November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Melissa... wat vreselijk.... heel vee sterkte....!!

Caleb is vandaag precies 5 maanden! Joehoe!! Nog een maand en we zijn een half jaar verder... naar de opvolgmelk en meer vaste voeding.... spannend...!
    Ben hier weinig met druk en brak.... EN ik spreek ook even voor Tries... zelfde verhaal..;)X!

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    nou na echt boos worde enzo komt de keuken zo wie zo 1mei en hoormaandag of dinsdag of het eventueel nog eerder kan,had gewoon gezegd da anders naar iemand anders ging .

net nog effe geshopt 2korte broeken niels,lindy zonnehoed en s hirts en ik nike s om te werken.

gepke heb jou geloof ik niet op hyves dus kan niet kijken hahah

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    gepke1979.hyves.nl

mocht iemand willen kijken. is mijn profielfoto, dus ook als je geen vrienden wilt zijn, dan kan je mij zien haahahah

caleb ook al 5 maanden! Ja gaat snel he.

Met 6 maanden kan je toch al met een korstje brood beginnen? En wannneer Lig ofzo uit de hand. Ja is zo lang geledne.

fijn weekend allemaal

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Gaby, wat een leuk kapsel! Staat je goed!

Wendy, tis wat he, met een nieuw huis! Maar hopen dat alles nog snel geregeld word! Enne, mooie foto's van de badkamer en wc en Lindy natuurlijk!

Haha.. wanneer wat mag.. ik weet t ook allemaal niet! Volgens mij mag een broodkorstje pas met 7 a 8 mnd. Wel gewoon brood mag met 6 mnd, of heb ik t fout?

Hier hebben Roann en ik de afgelopen dagen een oppas gehad... bah, wat is t vervelend dat dan iemand anders je kind verzorgt en jij ernaast zit en niks kan!

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Enne Joosje, zodra ik me wat beter voel, kom ik snel jou kant op!!!

Meeting, mij lijkt t ook heel leuk. Bij iemand thuis kan ook misschien. Ik weet alleen niet hoe snel ik herstel, dus voor eind mei kan ik zoiezo niet. Maar t lijkt me toch ook wel fijn als we afspreken als t goed weer is, niet?
    Zullen we anders nog een keer een lijstje opstellen, kijken wie er interesse heeft en voor welke datum en dan daarna kijken hoe en wat?

6. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    miss momm. Hier ook liever niet te snel meeten..erg druk met nieuwe huis komende weekies dusse van mij mogen we een datum in juni/juli prikken..weet niet wanneer iedereen op vakantie gaat.

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Allereerst melissa heel veel sterkte met dit rot nieuws, zoals meerdere al gezegd hebben praat erover of schrijf er hier bij ons over.

het lijkt mij het handigst om voor de meeting eerst te weten waar de meeting gaat plaatsvinden als we daar uit komen dan is er een heel handige tooltje om te kijken wie wanneer kan. iedereen krijgt dan een mailtje en in dat mailtje kan je aangeven waneer je wel en niet zou kunnen zo kan de organisator in 1 klap zien wanneer iedereen of de meeste mensen kunnen.

Kitty hoe is het gesprek met de coordinator gegaan ? heb je die knuffel voor Sep trouwens nog gehaald ??

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    evelien heb de knuffel in tweefout! Mijn moeder heeft hem bij etos in hoogvliet meegenomen.

Gesprek coordinator, tja ze begreep me helemaal. Gaf toe dat ze behoorlijke fouten hadden gemaakt enne bood aan om sep bij haar in de groep te nemen..
    Heb gezegd dat dat niet hoeft (voel me dan zo'n koerende moeder die gelijk haar zin krijgt) maar heb wel besloten dat mijn gevoel binnen een maand wel goed moet zijn. Ook besloten om tijd door te geven dat ik sep kom halen en dan gewoon kwartiertje eerder binnen te stappen af en toe..t is een soort wantrouwen maar t beeld wat ik woensdag gekregen heb is niet goed.
    Coordinator gaf ook toe dat in die groep weinig sfeer is qua aankleding en dat daar al regematig wat van gezegd is..tja..
    maar goed sep gaat er komende 2 maandjes iid geval 2 x een halve dag heen per week . Moet wat dagen werken en verder ook echt inpakken/klussen voor verhuizing.
    Als ik over een maandje nog een slecht gevoel heb zeg ik t op en wacht ik op een ander plekje bij een ander kdv. Er opent binnenkort ook nog een nieuw kdv in de wijk en deze is een stuk kleinschaliger.

