Kelly gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kussie van mij. oppas ook geen idee wat je die zou kunnen betalen. Hier geen problemen met de rijstebloem. Caithlyn is niet meer te stoppen de fruithapjes gaan helemaal op. en weer wat nieuws sinds gisteravond probeert ze terug te rollen van buik naar rug maar dat lukt niet gevolg.....gefrustreerd. Oh heerlijk een weekend geen verplichtingen. Wij nemen het ons iedere keer weer voor maar het lukt maar niet (stiekum zijn we toch echt gezelligheidsmensen die altijd op stap zijn) Meiden allemaal een fijn weekend!!!!!!!!!!!
Goeiemorgen! Bedankt meiden, voor de felicitaties, weer een jaartje ouder he! Ik keek best wel op tegen mn verjaardag dit jaar en voelde me ook echt niet jarig, maar ondanks dat heb ik toch nog wel een leuke dag gehad. Verder, fruithapjes... die gaan er hier pas voor de helft in! En groente ben ik van de week weer s mee begonnen, maar de ene keer weigert Roann stijfkoppig en de andere keer eet hij net geen half potje op. Volgende week word hij 6 maanden, dus t word nu toch langzaam aan tijd dat hij er een beetje van gaat eten, niet?
kelly alsnog gefelicieerd meid hier druk druk druk ,we zitten ook te denke de vakantie te annuleren ivm dat we dan toch niet rustig weg kunne as huis niet af is ,of om zette in weekend na de zomer,we zien wel. sorry dat jullie verwaarloos maar we renne en springe,dinsdag komt stoep,maandag metselaar dus jah. ik ga gaauw douchen want oma van manlief is jarig en we gaan uit eten met hun. fijn weekend
he meiden kom hier nie meer zoals jullie weten maar wilde ff zeggen dat mijn schoonzusje surf vandaag is bevallen van haar zoontje kasper! ze weten nog niksd bij april dus mondje dicht
Wilma, gefeliciteerd met je neefje! Wendy, veel plezier vanavond. Chloë is vandaag alweer 5 maanden,wat gaat de tijd toch snel....
sep ook 5 maanden..toch een bijzonder moment.. ja tijd gaat snel!! Miss mom niet te druk maken, komt vanzelf!. Sep krijgt op dit moment alleen maar fles. Geen pap, fruit etc niets..merk wel dat hij meer wil dan 180 komt nu vaak om 3 tot 31/2 uur.. van de week maar is kijken naar ander ritme.. wij gaan verjaardag tim zo vieren. Staat gezellig muziekje op, taarten zijn gebakken dusse..laat visite maar komen!! Wendy rustig aan! Enne ach vakantie terwijl we nog niet over zijn doen wij ook..met een groepje..niet echt handig gepland maar wel een HEERLIJK idee. Kijk er al naar uit om over 3 weken weekje weg te zijn!!
@ missmom proficiat met je verjaardag!! (soory te laat) @ fl3x... proficiat!! @ fruithapjes groentehapjes,maaltijden,rijstebloem.... alles gaat erin absoluut geen moeilijke eter en ook geen krampen gelukkig *afkloppen* @ nina, wij kregen het adves van de huisarts om bij elke fles en papje 10 CC extra water te doen voor de darmpjes, en het werkt uitstekend @ hier.... drama drama drama was het nachtje weg ... we zouden morgenaaf pas terug komen maar heb me vanmiddag na huis laten brengen met de kleine want... pffffffff heel lang verhaal maar ben zo blij met mn eigen thuisje kleine ligt eindelijk heerlijk te slapen op dr bedje en ik ben helemaal gaar en verrot, manlief komt morgen pas na huis... die zal ook brak zijn maar voor mij hoeft t nooooooooit meer :x maar goed lekker genieten van de rest van t weekend
Jeetje Claire, wat vervelend zeg! Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn en je meisje lekker ligt te slapen. Heerlijk!!! @Bijvoeding: Roan krijgt nog steeds alleen maar melk. De KA vertelde dat het het beste is als we wachten tot 6 maanden dus doen we dat ook maar. Hij is nog steeds erg tevreden en slaapt goed door. Dinsdag naar het cb, ben benieuwd wat hij weegt nu. Denk richting de 9 kilo... (weet het wel zeker trouwens) Morgen weer lekker van het zonnetje genieten dames...
meiden zijn er ook babys met moeilijke huidjes? Sep heeft zovaak uitslag in zijn gezicht..nu weer heel erg.. Weet niet of ik ermee naar huisarts moet-ben er voor mijn gevoel al iets te vaak geweest..- Ben over op koemelkvrije voeding enne slapen gaat goed. Alleen uitslag lijkt alleen maar erger te worden..
Kitty, CHloë heeft ook een heel moeilijk huidje. Ik gebruik ook alleen maar hypoallergene zeep, en shampoo enzo. Als ik teveel zwitsal gebruik zit ze gelijk onder de plekjes. Maar ik merk nu ze zoveel kwijlt op een dag dat haar gezichtje ook weer plekjes krijgt. Ik smeer dan bepanthen en dan trekt het wel snel weer weg.
