November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    miss moneypony hier vannacht in slaapzak gedaan ivm op buik rollen sinds gister ,lag madam vanmorge helemaal boven in bed zonder slaapzak ze har d r eigen eruit gewerkt dus maar een maat kleiner gehaald hahaha.en nu slaapt ze weer.

verder voel ik me nog niet top.

haaruitval hier ook.

verder degen die t kunne gebruiken dikke knuf

2. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Hi meiden even een klein kort berichtje van mij.

sinds afgelopen vrijdag is mijn beerput zoals ik hem noem open gegaan, en heb ik sindsdien al een paar keer uitgesproken dat het mij op het moment allemaal even te veel is. Ik werd door alles en iedereen geleefd had/heb ik het gevoel.

hup van zorgmode naar werkmode terug naar zorg mode en da ook nog huisvrouw en vrouw zijn.

Weet inmiddels gelukkig waar het aan ligt en ga ermee aan de slag ( heb gewoon 1 of 2 keer per week echt een moment voor mijzelf nodig zeg maar de evelien mode)maar ja zie dat maar eens voor elkaar te krijgen, is best nog lastig.

iedereen een hele dikke knuffel van mij.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    hmja...kan ik me bij aansluiten evelien....zoiets dan...
    Ik zou deze week 3 dagen gaan werken. Pfff. Dat is toch te veel nu denk ik. Met name als ik dan ook nog energie wil hebben om mijn plek terug te vinden. Letterlijk en figuurlijk is mijn plek verdwenen op mijn werk en dat vind ik erg lastig. Bovendien zijn alle jongeren nieuw en die gaan me natuurlijk uitproberen en dat voel ik aan mijn lijf. Ik ga maar weer eens een gesprek met de bedrijfsarts aanvragen...
    Ik wil tenslotte ook nog wel energie hebben om van mara te genieten met haar leuke dingen te doen....oja en dan manlief nog en ohja aan mezelf denken...

Chasmi jee wat heftig. Ik kreeg kippenvel wat je schreef over de muziek en glas wijn vertelde. Mooi om dat zo te kunnen doen en de gedachte van vader erachter!

Van mij mag iedereen meekletsen dusseh chasmi, anakin...kom maar op ;)

En jee wat een geklets vandaag. Gezellig!

Ilse, hoe is het gegaan?

Missmommy, en jouw gesprek met de manager enzo? En verder?

Er was nog veel meer maar ik ben echt zo moe dus ik laat het hier even bij...

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zoooo, lekker gekletst hier gisteren!

Chantal, heftig zeg, je vader verliezen en dat ook no eens op t mooiste moment in je leven! Gecondoleerd en sterkte...

Evelien, een hele grote big huggg... t is niet makkelijk om er gelijk de goede weg in te vinden he! We moeten natuurlijk ook een beetje ons eigen ikke zijn en niet werken, zorgen,vrouw zijn, huishouden doen en geen tijd meer voor jezelf hebben!
    Gooi t er hier maar uit, want ik denk dat t voor ieder van ons wel wennen is om daar een weg in te vinden!

Joosje... lastig is dat he, als je niet gelijk kan functioneren zoals t moet! En dan je collega's en in jou geval dan de jongeren... waar je hard voor moet vechten om je plaatsje en respect weer te verdienen...
    En ja, dan ook nog tijd hebben voor Mara om leuke dingen met har te doen, dat is toch echt wel t belangrijkste in je leven. Ik loop hier tegen precies t zelfde op.
    Ik weet niet hoe t hier uit gaat pakken, ander aangepast werk of afgekeurd worden. Beide is een vooruitgang voor de rest van mn leven, want anders blijft er niks anders meer over dan 20 uurtjes werken en dan voor pampus op de bank liggen... Ook ik zal er een weg in moeten vinden. En collega's... ja... begrip is ver te zoeken, ook dat doet pijn. Maar ja, t is mijn leven, mijn gezinnetje en de rest kan me gestolen worden als t nodig is! Al praat ik hier nu makklijker over dan t in werkelijkheid is!
    Dikke knuff meis...

Gisteren heb ik hier echt in een deuk gelegen trouwens. Roann wil tegenwordig niks anders meer dan staan, dat vind hij hjelemaal geweldig! Nu was hij daar gisteren ook nog een heel leuk bij aan t lachen en daar moest ik weer om lachen (ik vind t gewoon een heerlijk geluid die vrolijke lach en dan dat lekkere mondje zonder tanden!), toen begon hij me toch te schaterlachen, omdat ik dus zo aan t lachen was, helemaal geweldig! De tranen rolden me over de wangen, hahaha
    (Beetje warrig opgeschreven, snappen jullie m nog?!)

Nou, er was nog meer, maar er begint wat wakker te worden boven, tijd om Roann uit zn bedje te gaan plukken!

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Vor iedereen nogmaals een dikke knuffels en sterkte met alles wat je op dit moment bezig houd.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    zonnetje ik herken het hoor,meschien vragen of opa en oma keer een middag oppassen of je man een keer oppast.

hier helemaal niet lekker ben zo misselijk van die antibiotica heb daar ook weer pilletje voor pffff.nou vanmiddag wort het officieel we moeten tekenen bij notaris en betalen.

die roan is een hele kerel hoor nu al willen staan

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    oh ja ik ga zaterdag kijken bij een paardje om 2x in de week te gaan rijden EN NIET ALLEEN MAMA TE ZIJN

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ha meiden,

zeker een hoop gekletst...
    gezellig!

