IIIKKKK!!! EN het lukt niet... maar goed heb dan ook zwaaaaaar gespijbeld...:x Ben nu weinig aan het eten en volgend weekend krijg ik mijn fitnesspas... Er moet 12 kilo af heb ik gister besloten! Vond jou er zo goed uit zien laatst... ben je nog afgevallen of niet?
Wat goed dat je gaat sporten! Waar ga je dat doen? Thanx voor je compliment! Ben er sinds ik bij jou ben geweest nog maar 1 kwijt, heb me niet zo netjes aan mijn schema gehouden. Ben sinds maandag weer goed bezig. Ik wil op mijn verjaardag (13 mei) 65 wegen dus nog een paar te gaan. Ik sport wel iedere week want die kilo's gaan er wel af maar het moet ook strak worden. Ik wil stiekem mijn oude buikje terug maar ben bang dat dat een hopeloze strijd is zoals Marleen al zegt! Plannen om te gaan sporten Marleen?
Ja maar het blijft op dit moment nog bij "plannen".. ben de drempel nog niet over zeg maar. Ik val nu ook wel af, maar inderdaad wat je zegt, het mag wel weer wat strakker! En het afvallen gaat zo langzaam... want elke keer als ik weer ongesteld ben vreet ik weer alles op wat ik tegenkom.. en ja dan er niet bij sporten... niet echt handig dus. Zodra ik weer werk wil ik het gaan oppakken, door voor of na het werk direct te gaan sporten. Ligt natuurlijk aan mijn rooster dan, maar met 24 uur werken moet dat toch lukken! Ik gebruik nu nog steeds de excuus, heb geen oppas... lekker makkelijk hè! Maar komt goed, heb nog geen minderwaardigheidscomplex over mezelf, dat scheelt.. En ik heb een goede vervanger voor de snaaibuien tijdens mijn "ongesteld zijn"... maar of die zo gezond is? Ik ga eens even wat doen... flink stofzuigen en dweilen, zijn ook weer calorieën die ik mag afschrijven!
Als ik die poepies google zie ik allemaal weer enge berichten.. hm.. Welke maat heb jij bij 65 kilo? en hoe lang was je ook alweer? Ik weeg nu 74, -12 is dus 62... marge tot 65 max ingesteld...zo heb ik al niet meer gewogen sinds ik voor t eerst ging samen wonen... ben benieuwd welke maat dat dan word... en strak zal ik ben ik bang niet echt meer worden..mijn buik(jij weet hoe erg t is)zal nooit meer wat worden... best verdrietig... Ik hou ook teveel van eten... pff... maar t moet! Als het eenmaal goed is dan is de verleiding weg voor mij... Ik ga sporten in een kleine weekendsportschool.. samen met angelo... we hebben altijd gesport.. nu dan voor eerst samen aan de ijzers.. ik kan stiekem niet wachten.. angelo was toen hem leerde kennen echt heel breed.. uitlopende rug, dikke nek.. en een paar armen.. pfiew als ik er aan denk krijg ik alweer kriebels...
en welke vervanger is dat? Ik heb ook t probleem'' oppas... Caleb gaat vanaf volgend weekend dan in die tijd naar mijn schoonmoeder en haar man... en ik vind het heftig.. we hebben namelijk elke keer een kind dat over de zeik is als hij daar geweest is.. hebben nu 4x!!! gepraat erover, en moet zeggen dat de laatste keer goed ging, maar maandag met een half uur oppas was het weer raak... duim maar voor me... HOe heb jij oppas straks geregeld? Zijn er meerdere die al avondjes uit gaan? EN hoe voelen jullie je daarbij?
Oh en nog 1 ding.... Alissa heeft sinds 2 dagen iets nieuws ondekt... en dat is blazen en sputteren met de tong dat al het kwijl langs haar muil loopt...Shirtje en alles word kletsnat... (zou dit door tandjes komen??? of is dat gewoon voor de leuk...) whahah maar je lacht je slap!! Vind de prikjes nou trouwens heel erg meevallen, toen we thuis kwamen heb ik haar meteen op bed gedaan met een zetpilletje... en nu is ze weer net zo vrolijk...
Ik ga als Michel thuis is, Michel zit al 40 uur per week op de sportschool... Ik ga de laatste tijd weer best vaak uit eten met vriendinnen maar echt op stap nog niet. Vind het wel prima zo, zoals je weet heb ik veel moeite met Roan weg te brengen. Ik heb dat nog nooit gedaan en wil mezelf ook niet dwingen omdat het zogenaamd goed zou zijn.