@ suusje... hier voor uitslag hydrocortison gekregen en vaseline lanette (dit is de betere smeerbare variant van cetamacrogol (geloof dat je t zo schrijft)) nu we de katten niet meer hebben hebben we aan zwitsal droog huidje genoeg zowel creme om te smeren als olie en was gel ervan en toch heerlijk ruiken. t is hier ook proberen en weg halen natusan krijgt ze uitslag van alsof het brandwonden zijn en dan heeft ze ook veel pijn eraan dus dat komt hier niet meer in en durf ook niets anders meer te gebruiken dan zwitsal omdat ze hier geen problemen mee heeft en tja dat te bedenken dat je vaker hoort dat ze allergisch zijn voor zwitsal
ok meer meiden dus..ik smeer sep nu smorgens in met zwitsal zonnenbrand op zijn gezicht..tja daar kan de irritatie dus ook van komen.. zo lastig om t uit te dokteren.. maar sep kwijlt ook veel! Ga jullie tips uitproberen!! Claire nachtje weg niet bevallen. Wat jammer.. Wij over twee weken met een groep naar de ardennen en ik had gister ook zoiets van oooo al sep daar maar goed slaapt. MEt een huis vol anderen kan ik hem ook niet laten huilen..dat wordt wat!
@ lara... idd ik lig ook t liefst in mn eigen bed mij zal je ook echt niet zomaar op vakantie zien gaan behalve ierland nee het was echt even heel kort mn schoonvader een heel nieuw campingbedje gekocht en ik zag er al tegenop, maar hij werd al kwaad toen we donderdag belde of de wagen wel in de auto paste, we moesten niet moeilijk doen we waren niet meer geweest sinds de kleine 5 weken was. maar enfin het nieuwe huis is helemaal kaal en stoffig en werd een muur gezet ect dus een bende maar t oude huis zal maar zeggen..... alles wat we aanraakte plakte we aan vast...... ik kon niet eens hygienisch een flesje maken dus daarvoor ging ik naar onze oude buurvrouw in die straat.... de wc no way ik ben echt niet geweest helemaal aangekoekt en in ieder geval te ranzig voor woorden overal een dikke laag stof, voordat we na bed gingen hebben we nog spinnenraggen boven ons hoofd weg staan halen en....... kleine had het benauwd in die bende niet in dr hum ik in de stress, durfde niks aan te raken niet eens de kraanknop die plakte ook... en .... werk nu 4 jaar in de huishoudelijke zorg... maar dit heb ik nog nooit gezien.... en als klap op de vuurpijl gingen ze ook nog eens bemoeien met de kleine... wij zoveel moeite gedaan dat ze overdag eindelijk haar hoognodige tukkies doen.... we moesten haar meer wakker houden daar had ze de leeftijd voor en blaat blaat blaat en en toen vrijdagavond.... stiefschoonzusje vertrokken met 3 kids weg bij dr man (wonen allemaal in 1 straat gezellie) en pffff manlief is helemaal teleurgesteld en al... ik heb gister uiteindelijk toen ze weeeeer de kamer binnen liepen toen ik de kleine wilde laten slapen , in ieder geval poging tot want ze was de hele nacht benauwd en aan t spoken geweest.... heb ik haar in de maxi cosi gezet en gezegt tegen mn schoonvader of je brengt me naar huis of ik pak de trein... thuiskomen zal ik nou.... nu is ie beledigd en manlief paar keer aan de lijn gehad die is nog daar om te helpen hij komt vanaaf thuis, maar we dringen niet tot hm door betreft hygiene en nu is het verder een beste man hij staat altijd klaar voor iedereen, maar dit noooooit meer zo das eruit
aj aj claire, dat is ook echt niet fijn, als mensen dingen anders willen doen dan dat jij wilt!!! Hoi, ben ik trouwens weer eens een keer Heb dus echt niet terug gelezen, soryy heur...wij zijn gisteren en vandaag tot zover kindloos, milo bij mijn mama, hannes bij mijn zus...en wij gisteren dagje sauna, samen lekker tapas gemaakt thuis, op het matras hangen beetje tv koekeloeren en samen kletsen, wijntje erbij! Hihi (en halleluja, de nodige "gezelligheid"samen) Straks komen ze thuis...stom, mis ze toch wel elke keer als ze er niet zijn! Hoewel dit voor Milo de eerste keer was! Over papjes heb ik iets gelezen...Tja, ik zou het ook niet zo goed weten eigenlijk! Hierr hebben we eigenlijk al een redelijk eetgebeuren, melk, fruit en avondeten...tot nu toe gaat alles er gelukkig in, lasagne, kip, wortle, pompoen, rundvlees, banaan, peer, perzik, sinaasappel etc.. Wilma, gefeliciteerd met Surf's kasper! Mommy, ik ben je verjaardag veregten???? Schaaaammmmmm!!! alsnog hele dikke feli zoen en knuff Joos, hajjo, alles in orde met je wolkje Patries, hihi ben ook benieuwd dan naar Roan bij CB, Flinke vent hoor! En inderdaad wat lijkt hij op papa!!! X
Claire... pff, ik zou daar ook niet tegen kunnen hoor! Kitty, ik vind zwitsal zoiezo niet fijn, Roann had er ook gelijk een geiriteerd huidje van. Heb nu ook alles hypoallergeen. Misschien dat t dus toch nog wel van de zonnebrand kan zijn! Hier moet Roann dinsdag naar t CB, dusse, ben s benieuwd! Ilse, hoiiiii! Maakt niet uit joh! Jullie dus een leuk kinderloos dagje achter de rug met de nodige 'gezelligheid'! Hier komen zometeen de opa en oma's op bezoek, voor mijn verjaardag! Kunnen we lekker in de tuin genieten van t zonnetje! Wa t dat betreft heb ik al een aantal jaartjes achter elkaar geluk dat we net die dag heerlijk buiten kunnen vertoeven!