Kitty, dat is rot dat je er geen goed gevoel bij hebt. Is toch wel heel belangrijk. Ik hoop dat het gesprek met de coordinator je wel een goed gevoel geeft. En anders verder bellen? Wie weet is er ergens wel een gaatje gekomen. Wij hebben wel een goed gvoel bij het kdv, en laten haar dan ook met een gerust hart achter. 27 april gaan ze zelfs foto's laten maken door een fotograaf, zo leuk....
Gaby, wij gebruiken friso standaard gemixed met friso extra (voor hongerige baby's). Zit qua prijs er tussen in...(dus tussen nutrilon en huismerken). Het bevalt goed. Mara kreeg het in het ziekenhuis en daarom zijn we er mee verder gegaan.
hier ook frisio standaard net mooie slippers gekocht van replay ben helemaal blij mee en 2 nieuwe vazen aangezien niels ging voetballen met hond binne en toen vloog de bal door de kamer en me vaas van me paastakke kapot haha zal morge foto egin van badkamer erop zettre ga nu naar bedje heb buikpijn
Bekijk bijlage 61369 daar moet ons bubbelbad komen die meschien net op tijd is en als we pech hebben pas na oplevering komt
nou bouwbedrijf gebeld er is nooit niemand aanwezig ze gingen kijken wat ze konden doen,makelaar gebeld die zegt ja normaal hoort bij oplevering een keuken erin te zitten pfffffff wort scheitziek van ben benieuwd zal wel zo zijn da wij er mee zitten en hun mekaar de schuld geven
Hallo dames, Gistermiddag hadden wij de 12 weken echo met precies 12 weken en zijn we erachter gekomen dat het kindje in mijn buik is overleden met 11 weken en 5 dagen. Ik had het al verwacht. Vanaf maandagavond voelde ik me 'anders' en had zelf al het vermoeden dat het niet goed zou zijn. Op het eerste gezicht leek alles in orde maar kindje lag weer doodstil en geen kloppend hartje. Ik heb nu tot maandag de tijd gekregen om te kijken of het zelf een miskraam wordt of dat ik gecurreteerd moet worden. Vanochtend ben ik alleen naar de gyn geweest om het nogmaals te bevestigen. De curretage zal dan eventueel dinsdag gaan plaats vinden. Ik heb het liever allemaal zo snel mogelijk achter de rug. Vind het een naar idee dat ik een dood kindje in mijn buik heb. Gisteravond zijn we wel naar de ouders geweest om te vertellen. Gelukkig reageerde ze beide heel erg lief. Sarah is ook gewoon naar oma gegaan vandaag. Ik zit momenteel in een soort roes. Net of het allemaal niet waar is. Heb al best een dikkere buik en voel me voor de rest niet anders ofzo. Vanochtend na het bezoek aan de gyn ben ik ook gewoon te werk gegaan. Ben ook op de automatisch piloot aan het werk en gelukkig is het erg druk. Graag mondje dicht op hyves hierover. We zijn er nog niet uit hoe we het gaan vertellen en of we het wel gaan vertellen.. Een grote glimlach van Sarah vanochtend maakte mijn dag al een stukje beter. We hebben gelukkig een gezonde dochter en zo besef je nogmaals hoe groot dat wonder is! Liefs
wat een naar nieuws..meid heelheel veel sterkte enne niet te lang op de automatische piloot he?! Ook verdrietig zijn, boos, onthutst of wat je ook voelt. Sterkte
Melissa, Ik krijg er kippenvel van... Heel veel sterkte met het verlies van dit kleine wondertje! En zoals Kitty al zei, niet te lang op de automatische piloot. Het is heel normaal om je hier verdrietig of boos over te voelen! Nogmaals heel veel sterkte, ook voor je hubbie... Dikke knuff
he melis, wat ontzettend klote! Wat een verdrietig nieuws, helemaal als je net zo ingesteld had op een gewenst nieuw mensje in jullie harten! Dat hij/zij daar altijd blijven mag, dikke knuffel en zoen X
Bloempje: Veel sterkte de aankomende tijd. En chrijf je gevoel van je af he en praat er met mensen over.
wenneke: Zo 5 maanden! Gaat zo snel he. Hier morgen de 5 maanden gehaald. Leuke foto van Lindy en ja badkamer en wc moet toch wel af he. Zo kan je toch niet wonen. Sterktemet bellen enz.