Hihi, wat een grappig gezicht moet dat zijn Marleen... Roan kwijlt ook zo erg. Ik dacht eerst aan tandjes maar ik voel al weken hetzelfde 'puntje' zal wel geen tandje zijn dan... Hij ligt trouwens al weer heel lang te slapen, hij slaapt echt veel de laatste tijd.
jezus maat 36... halleluja... als ik die maat bereik val ik op mijn knieen en ben ik ineens christelijk... (sorry no offense....) ben 1,74, weeg 85 en zit in maat 40/42.... De vervanger is Marlboro, mijn beste vriend Oppas dan = mijn moeder of in het geval sporten na het werk Stephan... (whahaha zou nu dus ook gewoon kunnen... maar ik zit nog in de "ontkenningsfase" of hoe je het ook noemt..) Avondjes weg, dan of mijn ouders of Stephan's ouders... ligt er net aan. Hier gelukkig geen overstuur kind dan, ik heb een strak schema, ZO EN NIET ANDERS... en daar houden ze zich dan aan...niks aan het handje. Maar ze is nog niet een hele nacht weggeweest.. de meeste keren is er gewoon bij ons thuis opgepast, zodat ze wel in haar eigen bedje ligt en wij ook chill kunnen slapen. Morgen gaan wij trouwens voor het eerst met zijn allen ergens anders slapen, ben benieuwd. En het ligt ook niet bij de deur, dus dan maar naar huis is er niet bij... ja zou wel kunnen, maar toch.. niet leuk dan
Whahaha Marleen die uitspraken van jou, ik moet er zo om lachen... Nu lijkt het net dat ik een spriet ben maar dat valt wel mee hoor. Ik zit nu nog niet in maat 36 hoor. Dat zou ik zitten als ik 65 weeg. Tenminste dat was zo voor de zwangerschap. Zoals je leest leef ik nog steeds in de waan dat ik dat nog wel terug krijg, hihi. Ben altijd sportinstructrice geweest maar ben gestopt toen ik zwanger was, en ja, dat heeft zo z'n uitwerkingen gehad icm zwanger zijn en veel, heel veel eten... Als ik zo op de foto's van jou kijk zou ik jou helemaal geen 85 kilo schatten Marleen! Ik zat gister foto's van Renate te kijken toen ze net bevallen was, ook veel afgevallen nu al hoor...
haha ja ben soms ook wel een droogkloot niet? En oh Ja, ik vind jullie beiden mega slank en er goed uit zien! Maar ja goede kleding kan dan ook veel doen!!!! Ik zweer bij de taileshapers en dat soort meuk!! Vorige week waren die ook bij de Lidl te koop... heb 2 van die shapers gekocht en 2 van die sexiii onderbroeken... Zoals Paris Hilton zegt...THAT'S HOT!
(ben trouwens ook niet een beetje ZP of hyves verslaafd.....) hahaah nu ga ik echt wat doen.... de kabouters doen het niet meer geloof ik..
Erg he?! Ik zit te switchen tussen zp en hyves. Ga nu ook echt ff wat doen. Ik denk steeds dat Roan zo wakker wordt en begin dan maar nergens aan en ga dus maar ff achter de laptop. Inmiddels zit ik alweer 2 uur op mijn gat...
Zo, dag kletsers, Wat gezellig. Zo ken ik het weer hier! Renaat....15 kilo eraf? dan blijft er toch niets van je over? Sporten...ja nog steeds fitnessen elke week en dat gaat steeds iets beter. daarnaast nog de oefeningen van de fysio.....en daar moet ik weer opnieuw heen. Naar aanleiding van de foto's. Er was geen scheefstand van mij bekken te zien of zoiets en ook mijn staartbeentje was nog gewoon lekker op zijn plek maar er was wel facetartrose in mijn rug te zien. krijg nou wat zeg... Slijtage is da.... Volgens de huisarts kan dat met fysio en oefeningen weer goed komen. Het helpt inderdaad vast ook om af te vallen ja...........bleh.....isse moeilijk! Renaat...erg he....die onzekerheid. En ja we weten best dat we onszelf en ook de kindjes niet met andere moeten vergelijken maar dat is zo moeilijk.... Ik las jullie schema's en ik dacht meteen oooo Mara krijgt veel te weinig..... Nou voor de liefhebbers mijn schema: heul simpel: Om de vier uur een fles. En afhankelijk van hoe laat ze 's ochtends wakker wordt zijn dat dan 4 of vijf flessen. Vanaf vandaag mag ze naar 4 dus dat gaan we eens proberen. Ze krijgt flessen van 180/3 gewoon en 3 voeding voor hongerige baby's. In de eerste en laatste fles een flinke schep biobim (is pap). Slapen...doet ze hier overdag steeds minder. Ze is wel meer dan vijf uur wakker. Ik leg haar overdag in bed of de kinderwagen als ik zie dat ze moe wordt. En als we gaan wandelen slaapt ze zoiezo ook altijd. O en positieve verhalen en de waarheid...ik heb juist erg veel boeken gelezen in de zwangerschap die de waarheid zouden vertellen, dat ik dacht, waarom begin je er aan... Mij valt het dus juist mee. Maar ik weet het....Mara is erg tevreden en makkelijk...dus ik heb geen recht van spreken . Het herstellen van de bevalling en de zwangerschap.....dat valt mij dan wel weer heel erg tegen. Mleen...is die energiedrank nog steeds niet uitgewerkt ? Miss Mommy, hoeset?
hier 12kilo eraf hebben,maar helaas nog maar 1kilo eraf zit nu maat 42/44 en die buik pffff het is dat zo duur is anders liet ik m door plastischchirurg weghalen,zo ontevreden ben ikermee ,dat speelt ook allemaal wel mee met me buien:x ben 1,68 en weeg 87
14 cm korter.... maar als ik mijn bmi uitreken, dan zou ik 55 kilo moeten wegen..vind ik veeeeel te licht.. ik ben wel iemand die graag zandloper houd.....dus maat 36/38... mooi zat! nu 40 en soms toch weer 42jak....