Meiden onze grenzen goed bewaken, enne tja dat valt niet mee.
    Evelien balen dat je nog geen avondje kan sporten.. maarre als je een keer avondje wil biossen of zo zonder kind dan trek je maar aan de bel...
    Joosje lastig bedrijfartsen..
    Lilage hoe is t met drirecteur gegaan?
    Wendy wanneer krijgen jullie nu sleutel?? HIer 5/4 dus nog 1 week!
    Trieske en miss super dat jullie kindjes t nu zo goed doen enne succes met solliciteren!

en ohhhhhhhhhhhhhh ik heb zo'n lekker ventje alleen die NACHTEN.
    Volgens mij verwerkt hij snachts ALLES van de dag met als gevolg..allemaal wakker.
    Oudste net naar school, leg sep tegen me aan en ga zo slapen..
    Vriend heeft vannacht al op bank gelegen om nog wat uurtjes te kunnen pakken.
    Toch wel erg blij als sep een eigen kamer heeft straks..zat er al aan te denken om hem beneden te laten gaan slapen snachts maarre vind dat ook zo wat..

9. Chasmi

Chasmi Actief lid

28 feb 2009
    305
    0
    0
    Office Manager
    Goedemorgen allemaal!

Meiden, nogmaals allemaal bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden. Dat doet me goed!

Evelien, ik snap wat je bedoelt. En het is makkelijker gezegd dan gedaan om eigen tijd te plannen en te vinden.. Maar het is idd noodzakelijk.. Er wordt van ons vrouwen verwacht om zoveel verschillende petjes te dragen, moeder, vrouw, minnares, vriendin, collega en dan ook ergens nog tijd voor jou.. Is niet makkelijk..

Suusje, ik lees gebroken nachten.. En je slaap is al zo belangrijk! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt dat Sep straks zijn eigen kamertje heeft.

Nou, ik onderga zo een reiki behandeling... Misschien dat dat iets helpt..ben benieuwd! Daarna even naar de kapper om te kijken of ze nog wat kunnen maken van die paar strootjes op mijn hoofd.....

Iedereen een fijne dag en ik log vanmiddag nog weer eens even in.

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    wij krijgen de 13e officieel de sleutel en we hebben vrydag vooroplevering

11. linde90

linde90 Niet meer actief

jeetje wat een hoop¨geklets hier zeg.
    dat is een tijd geleden.....

Voor iedereen die het nodig heeft, sterkte en een dikke knuffel
    maar voor jou Chantal in het bijzonder, gecondoleerd met het verlies van je vader!

Wendy, leuk nieuw huis, hopelijk ben je snel opgeknapt en kan je ervan gaan genieten.

Ik voel me bijna bezwaard om dit te typen, maar ik doe het toch.....
    Ik heb me draai weer gevonden in het moeder wezen, werken , gezellig zijn voor mijn man en het genieten van mijn leven. En dat terwijl ik nog geen 1 nacht heb doorgeslapen sinds augustus 2009.
    Ik hoop dat ik mij zo sterk blijf voelen en niet dat de klap in de schaduw wacht....,
    Maar ik kan zo genieten van mijn meisje, als ze lief schaterlacht naar me, of als ze naast me ligt in bed, en dan even die vingertjes langs mijn wang, ahhh smelt......

Ik hoop dat ik nou niemand voor het hoofd stoot, maar dit zijn mijn gevoelens..:)

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

JAAAAAAA!!!!! meiden het is een feit!!!! Kaylee haar eerste tandje is door!!! :D:D:D:D:D:D

oooh wat gaat de tijd toch snel ze wordt al zooo groot!

13. linde90

linde90 Niet meer actief

joehoeeeee kaylee , grote meid!

(heeft ze er geen last van?)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh wat fijn dat je je draai hebt gevonden meid!!! heerlijk heh dat genieten van die kleine :)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze bijt veel op der vingers maar verder helemaal niks :)

* ff alles bijlezen nu :)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

chasmi gecondoleerd meid en een hele dikke digi knuffel voor jou!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

we hebben gisteren vrij kaartjes gekregen voor mega priratenfestijn daar ga ik heen met me schoonmoeder want manlief moet werken en opa past op de kids hihi
    zondag gaan we naar mijn ouders en dat was het zo'n beetje :)

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lara, tuurlijk geen probleem dat je schrijft dat alles bij jouw lekker gaat, gelukkig heeft niet iedereen hetzelfde toch. geniet er lekker van.
    Niet dat ik niet meer geniet absoluut niet maar merk wel dat ik effe niet veel kan hebben.

Jee het 1e tandje das snel. ben benieuwd wanneer hij er helemaal is. hoop dat ze er niet teveel last van krijgt.

Kitty bedankt voor het aanbod ik hou hem zeker in gedachten maar jij hebt voorlopig een zware klus voor de boeg( je nieuwe casa)

Moet wel zeggen voelde me gister even heppie de peppie want heb 2 nieuwe kledingstukken gekocht een leuke tuniek en een blouse. Helemaal leuk

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd

@ hier ook enorme haaruitval

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonnetje wat vervelend zeg dat je je zo voelt hopelijk gaat het gauw beter!

Deel Deze Pagina