Aah wat jammer dat je ons gaat verlaten Wilma! Heel veel geluk voor jou en je mooie gezinnetje! Wat een prachtige foto!!!
Wilma, jij ook bedankt! Jammer dat je ons gaat verlaten, maar kan t wel begrijpen. Heel veel geluk in elk geval met je gezinnetje, enne... mooie foto!
Kitty, inpakken... ik kan t wel begrijpen hoor dat je daar geen zin in hebt! Weet je al een datum wanneer jullie daadwerkelijk gaan verhuizen?
flex jammer maar succes nee ze had geen bult niks, vanmorge cb geweest 7930 en cm week zo niet meer,niels nieuwe schoenen gekregen van oma man nog 2 shirts en ikke niks maar ga volgende maand shoppe voor zomerkleren als we wat beter zitten. as kids dalijk wakker zijn weer naar huis klussen en niels gaat morge avond tot zon dag naar me pa lekker s nachts effe rust aangezien meneer s nachts nog steeds 1a 2x wakkker wort
hoe is het met alle mama's en beebs? hier van de week mevr poes verloren maar de reserve mevr poes is inmiddels ingeburgert, nu hebben we nog een reserve van de reserve weten te vinden.... voortaan aan een koord aan de wagen vast of aan haar zelf want ben er vanaf morgen aaf waarschijnlijk t hele weekend niet online, schoonvader gaat verhuizen en wij blijven bij zn vriendin slapen om hm te helpen..... vind het eng whahaha eerste overnachtingen buitenshuis voor de kleine
Goedemorgen Meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik heb net weer even bijgelezen: @ claire: wat een schatje met d'r knuffeltje!! Veel succes met je nachtje weg! @ trieske: Ben ook aan het trainen alleen is het hier in september de Dam tot Dam loop! dus we kunnen elkaar wel vanaf een afstandje steunen?? Deze week begonnen met groentehapje geven aan Jolien.. eerste hapje was worteltjes en mevrouw gaat blazen op haar lepel dus dat was lachen en alles oranje!! ( ging er niet uit in de was.. ga ook even oxi dinges proberen).. Jolien kan was last hebben van haar stoelgang en nu moet ik de papjes van rijstebloem maken maar dat stopt natuurlijk en bij het CB wisten niet een ander papje... weten jullie iets?
nina nog geen ervaring met papjes (alleen met rijstebloem maar ook weer meegestopt) Wij verhuizen waarschijnlijk de 15e. Verder 3 dagen gewerkt dus nu echt weekendgevoel..hoewel morgen verjaardag oudste vieren dusse nog even zo taarten bakken. vanavond wil ik even naar het winkelcentrum voor nieuwe kleren.. Hier rustig ja. Wel goed met iedereen??
Ik ben 'hard' aan het werk.. En spiek af en toe hier even.. Hadden het laatst over oppas enzo. Nu komt morgenavond mijn nichtje oppassen want wij hebben een verjaardag. Ze heeft ruimschoots ervaring met oppassen want komt zelf uit een groot gezin en haar jongste broertje is net 1 geworden. Maar hoeveel moet ik haar betalen? Ze blijft trouwens ook slapen dan hoeft ze niet midden in de nacht nog naar huis. Ik dacht zelf aan 10,-. Ze is trouwens bijna 14. Ze hoeft eigenlijk niks te doen want als ze komt ligt Sarah al te bed en die slaapt gewoon tot de volgende ochtend. Liefs Melissa
Hallo Claire, succes met je weekendje weg! Hier een vermoeiend dagje vandaag, steeds wat bezoek wat zo binnen druppelt vandaag! maar ja, dat krijg je als je jarig bent he! Nina, hier ook nog niet echt ervaring met papjes... Kitty, spannend de 15e! Dan begint t al op te schieten he! Hoever is t huisje gevorderd?
Ik heb hem al in algemeen ook gezet.. Kelly nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je nog een leuk cadeau van je man en zoontje gekregen? Even iets anders iedereen wordt natuurlijk al om de oren geslagen met moederdag.. Dat is 9 mei al! Ik zou het heel leuk vinden als ik dan iets zou krijgen maar mijn man is nooit zo attent.. Ik vind het nog wel zo bijzonder mijn/onze eerste moederdag!
Nina, Je zou Jolien na het papje een paar slokjes water kunnen geven. Ik gaf Mara pas wat water omdat ze last van slijm had en hup de volgende dag hadden we een poepdrama
Zo daar was ik weer een keer, Kelly GEFELICITEERD, geniet maar van je laatste jaar als twintiger hihihi. Melissa, geen idee wat een oppas te betalen. Hier nog niemand gehad anders gehad als opa en oma, en die hoeven we niet te betalen Papjes, ook geen idee, heb van de week 1 x rijstebloem gegeven, en de dag erna had ze toch krampen, doe ik dus niet meer.... Verder wel heel rustig hier, iedereen druk druk druk. Heb me eigen voorgenomen dit weekend eens heel erg rustig te gaan doen. Lekker een tukje tussendoor doen, en veel wandelen. Geen verplichtingen!!!