November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Patricia, spannend, van t hoofdje opmeten he!
    Hier heeft de fysio dat anderhalve week geleden gedaan en de afplatting was 100%, vanaf 104% adviseerden ze een helmpje, was dus gelukkig niet nodig!
    Hier was t ook liever niet dan wel, maar als t moet...

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    even bijgelezen..
    trieske hopen dat t meevalt met hoofdje, wanneer weet je t??
    Haha en dat klagen met babyfoon aan..oef..gelukkig waren de mannen te druk..
    Claire hopen dat t snel mag lukken enne sterkte met de MMM.
    Missmom..balen meid..of geeft t ook rust weten waar je aan toe bent? Iid geval hoop sterkte!
    Verder weet ik t ff niet, hier dagje efteling. superweer en was ook erg gezellig. Niet te druk, oudste alle attracties in en sep lekker in de wagen..
    Sep heeft ook nog een tijdje op een kleed gelegen in het gras..lekker zomers!

Oja claire hier hoeft box nog niet omlaag, merk wel dat het kleed op de grond inmiddels een stuk populairder is dan de box. Hoe ging het met de mevrouw van het CB vanmiddag?

4. Miss Mommy

Goeiemorgen! *GAAP*

Hmmm... leuk... hondjes...grrrr
    Tybo heeft me de hele nacht liggen te begutten. Meneer stond steeds naast t bed te piepen, omdat hij op t bed wilde, wat hij dus niet mag! Om 6 uur vanmorgen weer t zelfde liedje en toen was ik t zat... en nu zit ik hier dus, met een kop koffie en fluitende pietjes op de achtergrond.

Kitty, gisteren wat t echt heerlijk weer! Wat dat betreft hadden jullie echt geluk!

5. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hej hej,

ben ik weer...niet alles bijgelezen, ga ik straks wel even doen hoor:)

Maak me beetje zorgen hier...Arme Milo zit me niet lekker!
    Gisteren kwam er allemaal pus uit zijn oortjes...ik naar de HA post, wss een doorgebroken middenoor ontsteking..Ik vond hem de afgelopen dagen wat onrustiger met slapen, soms wat huilerig en druk met de armpjes, maar verder geen koorts ofzo...vooral moedergevoel zeg maar...Antibiotica meegekregen...Ik vraag me af of het echt dat is, want dat doet toch enorm zeer?
    Nu heeft ie nog steeds last van zijn oogjes, echt zo'n vies gezicht, elke zoveel tijd echt vies, gelig en 's morgens een dichtgekoekt oog! En nu ook nog verkouden erbij, hoesten, slijm...vind het echt niet fijn..Herkenbaar voor mensen?

Ik ga denk ik met hem naar een osteopaat, want er zit duidelijk ergens iets niet leker, het uit zich zo in zijn hoofdje...

Gisteren bij de accupunctuurmevrouw geweest, wat was dat lekker zeg!!! Vandaag dagje alleen...beetje klussen en poetsen en mss taart bakken (wordt morgen alweer 28!)

Sorry voor de ego..ik ga straks teruglezen en reageren!

dikke zoen x

6. Miss Mommy

Oooh ilse, die arme Milo... Hou t inderdaad maar goed in de gaten en als je t niet vertrouwd weer opnieuw aan de bel trekken he!

Hoe gaat t met jou? trek je t allemaal een beetje? Als je t hier niet kwijt wil, dan pb me maar he!

Enne, morgen jarig! Ikke de 16e, dan word ik 29, we schelen ons dus net een jaartje...

Dikke knuff, voor jullie allebei

7. Miss Mommy

Oh ja, ik krijg ook accapunctuur op t moment, voor de pijn. maar hier is t alles behalve lekker!
    Ik dacht altijd dat t geen pijn deed, maar als er iets dus niet klopt in je lichaam dus wel en dat is ook goed te merken.. jeetjemina

MAAR, t helpt wel... al is t maar voor een paar dagen, t verlicht de pijn wel degelijk!

8. Miss Mommy

Waar hang iedereen uit vandaag?

9. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hey.... ik zit binnen met dit weer... erg he.. zo komen zo mn dressoir ruilen dus zit nog steeds te wachten...bleh...

Hoe gaat het met je?

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Renate!!!!

11. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
  12. Happymommy84

Hoe ist met je dresoir???

13. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    uitgescheurd!

14. Happymommy84

met dubbel s, hihi

15. Happymommy84

Hihi, die ook al

16. Happymommy84

17. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    ja echt.... dus krijg een nieuwe... das makkelijk he?

18. Happymommy84

Dan wil ook een nieuwe...snappie?

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    tis kapot, wil een nieuwe.. kon dat maar met alles he

20. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid