heb je nog veel last? Ik hoop dat het alweer beetje beter gaat met je! Maareh meeting of niet...we daten zoiezo een keer!

Wendy, ja meeting heb ik ook best zin in. Voor mij is het beste op vrijdag, zaterdag of zondag.
    En Niels met zijn sudocreme...tja mijn nichtje heeft een keer haar hele haar en gezicht vol gesmeerd met de hele pot vaseline...dat was er ook niet zomaar uit....kinderen ;).
    Waar we allemaal wonen volgens mij:
    Wendy en ik Oss/Berghem
    Suus en Evelien uit de buurt van Rotterdam
    Miss Mommy zuid Limburg
    Farah...ja dat weet ik eigenlijk niet...
    dusseh...eindhoven of zo? Dat ligt tussen rotterdam en zuid limburg in...

Farah, goed besluit denk ik om maar een gedeelte te gaan. Kun je er wel even bij zijn en er van genieten en hoef je je niet druk te maken of het zo lang wel goed zal gaan.

Suus, wat jammer dat je een slecht gevoel had over het KDV. Is dat die bij een boerderij is? En je kunt niet naar een ander kinderdagverblijf of een andere vesting? Het verschil kan namelijk heel groot zijn tussen de verschillende vestigingen (ik heb uitzendwerk gedaan in kdv's...man man...grote verschillen...ik heb echt stomme dingen gezien maar ook hele goeie kdv's.) Ik ben gelukkig heel tevreden met ons kdv. Mara heeft pas met het l;ekkere weer lekker buiten geslapen in haar kinderwagen toen de rest van de kinderen buiten aan het spelen was. Heerlijk toch!

Zo ik ga zo sporten en vanmiddag met Mara naar het CB. Ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is en wat we met voeding zullen doen.

Zo dames, tot later

oh en Ilse...haaaai

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh farah komt uit de buurt van Gouda....

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    tjah kids hhaahaha

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Wenneke- Berghem (brabant)
    Lara1- Gouda (zuid holland)
    zonnetjeE- Rhoon (zuid holland)(evelien)
    Princi- Oss (brabant)
    suusje- rhoon (zh)

deze kon ik terug vinden

ik heb een auto dus al siets verder weg is maakt het nieut uit ,en kan joosje meenmen

is dierentuin ofzo niks bij 3zakke mini s krijg je 2e kaartje gratis

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    nou kids zijn weg ik ga an de grote schoonmaak ivm open huizen dag:D

fijne dag

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zeker een leuke foto!!!

Ja iets centraals dan..eindhoven/tilburg/den bosch..
    dan wel lekker in de zomer dat we uitgebreid kunnen picknicken ofzo ..
    (ja als ik een uurtje in de auto moet zitten dan wil ik ook wat!)

Joosje het 'stomme' is dat ik uiteindelijk gekozen heb op de kdv dichtst in de buurt...en niet voor de boerderij (domdomdom) enne Tim heeft daar ook altijd gezeten maar op een andere verstiging. Altijd tevreden geweest dus ik dacht echt het zit wel goed.
    Net ff gebeld enne gevraagd wie de coordinator is. Dat is dus een vrouw waar mijn zoon 2 jaar in de groep bij heeft gezeten..ze is vanaf half 10 aanwezig dus ik ga zo nog maar een keer bellen. En met haar het gesprek aan en dan maar hopen dat ik een beter gevoel krijg!

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    dierentuin is wel een heel leuk idee maar is dat haalbaar voor joosje en miss??(ivm wandelen)
    als de kleintjes dan in de wandelwagen zitten en de apen al echt zien..
    In eindhoven heb je tegenwoordig toch ook dierenrijk??
    Offe blijdorp, heeft evelien een abonnem. op maarre dan moeten het aantal wel een heel eind reizen!

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ja blijdorp s ook leuk of in rhenen die dierentuin.

joosje kan met mij meerijden als ze wil,

maar mij maakt het niks uit

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Ja een dierentuin is altijd leuk...maar ik loop nu inderdaad nog niet zo lekker. En zo'n meeting is denk ik al best aanslag genoeg. Bovendien denk ik dat Miss, dat niet red...toch miss?? En aangezien Miss in zuid limburg woont...moet ze toch zoiezo al best ver...

Wendy, super dat ik met je mee kan rijden.
    Komt er verder nog iemand met het OV?

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ja heb niet meer plaats anders hadde er wel meer mee kunne rijden

is het een idee bij iemand thuis te meeten,met mooi weer lekker paar speelkleden op de grond en ze kunne lekker buiten spelen.???????

tuurlijk wel tegen vergoeding.

nou boven is schoon pfffff hele morge bezig geweest nu beneden nog,en zolder mag manlief vanavond doen.
    we mogen om half 3 naar t huis komen om te kijken welke kleur voeg we in de badkamer willen hahah effe lekker spieken.

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    zit al vanaf elf uur te wachte op iemand die bumbo zou komen halen komt ze vanmiddag ze had het verkeerd opgeschreven pff

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben ook een tijd niet geweest, nou ja vier dagen hahhaa. Druk druk druk, maar waarmee ook weer geen idee.

Luuk heeft ook eens rpong gemaakt, want is vier dagen van slag geweest. Leuk al die sprongetjes he?

leuke foto's gezien.

meeting, ik ben voor en kom uit Kampen dichtbij Zwolle. Het ligt we een beetje aan de datum. En bij iemand thuis is ook leuk natuurlijk, maar dierentuin is ook een leuk idee.

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ik ben zooowww boos echt pff.

we hadden afspraken gemaakt dat badkamer,wc en vloer en keuken bij oplevering erin zou zitten wat denk je nu hebben ze pas maandag de keuken besteld dus half mei hebbenw e pas een keuken dus we kunne al die tyd niet met kids daarheen want hebben geen water,geen koelkast niks en natuurlijk s er niemand bij bouwbedrijf aanwezig zit m echt te flippen hier

ik betaal niks als ze hun afspraken niet nakomen

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    wenneke: Oh balen zeg! ik zou ook boos zijn en niets betalen is terecht. Ja zonder die spulen kan je daar niest en zit je mooi met dubbele lasten. Nou die zijn dan mooi voor hun rekening.

Welk merk flesvoeding gebruiken jullie en hoe bevalt het?

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Wendy, dat is enorm balen zeg.

Gaby, als ik eens flesvoeding moet geven dan geef ik haar nutrilon hypo allergeen. bevalt goed hier

Meeting, ik woon inderdaad in de buurt van gouda. heb wel zin om iedereen eens in het echt te ontmoeten.
    Bij iemand thuis ook geen probleem, sta voor alles open!!

Zag een leuke foto voorbij komen, super!

Deel Deze Pagina