jij had (hebt) een killer figure! dankje....ben ook al wel behoorlijk wat kwijt.. maar dat ging vanzelf..
Princi: dat is ook waar mijn man bang voor is.. die vind ook wel dat er iets af kan... maar die is bang dat ik dan ook nog terug naar maatje 36 ga... haha Manlief is eerder thuis! Wij gaan ff gezellig pannenkoeken bakken nu! ..oei..weer burgelijk.. en slecht.. naja... Marleen... Wij gaan dit weekend ook 2 uur van huis een weekend ergens anders slapen.. we gaan naar mijn vader in t gooi... wat neem jij allemaal mee? Mommy heb je tips, en princi?m jullie waren al weekend weg geweest....?! en verder.. jullie zijn lief...!
oh wat een happy vibe hangt hier... (behalve wendy dan, die heeft een baaldag... KOP OMHOOG, TIETEN VOORUIT EN STAAN!!) Alissa is wel in trek... geloof dat ik maar zo'n nummertjes-trek-machine aanschaf!!! Ze heeft zowat alle trekjes van mij, dus dan zal het ook wel een mannenverslindster worden.. muwhahaha oh wat slecht, dat zeg ik toch niet over mezelf of over mijn kind.. Geloof inderdaad dat de energydrink nog in mijn systeem zit!! Of nog steeds mijn eigen adrenaline van gister, met dat gesprek enz... dat zal het zijn... word ook helemaal hyper zodra mijn foon gaat.8) Ennuh Joos slijttage??? wat voor spannende dingen doe jij wel allemaal niet in bed??? FLAUW! Hey bedenk net... zal ik zo flauw zijn omdat het 1 april is?? *bounce* bounce* bounce* bounce* Euhhhhhhhhhh wat neem ik mee... sowieso een cadeautje voor mijn zwager want die is dan jarig Mijn schoonouders nemen een ledikantje + matrasje mee... willen ze graag, ik zeg; lekker doen! scheelt ons weer! (anders had ik nog een campingbedje moeten kopen) Verder: melkpoeder + bambix +1 fruithap + 1 groentehap + 2 flesjes met 2 versch. spenen + genoeg luiers + spuugdoekjes + slab + pyama + 2 sets schone kleertjes (je weet maar nooit) + 2 rompers + favo rammelaar en piepbal + de ge-customized woombie + slaapzak + hoeslakentje + lakentje.... euh en niet vergeten.. DE SPEEN! Volgensmij was dat het wel.... of vergeet ik nog wat??????
oh dit wil ik trouwens even met jullie delen!!! Die reclame van bol.com??? MUMMIEPAK??!!!! whahahaa zo hylarisch.... nou gaan we dat morgen ook aan mijn zwager geven!!! zie dit: Het bol.com mummiepak: Bekend van TV!
Wou Alissa ook al een mummiepak aan doen, maar vonden we uiteindelijk toch niet echt pedagogisch verantwoord..... dus vanavond zijn de katten aan de beurt...*hehehe*
Zo wat hangt hier een gezellige sfeer! Beetje hyper de pieper Marleen! Geef maar wat van jouw energie aan mij Schema -> Sarah krijgt hier nog om de 3/4 uur BV en laatste voeding rond 19/20 uur en dan in ene lange ruk tot zeker half 8 de volgende dag. De ene dag zijn dat 4 voedingen en de andere dag zijn dat er 5. Voor de rest nog geen fruit of groente ofzo. Gaat iemand van jullie straks beginnen met de Rapley-methode of is iemand er hier mee bekend? Heb al aardig wat informatie gevonden maar lijkt me leuk om iets van een ervaringsdeskundige te horen. Sporten/gewicht -> Ik zit weer netjes op mijn startgewicht van 63 kilo maar mijn buik is nog een drilpudding en die komt denk ik nooit meer terug zoals die was. Ik zwem 2x in de week en dan is anton gewoon thuis. Voor de rest fiets ik 3x in de week heen en weer terug naar het station wat ongeveer 10 minuutjes per keer is. Op mijn vrije dagen loop ik heel wat af met de wandelwagen.. Kwijlen/spetteren -> Hier nog zo'n kwijlebalk en heeft ook bijna standaard een slab om anders blijf ik bezig! Grappig he dat bellenblazen en dat sputteren vooral als ze er zelf ook hard om moeten lachen. Frustratie kindjes -> Ik moet daar zelf ook zo om lachen en maar boos grommen in het speelkleed omdat ze vooruit wil tijgeren of dat het in ene niet meer lukt om terug te draaien naar haar rug. Onze dame wordt al pissig als ze moet wachten tussen de ene en de andere tiet haha. Uitgaan -> Zelf wel al een aantal keer uiteten geweest en gewoon lekker een koppie bij een vriendin ofzo maar ja dan is Anton gewoon