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    zo nu verder met t digitale fotoalbum voor sep..leuk om te doen!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

melissa, heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Wat een schok moet dat geweest zijn...
    Neem je tijd om dit te verwerken, en geniet maar even extra van jullie mooie meisje Sarah Chloë.
    Wij zijn er hier altijd voor je als je even je hart wil luchten.

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Wendy, schiet allemaal niet op he met jullie nieuwe huis. Hopelijk verder geen tegenslagen meer.

kindjes al weer 5 maanden, wat gaat het hard zeg.

Gaby nice hair :)

@ Hier, ons lieve meisje zit midden in haar sprongetje en ze heeft het er af en toe best moeilijk mee.
    Ze wordt af en toe echt helemaal overstuur wakker, zo zielig. Moet haar dan echt even dicht tegen me aan drukken wil ze stil worden.
    En dat had ze dus gisteren op de terugweg in de auto ook. Pffffft wat was ik blij dat we heelhuids thuis waren zeg.
    De bruiloft was opzich heel leuk, ze waren samen echt een mooi plaatje, maar het was toch wel een eind weg.
    Op de heenreis heeft ze van de 2 uur rijden maar een half uurtje geslapen en was dus best heel moe toen we aankwamen.
    Gelukkig heeft ze tijdens de ceremonie in mijn armen liggen slapen en heeft ze niet alles bij elkaar geschreeuwd.
    Toen iedereen verder ging met feesten ben ik haar gaan voeden op de achterbank van mijn auto en heb haar daar veschoont, niet echt heel makkelijk hahaha.
    \En toen dus naar huis rijden, het eerste half uur heeft ze echt liggen schreeuwen, en het was allemaal onbekende pad dus dat schoot niet echt op. Uiteindelijjk was ze wel weer in slaap gevallen nadat ik 100 x het tutje had gegeven zonder te kijken. Maar toen werdt ze dus wakker op de snelweg, 6 baans allemaal vrachtauto's en een gillend meisje, het zweet stond in mijn handen dus ben maar weer eens gestopt. Heb er in totaal 3 en een half uur over gedaan, maar toen lag ze toch weer veilig in haar eigen bedje.
    Nu zijn we maar met zijn 2tjes thuis dus ga zo eens lekker wandelen met haar.

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Goedemiddag allemaal,

Het is weer stil en rustig hier vandaag. Jullie zijn allemaal naar buiten denk ik. Ik heb gisteren viooltjes geplant en heb nu op de achtergrond "the baseballs" opstaan. lekker blije muziek.
    Mara is ook weer een stykje vrolijker vandaag. Ze had toch wat last van de prikjes, of het sprongetje of ze is toch een aanloop aan het nemen naar doorkomende tandjes of ze had toch een virusje of zoiets ;). In elk geval ze was twee dagen een beetje van het padje maar nu loopt ze er weer lekker op.

Hoe is het verder met iedereen? Leuke plannen voor het weekend??

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoj liefies,

even snel een berichtje van mij uut antwerpen!

gisteren weer bij ggz geweest en kort gesprek. Hij wil me, als ik dat wil doorverwijzen naar online hulpverlening, omdat ik dan snel en gericht aan de slag..Hij dacht niet dat hij me nog iets te leren viel op het therapie gebied....sjonge jonge, je kan maar ergens geoefend in zijn he:p

Maaar, ik denk dat ik erachter ben wat het is, en stiekem geeft me dat wel een gerust gevoel. De directeur belde gisteren en wil dinsdag langskomen<....en openlijk praten over mobiliteit, ik heb hem hangen man...pfff. Maar goed het is dus hoogstwss een burn out en daar kan ik echt niks aan doen. Hij kan me wel iets verplichten ofzo, maar als ik er nu niks aan doe, dan zit ik er over een paar maanden weer mee, dus dat heeft niet zo veel zin...Dan nu maar even door de zure appel heen.

Joosssssje, Haaai:) knuff

kus aan alllleeeeeennnnn......XXX

14. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Melissa: Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Heel veel sterkte meid, knuff!

