Iemand tips: Mijn dochter begin over een vriendinnetje van een dik jaar geleden, maar wij de ouders hebben geen contact meer. Hoe kan je je kind uitleggen dat ze niet meer samen gaan spelen. Gr Gaby
Mogge Dames, Zo ik ga nu met Mara naar 'muziek op schoot'. Ik ben benieuwd of ik het leuk ga vinden . Doeiii
Oh Joosje, wat leuk! (tenminste, t klinkt leuk) veel plezier! Was vanmorgen nog aan je aan t denken trouwens, toen ik Roann zn flesje aan t maken was. Ik vind t wel een raar advies van jou CB, om maar gewoon een fles minder te gaan en t flesje dan niet op te hogen! Aangezien ze dan gewoon een volledige fles minder krijgt, ik denk dat dat voor ieder kind niet te overbruggen is hoor! Dan zou ik ook, of 5 flesjes blijven geven, of toch ophogen naar 210/7, zoals bijna iedereen hier t advies heeft gekregen! Enne, van dat autorijden... ik hoop dat als ik de 23e geolpen word, ik daarna mn voet ook weer dusdanig kan belasten dat ik dat weer kan! Ilse, verjaardag overleefd? Niet echt gevierd las ik op hyves? Vier je m van t weekend? Wennen op t kdv... lijkt me heel moeilijk!!! Ik vind t al moeilijk als ik Roann bij de oma's achter moet laten! Gaby, je hebt een pb! Helaas weet ik ook niet hoe je zoiets uit moet leggen trouwens.. lijkt me erg lastig! Wilma, leuk die foto! Hier nog geen tandjes te bekennen! Anakin, ramen gewassen? Of toch lekker gaan wandelen? Patries, de tijd gaat bij anderen heeeeel snel! Vertelde laatst toch van mn dinnetje wat via IVF zwanger is geworden. Nou ze is nu al op de 13 weken!!! Hier trouwens nog alles t zelfde... al heb ik met vlagen wel iets minder pijn in mn arm. Maar als ik ook maar wat doe, is t ook weer hevige pijn. Ach ja, t leven gaat door he... met of 'zonder' pijn. T is alleen weer ff een nieuwe weg vinden en hopen dat de dystrofie mbv de behandelingen weer rustiger word, zodat ik toch ook weer s lekker achter de kinderwagen kan lopen! Al zijn t maar 10 minuutjes!
@ miss mommy wat erg zeg dat je steeds zo'n last hebt! zou wel een keer fijn zijn als je achter de kinderwagen kan lopen
Hey meiden, Goedemorgen allemaal! Nog net ochtend Hoe is het met iedereen?! Wat is het een prachtige dag vandaag!! Heb Thijs vanochtend naar het kinderdagverblijf gebracht. Hij gaat nu steeds meer beseffen dat ik weg ga lijkt het wel. Blijft me echt zo aankijken tot ik de deur uit loop, niet leuk... Als ik dan weg ben heeft ie het volgens mij wel naar zijn zin met de andere kindjes, dus dat houden we maar in het achterhoofd.. Verder is hij vreselijk verkouden en hoest hij er ook bij. Heel zielig.. Hier ook veel rollen, hij rolt van buik naar rug en omgekeerd en af en toe blijft hij hangen op een armpje, wordt boos en dan lukt het helemaal niet meer... Volgende week naar het CB ben benieuwd.. Hier op dit moment weinig veranderingen.. WEl gesprek gehad met een dame van het RIAGG. Omdat ze denken aan een lichte postnatale depressie wil ze me toch doorverwijzen. Zal de uitnodiging een dezer dagen wel in de bus krijgen.. Hoop dat ik me snel wat beter ga voelen want dit is helemaal klote zo.. Zou er heel wat voor over hebben om weer eens een nacht lekker te slapen en me weer leuk te voelen.. Nog spannende plannen voor dit komende weekend?!
