November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh spanned en hard werken dus Suus??
    Wanneer ga je over?

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Goeiemorgen

Ohhh, een nieuw huis!

Krijg er echt de kriebels van, ik vind t altijd wel veel werk, maar ik vind t ook super om te zien hoe een huis helemaal in je eigen smaak veranderd! (en die veranderd bij mij nog wel s, haha)

Wij hebben nu NOG geen plannen om te verhuizen, maar nu Roy die nieuwe baan heeft gekregen en dus door t land moet gaan reizen, willen we wel voordat Roann 4 is besluiten om evt te verhuizen naar ergens rondm Eindhoven. Zoiezo, dit huis is niet geschikt voor 2 kids, dus tegen die tijd dat we aan een 2e denken, gaan we dan toch voor een ander huis kijken.

Gisteren trouwens heel effe naar H&M geweest, super cool wit bloesje met blazertje gekocht voor onze bink!
    Moet alleen geruild worden helaas, valt net iets kleiner uit dan de maat aangeeft...

Was wel ff lekker, t huis uit, ook al was t dan maar voor eventjes (was overigens lang genoeg, qua pijn). Heeft me toch wel ff goed gedaan even tussen die muren uit!

Jullie nog wat leuks gedaan gisteren of nog wat op de planning staan voor vandaag?

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hoi!
    verhuizen...ja een huis steeds mooier laten worden dat is leuk!

Miss mom heerlijk dat je even weg kon. Kleine stapjes dus..hoop wel dat ze steeds weer een klein stukje vooruit gaan..sterkte meid!

Hier sep in zomers outfit..beetje noodgedwongen want ik merkte gister dat broekjes en shirtjes wel heel ielig gingen zitten en alles wat ik qua shirts heb maatje groter is met korte mouw..dusse dat wordt komende weken veel vestjes erover heen, en ff shirtjes eronder..weet je als hij dan een maatje groter aan hebt vind ik hem ook gelijk weer stukken groter ogen..
    Welke maat hebben jullie kids nu aan??

Verder vandaag 2 verjaardagen. Vriend aan de klus in nieuwe huis dus eerste verjaardag ga ik saampies met sep..

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hey Miss Mommy, buurt eindhoven...ja leuk....dat is een stukje dichterbij ;). Verder, ja ik kan het me helemaal voorstellen. Zo fijn als je dan even weg kan gaan hè!

Suus...Mara heeft nu maar 68 aan maar kan ook nog wel wat t-shirtjes maat 62 aan. Ze heeft blijkbaar lange benen dus broekjes zijn wel in 68 nodig.
    Suus, ik vind het altijd zo'n gestress dat verhuizen. Jij klinkt er erg rustig onder. Wat heerlijk!!

5. Miss Mommy

Hier gaat Roann nu ook richting 68 qua truitjes, broekjes dan wel nog 62 trouwens, in 68 verzuipt ie nog!

Joosje was idd wel ff lekker gisteren, al is t vandaag dan wel op de blaren zitten van de pijn, maar toch, is ook wel ff lekker om ff op andere gedachten te zijn door ff weg te zijn thuis!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Leuk he, een huis inrichten.
    Al ben ik er voorlopig helemaal klaar mee, ik ben in 5 jaar 5 keer verhuist, maar nu zitten we hier al weer 3 jaar,en voorlopig even geen verhuizing meer, is niet goed voor de relatie hahaha.

En Kelly, wel heerlijk zeg, even de deur uit,alleen jammer dat het niet past.
    Hopelijk kan je snel weer lekker genieten en er op uit gaan wanneer je wil.

Over kleertjes, hier heeft ze maat 62 aan, maar soms ook al 68, ligt er net aan hoe het valt.
    Ik heb net wel alle kleertjes die kleiner zijn uit de kast gehaald, was weer een bak vol hahaha.

Leuke dingen doen dit weekend... gisteren hadden we even een pechdag, manlief ging sóchtends douchen en de hele douche stond blank, putje verstopt. begon al lekker hahaha, daarna boodschappen, en toen op een kinderverjaardag geweest, we hebben daar heerlijk buiten gezeten.

