November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wendy beterschap!

Leuke foto..

Miss geen ervaring met inbakeren..wel met een slecht slapende knul. Inmiddels over dag totaal geen problemen meer, verholpen door paar daagies consequent te zijn..niet uit bed bij jammeren. speentje geven enzo..slaapt nu makkelijk in maarre snachts is t nog steeds regelmatig wakker zijn..kan je dus niet echt helpen!

Hier zo naar babymassage. Verder drukke week. Agenda staat laatste weken steeds voller maarre ach dat is ook wel lekker.Beetje onder de mensen.
    Fijne dat allemaal!

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    miss hier een meisje die overdag in slaapzak moet en dan maar half uur tot een uur slaapt s nachts wel in de woombie ga maat groter bestellen want zonder slaapt ze niet

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    mooie foto

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Mooie foto Farah! Wat een vrolijk meisje!

Marleen, hier geen ervaring met inbkeren, helaas...

Wat een prut weer he... is t geen sneeuw, is t wel regen, bleh!

5. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ben je dan niet bang dat ze op d'r buik draait en niet terug kan en dan stikt???
    Geef niet dat jullie me niet kunnen helpen, was ook meer een frustratie-berichtje.

Ben hier nu met projectje "afbouwen woombie" begonnen.
    Heb een oude woombie, die veel te klein was, ge-customized.
    Heb de onderkant opengeknipt, zodat haar voetjes er onderuit komen (net een jurkje nu..hihi) en ik heb aan de linker zijkant stukje open geknipt zodat haar linkerarm er uit kan steken...(whahahah heel zielig, ze vond het ook echt niet leuk)
    Toen het gebruikele bedritueel gevolgd en hoppla op bed.
    Ging 2 uur goed... toen hoorde ik wat geschreeuw en begon ze te janken... ik heen, lag ze boven in haar bedje, vaag opgevouwen in het hoekje...proberen te draaien. Ergens wel komisch, maar ja ik lag al wel te pitten!!
    Toen Alissa weer goed gelegd, strak ingestopt, speentje erin... en ze sliep binnen 10 tellen weer... dus dat viel mee...
    Sliep ik eindelijk weer, begon het opnieuw. (3 uur later..)
    Het was toch al een kutnacht, dus dan maar weer opnieuw proberen, uurtje later hetzelfde...
    Stephan zat al van gvd stop haar maar weer in die woombie (we hebben er nog 1, die wel goed zit.) Had het bijna gedaan, tot er een lampje ging branden.. ze wordt pas echt wakker als ze naar boven is gekropen (doet ze in haar slaap waarsch.) en dan doet ze die draai manouvres..
    Dussssss... heb ik haar slaapzak gepakt (die eigenlijk nog te groot is, vanaf 6 mnd is die ofzo) 1 mouw naar binnen, het vrij armpje in de (veel te grote) omgeslagen mouw... en dan de losse flap bij haar voeten onder het matrasje, lakentje er strak over ennnnn ze sliep weer. Weliswaar na een nieuwe fles, maar ze heeft tot 10 uur vanochtend geslapen vanaf 4 uur vanacht.. 6 uur slapen met 1 armpje vrij!!
    Nou en dat is HEEL wat voor Miss Spastico... (stiekem toch wel een beetje trots!!!)

Maar wat apart ook, dat ze 's nachts alles verwerken en stug door proberen... die kleine van mij dan... pitbull, net als dr moeder.

6. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Zoals je kunt zien, vindt ze het ENIG!!!
    :D
    whehehehe, ook gewoon een foto van maken hé.. kon het niet laten

Een LVL-tje... (leuk voor later..)

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Dat oefen met draaien deed Caithlyn ook in haar slaap. het zal dan echt niet lang meer duren voor alissa het ook kan.

leuke foto trouwens idd een LvL-tje ( leuke afkorting trouwens die hou ik erin)

Caithlyn ligt nog steeds moe en voldaan te slapen na haar wekelijkse massage.

8. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    #2129 Miss Moneypenny, 29 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
    Heeeeeeeerlijk.... kreeg ik maar zo'n massage..:D:D

En zo komt alles ineens hier...
    Heb net werk in de thuiszorg (contract nog niet getekend ivm overleg cwi over aanvulling ww...) word ik nu gebeld voor een sollicitatie in die babyzaak!!! LEUKKKKK!!!!! 24 uurtjes in mijn woonplaats.. ideaal!!!! :D OH ZOU ECHT ZO SUPER ZIJN.. helemaal ook omdat ik nu helemaal lyrisch ben over baby- en kinderspullen, kleertjes etc...
    *STUITERRRRRRR*
    Dan laat ik dat thuiszorg zitten denk ik (of ik doe het erbij... hmzzz), is een contract op oproepbasis.
    Aaaaaaaaah eerst maar eens aangenomen worden, I HOPE SO!!

Verder heb ik ook gesolliciteerd naar een werk-leertraject in de gehandicaptenzorg, start 1 sept '10... dus ben benieuwd..
    Wordt toch eens tijd om mezelf te gaan "ontplooien" zoals dat zo mooi heet...
    Spannend allemaal weer...

9. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
  10. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik word al misselijk bij het idee...;)

Mijn ''man'' zegt vaak.. jong... laten ff op tijd weten wat de titels van je films zijn zodat papa en mama je niet vol bezig zien...(als jullie me begrijpen) Ik lach dan ook mee... maar toch beetje gek allemaal..;)
    Ach ja....

Trouwens... leuk die babyzaak....!
    Heb zojuist zelf ook een sollicitatie gestuurd naar een geweldig bedrijf waar ik net zo enthousiast over ben als jij!
    Spannend...! Wil iets meer dan 24/7 koetsjie koe...

11. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

!!!! Spannend, hoop het echt voor je!!

Hele dag baby-taal is niet goed voor die grijze cellen!!!
    Denk er net zo over...

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    jongemama hier een boy maar niet echt groot hoor hahaha en succes met solicitatie

miss money succes met solicitatie

hier begint antibiotica te werken heb alleen nog zo bonkende koppijn kan niet eens bukke wort dan kei duizelig

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej renaat,

hier twee kerels, maar op zich niet echt overdreven...niet klein, maar goed, ik weet dus niet of het normaal is...is geloof wel dat er heel veel kan hoor! Ik heb namelijk bij Milo wel gezien dat hij op zijn onderrugje in dat kuiltje(?) wat donshaar heeft, daar heeft zijn papa ook haar! Dus, mss heeft het iets te maken met hormonen? Net zoals baby meisjes pseudo menstruatie kunnen hebben? Ik zou cb bellen hoor!

mmm, ik ga hier een kleine in bad doen (moet ik em eerst wakker maken, o jee:))

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    mleeeeennnn, ik help je hopen hoor! Dat zou idd heel erg super zijn!

wanneer hoor je het?

Hier komt morgen de directeur langs, ik knijp hem volledig! Ik denk namelijk dat ie gaat kijken of ie me kan wippen na dit jaar! Vind het eng, maar goed...Ik moet nu denk ik echt voor mezelf en mijn kindjes kiezen denk ik, toch?

15. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    #2136 suusje34, 29 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
    lilage, wat voor contract heb je??
    Bij vast dienstverband gewoon terug naar de arbo na mei en langzaamaan weer op gaan bouwen..zonde om je er uit te laten bonjouren..
    weet je zeker dat het een burnout is??

Wat betreft piemeltjes..hier een heel klein frummeltje haha maar bij oudste staat hij al jaren regelmatig recht naar voren... Moest ik eerst aan wennen maar schijnt normaal te zijn!

Leuk gesprek bij babyzaak..hopen dat t wat wordt!

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    babyzaak geweldig als je de baan kan krijgen.

En ja grote heb ook geen vergelijkinsmateriaal,, maar de dosndhaartjes, zou ik wel in de gaten houden, kan wel met d ehormoonhuishouding te maken hebben en volgens mij is dat dan weer niet goed.

Verder wel gelezen, maar vergeten.

lilage: suces morgen met de directie! Kom goed voor jezelf op he.

gr Gaby

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    ff snel,
    Ilse, als je een vast contract hebt kan hij je er niet uitbonjouren. Pas als je twee jaar in de ziektewet zit kan er een regeling getroffen worden. Sterker nog, als het met de school slecht gaat waar je nu werkt en er zouden mensen ontslagen moeten worden dan mogen ze jou niet ontslaan als je ziek bent...

18. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ja babyzaak... super hè?!!! Zou echt helemaal geweldig zijn... hoop er ook zo op! a.s woensdag heb ik het gesprek! Dus hoop het deze week te weten of het door gaat ja of nee... zou een leuk begin van het paasweekend zijn.. of minder leuk, kan ook, maaaaaaaar daar ga ik niet van uit...*uhummmmm zelfvertrouwen Tsjakkaaaaa*

Ils, las over je burn out... kloten...is dat ook echt de diagnose van de HA?
    Ben benieuwd wat die directeur te melden heeft.
    Laat je niet gek maken, en niet denken dat je voor jezelf en je kindje moet kiezen... maar echt doen!
    Dat is heel belangrijk tijdens een burn-out, dat je voor jezelf kiest en waar je het meeste om geeft.
    Ik ben dan misschien een broekie, maar heb wel ervaring met een burn-out (werkgerelateerd)
    Slik je trouwens nog steeds meds?
    Sterkte er mee meis...
    Met mij gaat het gelukkig stukken beter dan destijds met mijn zwarte donderwolk.

Joosje... moekie... we verwaarlozen elkaar wel hè?!!!!??? I'm so sorryyyy

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Mleen, tis maar goed dat we van elkaar weten dat we elkaar toch wel lief vinden :D. Leuk man in een babyzaak werken....

MissMommy hoe is het met jou? Voel je je al wat beter en heb je de oppas nog niet het huis uit geslagen :D?

Ilse-tje ja hetzelfde verhaal ik ga bellen als ik puf vindt...

Suus, wendy, hoe is het met jullie huizen?

Enneh Wendy pas je een beetje op jezelf??

En ja Gaby, ik lees ook alles en vergeet dan ook weer ongeveer alles....

Patricia, Evelien, Renate en Farah...hoooi

Deel Deze Pagina