@All: Ben niet zoveel meer aanwezig. Ondanks dat ik niet werk ben ik altijd bezig. Ik wandel veel met Roan, hij wordt er lekker rustig van en het is goed voor mijn billen, hihi. Verders gaat het de afgelopen dagen wat onrustig hier. Roan is wat huilerig als hij wakker is. Voel ook echt een puntje op zijn tandvlees dus het eerste tandje is in zicht. Gelukkig slaapt hij wel erg goed dus ik kan het nog goed hebben allemaal. Hij gaat met sprongen vooruit, is druk aan het probereb te tijgeren. Hij draait nu steeds rondjes maar komt niet vooruit. Dat houd hij even vol en gaat dat huilen omdat het niet lukt... Zo kan ik nog wle even doorgaan maar dat bespaar ik jullie :)

Sorry heb niet alles terug gelezen want ik typ dit even snel. ztot snel allemaal en geniet van jullie weekend!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bloempjuh wat erg zeg heeel veel sterkte meid!! *knuff*

@ iedereen ben tijdje niet geweest heb ook niet veel te melden maar ben 24 maart bij cb geweest en wilde jullie laten weten dat het heel goed gaat met Kaylee ze is 65,5 cm en bijna 7 kilo!!!

hoop dat het met jullie kindjes ook goed gaat!

xx fl3x

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi meiden

gister open huizendag gehad de eerst 2 stelle kwamen uit nieuwschierigheid,toen moest ik werken en er ware nog 2 stellen geweest waarvan 1collega van me man die hadde allebei serieus intresse.

ik ben na 2uur werken naar huis gegaan was zo beroerd eenmaal thuis kon bijna niet meer staan van buikpijn en hele lijf deed zeer,dokterpost gebeld moest urine brengen,daar zat bloed in maar verder schoon ,hy twijfelde tusse infectie en miss blindedarm ontsteking als na 4uur niet beter werd moest terug komen,

niels naar me pa gebracht voor t geval dat en ja hooor om 8uur werd zoow ziek nou kon niks binne houden en koorts dus half tien terug heb door alle blaasonstekingen in de zwangerschap een infectie die t dus daardoor in me buik heeft opgezocht,antibiotica omhoog en zetpillen mee,koorts is weg maar het s net of overreden ben door vrachtwagen zow doet alles zeer.

tot van de week een keer als me beter voel.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Beterschap Wendy!!

Wilma, je meisje groeit goed zeg.
    Hier gaat alles ook goed hoor...

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Ons lieve meisje heeft door hoe ze kan gillen, en dat doet ze dus ook de hele dag hahaha. Wel leuk hoor, en dan dat ondeugende snoetje erbij, heerlijk!

Ik heb gisteren even een fotoshootje gedaan met Chloë, ik was s'middags in de supermarkt, daar stond zo een fotograaf en die heeft een paar mooie foto's gemaakt van haar.
    Maar ik dacht, wat hij kan kan ik ook en ben dus zelf aan de slag gegaan. Met als onderstaand resultaat":

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    leuke foto hooor.

Hier ga ik van de week een fotshoot laten maken in de supermarkt. Ja ga voor d egratis foto, maar ja zal wel een duur grapje zijn.

HIer de griep, dus niet alles terug gelezen.

Gr Gaby

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Hoi allemaal,

Ben hier niet vaak meer.. af en toe lees ik wel mee, maar heb op mijn manier dan geen tijd (meestal geen zin:)) om te reageren ...
    Het gaat hier allemaal goed trouwens!!
    Op 1 ding na... Alissa afleren ingebakerd te slapen in de woombie.:(
    Gister overdag was het een ramp, de hele dag niet geslapen..
    Dan zou je denken dat ze 's nachts dan wel moet slapen...
    Niet dus, complete terror!! Steeds een uur bezig om dr in slaap te krijgen en 2 uur later zet ze het op een krijsen. Om vervolgens het zelfde ritueel weer te doen. Tot 3x aan toe.
    Vanacht om 4 uur was ik er zo scheitziek van, dat ik d'r nogmaals een papfles gaf, de woombie aan... en eindelijk RUST tot 11:00 uur
    HOE DE "F" KRIJG IK DIE GEWENNING UIT D'R SYSTEEM???
    Ja stug blijven volhouden en dat ze op een duur niet beter weet zonder woombie te slapen... maar ben van het ongeduldige type en zeer gesteld op mijn nachtrust...
    (ja hoor je denken, had je geen kind moeten krijgen... die opmerking heb ik al naar mijn gezicht gewapperd gekregen en zit ik dus niet op te wachten..)
    :x klinkt dat sjaggo he.. ben ik ook...

HOE OH HOE.... hebben de andere mama's dit gedaan..
    Konden jullie kindjes van de één op andere dag gewoon zonder slapen? Waren ze er gewoon aan toe?
    Alissa duidelijk nog niet... maar ze begint proberen te draaien.
    Sowieso van buik naar rug lukt haar. Maar nu probeert ze dus ook van rug naar buik... Vrijdagnacht schrok ik wakker van een harde krijs, ik naar Alissa toe; lag ze overdwars, klem op d'r zij gedraait, bijna op haar buik... in de woombie dus:$ schrok me eigen een ongeluk... ivm wiegendood

Deel Deze Pagina