thuis. Aanstaand weekend hebben we kermis in een dorp verderop. (Dat is hier net zoiets als carnaval gezellig met zijn allen in de kroeg..) Dan hebben we eerst een borrel bij vrienden en dan is Sarah gewoon mee en dan gaan wij uit en Sarah gaat met mijn schoonzusje mee naar huis. Ik ben er nog niet helemaal uit of ze daar nu gaat slapen of dat ik haar 's nachts op ga halen. Of ik nou 's ochtends wakker wordt omdat ik ga kolven of dat ik Sarah voed en haar weer terug leg en verder slaap.. Lastig hoor! Heb in ieder geval erg veel zin om weer ff lekker uit te gaan! Laatste keer was denk ik 8/9 maanden terug ofzo. Helaas nog wel alcoholvrij i.v.m. de BV.. Nou nu nog even een down stukje.. Dinsdag heb ik uiteindelijk een curretage gehad omdat het niet uit zichzelf 'los' kwam. Het is me alles meegevallen en was ook eigenlijk ook zo weer op de been. Ik denk dat de klap nog wel gaat komen.. Liefs Melissa
ff tussendoor hoor. Kijk mijn mannetje eens!!! Zo zijn we naar mijn vriend z'n werk gegaan die is manager bij Achmea Health Centre dus hij paste er goed tussen... Bekijk bijlage 62670
Rapley methode... was het aan het lezen... langdradig allemaal... Zag het zinnetje: "Het is nog niet duidelijk of deze aanpak ook bij babys werkt die kunstvoeding krijgen." Dus ik haak af.... Kan je dus geen feed-back geven. Misschien wel wat van mijn energie!! *strooit energie* De curettage zelf valt wel mee.. maar de nasleep in je hoofd... of het nou een keuze was of omdat je niet anders kon.. Wil je dan ook sterkte wensen! En knuffel je meisje maar wat extra!! DAT HELPT VAST EN ZEKER!!
Heb er nog wat meer over gelezen. Als je het mij vraagt vind ik het nogal "zweverig" die rapley methode... beetje "tree-huggerig" ... sowwy.. maar da's mijn mening. Dit valt ook wel in de categorie "my baby can read".... haha sorry... zoals al eerder is gezegd, iedereen moet het doen op zijn/haar manier die hem/haar het beste lijkt!!!
okey nog 1 aanvulling.... Heb je gezien hoe die kinderen aan het eten zijn??? Die zooi wil ik niet..... met mijn smetvrees
Hahaha ik moet in ieder geval lachen om je antwoorden dus dat geeft ook al energie! Ik weet ook nog niet of ik dat echt ga doen hoor maar kreeg een foldertje op het CB hierover en had al wat gelezen op borstvoeding.com maar vind het ook wel ietwat zweverig overkomen vandaar dat ik benieuwd was of iemand hier ervaring mee had.. Sowieso kinderen die tot hun 6e bv krijgen enzo.. Nou nee niet echt mijn ding! Vind het van mezelf al heel knap dat ik nu al 'lang' borstvoeding geef haha! Ja nasleep komt vast nog wel.. Tries -> Superrrr Roan haha! Leuke foto zeg.. Heb ook zo'n trainingspak in de kast liggen in knalroze! Welke maat heeft Roan nu aan? Wenneke -> Leuke foto!
Neee tot hun 6e JAAR! Nou dan wil mama graag der tietjes allang weer voor haar zelf hebben hahaha.. en papa ook..
Renate je hebt me op ideeën gebracht!! Ga ook maar pannekoeken bakken, heb geen zin in aardappels schillen en die meuk en heb er toevallig alles voor in huis!!! Nou Ladies, will you excuse me, ik ga even burgerlijk doen... de man des huizes komt zo thuis en oeh wappert de krant als het eten niet op tafel staat!!! (in zijn fantasie dan... muwhawhaha)
Omg is dat serieus??? 6e jaar??? We leven niet in een 3e wereld land... hahaha VOORAL DAT LAATSTE OOK!!!....die papa's toch!! vieze mannetjes8)
Ha meiden, Nou huisarts me naar ziekenhuis gestuurd voor plek sep..tjongejonge en ik twijfelde nog of ik wel naar ha zou gaan..maarre het is ws begonnen met een pukkeltje dat is gaan ontsteken.. veel artsen hebben gekeken en besloten er niets aan te doen maar wel met antibiotica starten.. En zo was ik bijna weer een dag kwijt met dit avontuur! Verder oppas..als ik saampies weg wil mijn ouders. Dit gaat heel goed. Mijn moeder pas bijna iedere week wel even op (soms hier soms daar) 1 x is sep bij schoonzusje geweest toen kwam hij wel helemaal kapot terug.. Kilos langzaamaan worden t er minder maar zeker nog 5 te gaan en liever nog 7 of 8!