Oja, Chloë heeft iets nieuws, bellen blazen met haar speeksel,en dan het liefst dat een ander vol spetters zit hahaha.Ziet er wel heel leuk uit als ze dat doet....Gelukkig krijgt xze nog geen worteltjes hahaha

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier kwa kleertjes naar maat 74 pfffffff

zow dalijk werken

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh ja ze heeft net al in loopstoel gezeten hahaha

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  11. linde90

linde90 Niet meer actief

leuke foto´s wendy.
    Hoe is het nu met je?

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ben weer beetje bedaard maar moet dalijk werken en het is best pittig werk daar.

13. linde90

linde90 Niet meer actief

er komt ook veel op je af nu he, wat doe je nou precies voor werk? Is het wel gezellig?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ missmommy... fijn dat je eventje eruit kon! is het verder nog een beetje te houden zo?

@ wenneke... pooh jeej zal je zien alle vervelende dingen komen tegelijk succes!

@ lara... ai ai zwembad in de douche :p whahaha fruithapje kan ook vreselijke vlekken maken als ze spetteren

@ princi... fijn dat muziek op schoot goed bevallen is! :D ben ook erg voor muziek met en voor kids... hier genoeg muziek in huis :p drumstel en gitaar en viool.... er ligt voor de kleine al een blokfluit klaar :D en verder tamboerij en belletjes en trom en sambaballen
    o ja en een kinderpiano dingetje

@ verhuizen... wij zijn ook aan t zoeken maar gaan er geen druk opzetten. verhuizen is al een hele klus en met stress erbij pooh... mocht de 2de zich aankondigen en we zijn nog niet verhuist dan kunnen ze met gemak zo jong nog even een kamer delen. We willen niet verhuizen omdat het moet of nood, maar we willen verhuizen naar een huis waar we ons 100% lekker bij voelen

@ kledingmaten.... hier naar 74/80 :$
    afgelopen vrijdag wezen meten en wegen en ze is 70 cm en 8385 gr :)
    Verders gaat het helemaal super met r inzoverre afgelopen week weer onder de uitslag... de 2 katers die we nog hadden zijn nu voor onbepaalde tijd logeren bij ons schoonzus...mocht ze erover heen groeien... maar zoals het er naar uitziet zullen ze daar hun oude dag doorbrengen
    (gelukkig kunnen we ons geen betere plaats voor ze wensen want ze zijn echt super voor dieren)
    Ze heeft ze gister ochtend opgehaalt, tranen met tuiten :(
    maar alles voor die kleine natuurlijk daarna alles op zn kop gehad om de haren uit t huis eruit te werken
    spierpijn van, primolut is ook aangeslagen gister ongi geworden dus mag morgen met de clomid starten

knuffs allemaal

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja op 2 turkse meiden na ,heb leuke collega s en is leuk werk.bij benzinestation total

16. Miss Mommy

Wendy, leuke foto's van Lindy!

Hoe denken jullie trouwens allemaal over t gebruik van een loopstoeltje?

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Tja...Miss mommy (ben je nog steeds geheim overigens?) ik denk dat wij niet zelf een loopstoeltje zullen aanschaffen. Want dat schijnt niet zo goed te zijn toch?

18. Miss Mommy

Nou, je mag wel gewoon mn naam gebruiken hoor, deze naam zal niet zo snel terug te vinden zijn tov mn oude naam!

Ja, dat had ik gelezen, vandaar dat ik inderdaad de vraag stel...

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    loopstoeltje wordt afgeraden maarre denk vooral ook met mate gebruiken..even in de loopstoel zal geen kwaad kunnen..

nee nog geen verhuisstress maarre de organisatie van t klussen ligt vooral bij mijn vriend enne het verhuizen zelf wordt pas half mei..en wil geen maand in de zooi zitten (daar wordt ik altijd erg onrustig van) ga dus de week voor we verhuizen een weekje inpakken heb ik besloten (enne we wonen niet groot en hebben naar mijn mening niet zo veel spullen..maar dat valt misschien wel tegen..)

Wendy fijn dat werk wel leuk is.

sep vandaag shirtje 74 aan en broek 68..goss wat een bink wordt het

20. linde90

linde90 Niet meer actief

loopstoeltje, weet het niet. Het ziet er altijd wel leuk uit, maar we hebben er in huis niet echt de ruimte voor.
    En inderdaad alles met mate, net als de bumbo stoel, wordt ook afgeraden, maar als je het met mate gebruikt.....

Deel Deze Pagina