Hallo Ladies, Wat een stilte hier!! @ Wilma -> wat een super leuke foto van Kaylee! Ik denk dat bij Sarah ook een tandje doorkomt. Ze zit de hele tijd in haar mond met van alles. Van vingers tot speelgoed. En echt maar aan 1 kant van haar mondje. Waar zit Kaylee haar tandje? @ Evelien -> Vervelend dat je je zo voelt. Ik ben nu 1 of ander wazig boek aan het lezen over het moederschap en daar wordt ook geopperd dat het eerst half jaar als nieuwe moeder het zwaarste zijn. Je moet weer opnieuw met jezelf in reine komen met je nieuwe taak erbij als moeder. Voor de rest slap gelul maar dit vind helemaal waar! Doe rustig aan en het komt vanzelf wel weer! @ Princi -> Hooiii J Ik ben benieuwd wat Mara van het zingen op schoot vond! Hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter. Het is toch wat elke keer met je bekken/rug enzovoorts! Ik hoop dat er snel resultaat is bij de fysio! @ Miss Mommy -> Voor jou ook een hele dikke knuffel! Het lijkt me behoorlijk frustrerend als je heel veel wil maar het niet kunt! Ik hoop ook voor jou dat het snel weer beter(der) gaat! @ Trieske -> Bleehh ongesteld zijn! Dat ben ik gelukkig nu al héél lang niet geweest! Grappig he dat een zwangerschap bij anderen veel sneller gaat. Een vriendinnetje van mij is ook zwanger. Die vertelde het toen ze op kraamvisite kwamen voor Sarah. Zo grappig zat ze dan met zon klein babytje op schoot en die gaat gewoon alweer bijna met verlof. Voor mijn idee is dat echt omgevlogen! @ Gaby -> Fijn dat alles nu goed is Luuk! En fijn dat zijn hoofd nog mooi rond is. Lastige kwestie van je dochtertje en vriendinnetje. Ik vind dat je daar als ouders boven moet staan. Ik had vroeger ook een vriendin waarvan mijn moeder haar moeder ook niet kon luchten of zien. Maar we zijn toch altijd vriendinnen gebleven. Ik mocht daar ook gewoon spelen en zij ook bij mij. Alleen als we werden opgehaald ofzo was het alleen bedankt en weg waren ze. Moet kunnen vind ik! @ Anakin -> Jij bent helemaal aan het afbouwen toch met je bv? Ik wil met 6 maanden het af gaan bouwen tot alleen nog een ochtend en avondvoeding bij mama. Maar ik begin straks eerst met hapjes en dan ga ik wel de bv afbouwen anders is het helemaal in 1x zo resoluut. Jij bent dus goed te spreken over het boek. Ik zag inderdaad een hoop leuke tips en weetjes erbij staan. En dat voor die 8 euro. @ Ilse -> Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ga je het ook nog echt vieren? @ Chasmi -> Nou gelukkig zijn ze erop tijd bij. Je hebt in een relatief korte tijd flink wat meegemaakt dat gaat je niet in de je koude kleren zitten! Misschien ook wel fijn om met iemand te praten die ver van je af staat. @ Marleen -> Mis je droge humor hier!! Zo nou jullie zien vast dat ik héél hard aan het werk ben! Mijn zin is helemaal op en ik heb best wel hoofdpijn. Sarah heeft haar eerste bult op haar hoofd! (en dat zal zeker niet de laatste zijn ben ik bang!) Woensdag op papadag lag Anton haar iets te hardhandig in de box maar er lag zon harde rammelaar onder haar hoofd. Volgens hem brulde ze de hele boel bij elkaar! Logisch natuurlijk.. Ik ben blij dat ik het niet was haha! Hij belde me meteen op en voelde zich enorm schuldig. Het begint alweer weg te trekken gelukkig. Nou ik ga nog maar eens wat doen want zo komt er helemaal niks van werken terecht! Groetjes Melissa
@ bloempjuh aaaaah nu al een bult op der hoofdje en nee zou idd niet de laatste keer zijn de eerste tandjes beginnen voorin meetsal onderin eerst was bij esmay en kaylee het geval ook je kan het zien doordat het tandvlees wit is
Muziek op schoot, ja dat was leuk. mara heeft vooral gekeken en gekeken en gekeken en... Wij hebben gezongen. De mevrouw deed het wel aardig maar als ik eerlijk ben dan ik het zelf leuker.......ja dat was de geheime agenda. Afkijken....zodat ik, als het ooit zo uitkomt, zelf zou kunnen geven. Maar het was ook leuk om met Mara samen iets te doen en andere mensen in Oss te leren kennen met kleine kinderen. Verder ben ik verkouden en kei moe... Chasmi, sterkte en ik hoop dat je snel iemand vindt om mee te praten die goed en leuk is. Of andere hulp natuurlijk. Miss Mommy, hooooi.....ik hoop ook zo echt dat het snel beter met je gaat! Ilse, mooi baby-tje geizen?? Zo ik stort me op de bank
Miss Mommy: dystrofie, dat klinkt ernstig.... ik hoop dat je met het mooie weer weer snel achter de kinderwagen kan. Oh, ik heb de ramen niet gewassen Chasmi: goed dat je open staat voor hulp! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Geen spannende plannen voor het weekend hier, boodschappen en een beetje in de tuin aan de slag, alles weer zomerklaar maken. Daar heb ik altijd wel weer zin in als de zon gaat schijnen. Bloempjuh23: ik ga niet helemaal afbouwen met de bv, hier blijft de nacht-, ochtend en avondvoeding. Ik ben al wel heel langzaam begonnen met het afbouwen, omdat ik met 6 maanden dus die andere voedingen overdag eraf wil hebben en wil beginnen met groenten en fruit. Thijs is erg gehecht aan zijn bv, dus vandaar dat ik het heeeeel rustig afbouw. Arme Sarah, haar eerste bult, aaaah Thijs heeft het hier ook wel eens zwaar te verduren, maar wat wil je met een oudere broer... Princi: ik kan me niks voorstellen bij muziek op schoot, wat houdt dit precies in? Ik ga naar mijn bedje, welterusten!
princi kan me ook niks bij voorstellen ah een bult tjah hoort bij kids he verder gaat tusse man en mij niet zo op dit moment hy kan niks goed doen bij mij,en nog geen tandjes bij lindy.ga zow werke en morge ook fijn weekend
Muziek op schoot was in dit geval meer muziek op de grond . Met zijn allen op een groot kleed. We zongen samen liedjes over handjes en voetjes met bewegingetjes er bij. Daarna hadden we nog schudeitjes en balletjes die geluid maakten. Mara wilde die vooral graag in haar mond stoppen maar er waren ook baby's die die al naar elkaar over konden rollen (die waren een beetje ouder) . Ns kijken er was ook nog een hopliedje en een liedje waarmee we overal in de ruimte gingen kijken. Tot slot een slaapliedje om ze allemaal weer rustig te krijgen. Alle baby's vonden het erg leuk om naar de liedjes en geluidjes te luisteren en om te bewegen op de muziek. En het helpt de taal spraakontwikkeling en lichaamsbewust wording. Dan moet ik als muziektherapeute nog er aan toevoegen natuurlijk dat samen muziek maken met kinderen er voor zorgt dat ze slimmer worden en sociaal vaardiger en dat smane muziek maken ook nog eens een hormoon aanmaakt waardoor je je minder gestressed en gelukkig voelt . Zo de preek is over hahaha... Maar, ik vind het wel leuk dat er zoveel cursussen enzo zijn die je samen met je baby kunt doen.
