Patries en Renatie jullie sporen niet hahaha!! Ik ben 'hard' aan het werk.. Ik wil ook naar buiten!! Kennen jullie het boek Opperdepop van de AH? Ik ga straks wel gewoon hapjes geven vind Rapley toch iets te wazig naar mijn idee. Bedankt voor jullie reacties op de foto's op mijn hyves.. Ik kan wel hyves bekijken op mijn werk maar helaas niet reageren! Liefs Melissa
Oww applaus voor Sarah! Ze is alweer 5 maanden vandaag! En ook al 5 maanden volledige bv! Applaus voor mij hahaha
Haha dat wisten we toch al..hihi koetsieekoe. word je niet veel slimmer van.. Zoals die mannen zeiden, wij missen een chromosoompje... Onze knietjes zijn kapot over 5 jaar eveneens als onze hersens.. Maar dan zeggen we toch gewoon, kapot, wil nieuwe?
lekker goedkoop van het padje zit hier ook de hele dag binnen, ze hebben vanmiddag in mijn teen gesneden, had een ontstoken nagelriem, klopt als een gek nu.
Tis al bijna vrijdag.... wat moet ik nouuuu! Grove permanent(heb altijd krullen gehad van mezelf)en dan blond Kort en blond/wit/grijs Laten groeien en donker