Hi Ladies, Ik moet een vrijgezellenfeestje organiseren, iemand ideeen??? Vanmiddag was Renate hier nog met haar 2 mannetjes... Was weer erg gezellig. We stonden op Roan z'n kamer wat te 'klagen', net toen we klaar met zeuren waren kwamen we erachter dat de babyphone nog aanstond DOM DOM DOM!!! XXX
Hihi Patries! Met ons vrijgezellenfeest heeft Joris een filmpje gemaakt olv een professional. Dat is ook gemonteerd en erg leuk geworden. Dat was ergens in Den Bosch. Mijn vriendinnen en zusjes en nichtjes zijn allemaal iets jonger en armer en zij bedachten een speurtocht voor mij door Den Bosch van slechte george (bush) en goede george (clooney). Dat was ook erg leuk. We hebben toen samen met de mannen de dag afgesloten en samen gegeten. Maar parfum maken, bonbons maken, sieraden maken, coctails shaken, afrikaans percussie of dansen, theatersporten is natuurlijk ook erg leuk. O en een vriendin van mij heeft ooit een workshop paaldansen gedaan met een vrijgezellenparty...
goedemorgen! Vrijgezellendagen..ligt erg aan de groep wat leuk is. Hier ook van kroegentocht in amsterdam tot efteling meegemaakt. Oja enne mozaieken en theeservies beschilderen..ben zelf niet zo crea dus dan voel ik me altijd een beetje opgelaten.. Verder heeft t hier even geduurd maarre dit was de eerste nacht dat ik er niet uit ben geweest voor Sep. Hij is 2 x wakker geworden, was wat aan t jammeren maar binnen 10 min. sliep hij weer.. Verder vandaag dagje naar efteling. Oudste heeft nog vrij van school. Nu maar hopen dat t echt zulk mooi weer wordt als er beloofd wordt enne dat Sep vanuit de kinderwagen de efteling ook best leuk vindt. Fijne dag allemaal!
Veel plezier in de Efteling!!! Ik duim voor goed weer! Vrijgezellenfeest, Ik heb er zelf een georganiseerd voor mn dinnetje, toen zijn we een cd gaan opnemen, we hebben zelfs een eigen tekst gemaakt over hun "liefdes'leven, was erg leuk! daarna zijn we de stad in gegaan en moest ze dat liedje zingen om geld te verdienen zeg maar, haha... Zelf heb ik voor mn vrijgezellenfeest een fotoshoot gehad. Was ook helemaal geweldig! Dus niet een gewone shoot, maar verkleed dan he! daarna lekker wokken en de stad in geweest! Wendy, hoe gaat t inmiddels met je? AB aangeslagen? Hier is Roann nog steeds in de ban van zn mobiel trouwens, Lindy niet? Claire, fijn dat je meisje zo goed reageerd op de tips van t CB! Joosje, hoest? Werken vandaag? Doe maar rustig aan he, en laat je niet gek maken! Melissa, hoe is t met jou meid? trek je t een beetje? We zijn er voor je he! Dikke knuff... Verder iedereen de paasdagen weer overleefd?
goeiemorgen @ suusje... fijn dat het vanacht goed ging! @ vrijgezellefeest wij hadden een halloweensavond (1 nov getrouwd) erg leuk trouwen was ook in thema halloween hoe is het verders met iedereen? iemand nog een paasei? vandaag volop afspraken dus ga er weer van tussen
Thanx voor de tips! Wat fijn dat het beter gaat met sep! Dan ben je vandaag dicht bij mij... Ik woon nl 5 min bij de efteling vandaan... Have Fun!
@Wendy: Ik heb helaas geen paasei voor je. Ben alweer 7 weken niet ongie geworden. Mijn zus heeft trouwens ook pcos... Thanx voor de reacties op het vrijgezellenfeestje, ik heb iig weer inspiratie. Maar dan nog een vraag. Ik wil een shirt laten bedrukken met een leuke tekst erop, ideen???? Ik heb al wel op google gezocht maar ik vind steeds dezelfde...
Hoi dames iedereen paasdagen overleefd? WIj hebben er dit weekend iets meer als 700km opzitten...kan ff geen auto meer zien.. maar goed het was overal wel heel gezellig! Wat tries zei ja.. zo dom.. lopen toch te zeiken over de mannen... ineens.. OEPS.. wisten niet hoe het recht gebreid moest worden maar gelukkig waren hun beneden druk met andere dingen hihi... Kleren passen super tries.. tnx!
@ wenneke.... aww zonde dat ze er niets aan vind hier is ze er helemaal wild van zolang het felle kleurtjes heeft en beestjes zijn we hebben de mobiel in de box en ledikant nu ook lager dan vind ze het leuk om er naar te grijpen en er van alles mee te doen @ allemaal wanneer doen jullie de box omlaag? zijn er al die dat gedaan hebben of? want hier is het net alsof we een aap in de box hebben zo probeert zich op te hijsen en door en al te wringen met die spijlen @ trieske neem aan dat je mij bedoelde met paasei ? ik ga effe lunchen vanmiddag komt die vrouw weer
Patries, wat gaan ze nu voor actie ondernemen bij je zus? Claire, hier is t nog niet nodig om de box omlaag te doen. Roann trekt zich nog echt niet op aan de spijlen om te gaan staan, dat duurt nog wel ff. Succes met de mevr van t CB vanmiddag! Ik krijg vanmiddag mn manager en verzuimconsulente op bezoek... ben benieuwd!
O ja, sorry Claire!!! @MissM: Ze krijgt nu hormoonspuiten en pregnyl. Pff, ze zijn al ruim 2 jaar bezig... Ze verdienen het zo!!! Iemand nog positieve verhalen op dat gebied??? De fysio heeft net Roan zijn hoofd opgemeten. Nu afwachten... Ik hoop zo dat hij geen helmpje hoeft. Als het moet, moet het maar eerlijk gezegd liever niet hoor...
@ trieske... zitten met een hele ploeg pco damens en er is er 1 bij wie een ronde spuiten al genoeg was dat is een positief verhaal
Patries, een andere vriendin van me is nu ook zwanger mbv hormoonspuiten en pregnyl. Ze heeft ook PCO en is nu net op de 7 wkn in verwachting. gelijk de eerste ronde met spuiten raak, na een dik jaar Clomid gebruikt te hebben! Daarbij is t haar 2e kindje waarvan ze nu in verwachting is, dus van hieruit ook een positief verhaal! Al valt de MMM nooit mee, net zoals Claire weet ik er zelf ook genoeg vanaf helaas... Hier is vanmiddag mn baas en verzuimconsulente langs geweest, t ziet er allemaal niet erg positief uit, ze gaan vervroegd t WIA-traject aanvragen...
Even voor mijn beeld... wat is PCOS en MMMM? Succes trouwens claire, had ik nog niet gezegd.. ik hoop dat het jullie allemaal snellukt
Ja, dank je claire, t valt niet mee... t is lichamelijk erg zwaar en heb helaas veel pijn. ben nu 2x behandeld bij de pijnkliniek en de 23e voor de 3e keer op rij. weer afwachten dus of t aanslaat en zich wat hersteld.
@ jongemamainspe http://pcos.guanitadesign.com/ makkelijker dan t hele verhaal uit te leggen MMM = medische malle molen
bha klote zeg is dit na aanleiding van bevalling/zwangerschap dat de dystrofy zo opspeelt (vraag zal vast eerder gesteld zijn maar overheengelezen?) hopelijk kan je nog goed genieten van je mooi mannetje