hee joosje leuk! hier wordt cursus gegeven voor kids van 4 mnd tot 1 jaar. wil het met sep ws na zomervak. doen..nu druk bezig met een vervolg van babymassage. haha en ik kijk ook altijd met een blik van; kan ik dat ook?? ach die bult, wat zielig. melissa vindt het toch een emotionele achtbaan waar je in zat..hoop sterkte! chasmi..sterkte! lilage hoe gaat t? kan je werk loslaten? miss mom,hoop dat je je snel beter voelt!! anakin; succes met afbouwen..ik heb ook afgebouwd en nu helemaal geen bv meer. vind het ritme om 4 uur heerlijk.. meiden, sep slaapt snachts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doordat we gister zelf op waren hebben we 8 u laatste voeding gegeven enb hij heeft tot 6 u. geslapen! toen gegeten en geslapen tot half 9. Sinds andere voeding gaat t super!
ohhhh kitty heerlijk zeg. Ik zit hier ook te twijfelen of ik af ga bouwen. Sinds ze zoveel flesjes krijgt op de dagen dat ik werk, drinkt ze moeilijker aan de borst en gaat ze huilen. Nou heb ik ook wel een mega dip gehad, en het is nog niet helemaal goed terug. Maar ik geef nou sávonds een fles kv, maar ze slaapt er geen seconde langer door, ze is zelfs eerder wakker. Wel drinkt ze soms 200 cc weg ! Maar als ik heel eerlijk ben, wil ik nog helemaal niet stoppen, het is zo mijn momentje met mijn meisje, niemand anders kan dit doen, dat maakt het zo speciaal. Ik moet haar al 3 dagen missen in de week...
Kitty, dus toch waarschijnlijk een kma??? Wel heerlijk, dat doorslapen he! Joosje, jij stiekemerd! hihi... jammer dat je zover weg zit, anders kwam ik die les bij jou volgen! Bult... ai... denk dat dat niet te voorkomen is! Ik moest wel ff lachen gisteren kwam Roy namelijk aan van... Volgens mij heeft Roann achter op zn hoofd een bult??? Ikke.. ja schat, dat heeft ie al een hele tijd, haha.. dat komt door de afplatting aan de andere kant en door zn krulletjes zie je dat zo niet! Wendy, problems met hubbie??? Komt t door de druk van de verhuizing of zo? Anakin, hier ook een rustig weekendje voor de boeg... misschien s proberen toch heel ff de stad in te gaan, Roann heeft nieuwe kleertjes nodig! S kijken hoe we dat gaan aanpakken! tot laterrrr Ladies
@lara had dat ook hoor, bang die intimiteit te missen maarre ach nu met een flesje leg ik hem ook altijd dicht tegen me aan. En moet zeggen dat dat eigenlijk ook een heel intiem moment is. tja kma..ik weet t niet zeker..wil zeker de gewone voeding over paar weken nog een keer uit gaan proberen. Naast de voeding hebben we nl ook het bedje van sep in tim zijn kamer gezet en het bed van tim in onze kamer (haha privacy nul dus) zo horen we niet ieder zuchtje van sep enne hebben hem ook wat langer laten mopperen..maar goed dat is eigenlijk maar 2 nachten nodig geweest..sindsdien slaapt hij super..
miss ja ook dat en omdat we dinsdag sleutel krijgen maar geen cent overhouden om te klusse deze maand aangezien zorgtoeslag 550euro moest terug betalen,heb er een van kindertoeslag die betaald moet worde deze maand, van dit huis 250euro om te taxeren voor de verkoop garantie dus gaat niet zo lekker.kids die nieuwe kleren moesten. maar ja komt goed,schoonma betaald dierenarts deze maand voor de oude hond , en heb vorige maand maar 10uur betaalt gekregen de rest zit er deze maand by wat boven de 10uur gewerkt had dus komt goed,maar ja kan niet meer doen als gaan werken . lindy heeft berg heb nu pads gehaald van zwitsal in de hoop dat dat werkt ga effe op de bank morge weer dag werke voor de boeg
@ wendy wat vervelend!! Altijd dat stomme geld. Wij hebben wo.dag de sleutel gekregen...nu nog aan de klus..gelukkig heb ik een handige vader die sinds kort met de VUT is.. Evelien grappig om jullie in het winkelcentrum tegen t lijf te lopen!