November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    lara by intertoys heb ik vingerverf gehaald.

verder hier ligt ze in de wandelwagen wel helemaal plat.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi Sarina,
    Dat is wel heftig dan zeg, krijgt hij ook medicijnen voor zijn adhd?
    Wel fijn dat Minke zo een fijn kindje is. Lekker genieten dus...

Hier gaat het heel goed, ze groeit lekker en is heel vrolijk. Volgende week maandag gaan we weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze dan weegt en hoelang ze is.
    De laatste keer was ze niet veel aangekomen maar wel gegroeit.
    Ze krijgt hier nog bv en dus geen bijvoeding.
    Maar als ik merk wel dat ze wel aan hapjes toe is, ze kijkthet echt uit onze mond als we eten.
    Nog even geduld....

En krijgt Minke al wat anders dan melk?

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier nog gewoon in de kinderwagen!

4. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hey dames, maandag om11.39uur is Caleb precies 6maanden oud...stappen jullie direct over op opvolgmelk of geleidelijk? Heb op t pak gelezen dat je dan ook max 210 mag geven als je op 3 fles voedingen zit he... zou die voeding dan ook meer verzadiging geven? Want ik geef 3 flessen van 240 nu....
    Fruithapjes uit potjes ben ik al over gestapt op 6 maanden... vind hij veel lekkerder... beetje liga erin en meneer smult er van...

Wandelwagen al sinds 5 maanden, caleb huilde in de bak, hij was al snel met zitten en willen staan etc dus ik denk dat het hem verveelde, wandelwagen op meest platte stand geprobeerd.. nou hij moest er van lachen. Nu ''zit'' hij af en toe behoorlijk recht op, dan verzet ik hem een standje rechter, na een half uur leg ik hem dan weer achterover, meestal valt hij dan ook in slaap, moe van al dat zitten en kijken....

5. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

minke krijgt ook alleen nog melk
    met 6 maanden gaan we beginnen met hapjes.
    ze heeft wel elke dag 100cc aan maak limonade vanaf 4 maanden.
    1 drupje hoor anders gaat het te raar.
    ben benieuwd of jou meisie aan is gekomen en gegroeit is .

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    #2706 Musty, 19 apr 2010
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
    hier staat de kinderwagenbak al 2 maand weg, ze gaat half zittend of plat mee in de wandelwagen of maxi cosi, ligt er net aan wat op dat moment praktischer is

@ bibi... ook een beetje aan jezelf denken heh ;)

@ lara... uit ervaring kan je handen voetafdrukken beter met een stempelkussen doen (die langs het handje halen en dan met dat je de stempelkussen er langs haalt direct het papier erachter laten 'rollen') we zijn heel lang aan t proberen geweest maar anders krijg je ze niet netjes scherp;)

zal die van louise-faye vanaaf eens inscannen

@ hier de fm ja hmmm ja weet niet of we blij moeten zijn
    was er heel positief na toe gegaan maar in beide eirstokken weer een teveel aan blaasjes/cystes en in de linker eierstok 1 eiblaas van 12 mm... woensdag moet ik een nieuwe fm en dan kijken of die groeit en dan nog wilt springen

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D ze heeft hier trouwens net dr eertste snee brood met pindakaas op , dat was smullen!

8. linde90

linde90 Niet meer actief

hmmmm balen Claire. Maar wie weet is het woensdag wel gegroeid.
    Is altijd weer spannend zoiets...

We zullen hier voor jullie duimen

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hi Ladies,

Ben ik ook weer even. Ben erg druk met van alles, wel allemaal leuke dingen hoor. We zijn druk bezig met de tuin, het wordt helemaal geweldig...

Roan ligt nu ook niet meer in de reiswieg. Het pastte nog wel hoor maar het werd inderdaad wat krapjes.

Morgen weer naar het cb, ben benieuwd. Hoeveel wegen jullie kindjes allemaal??? Ze zeggen steeds dat Roan zo hard groeit maar zou wel eens wat willen vergelijken. Roan is helemaal niet extreem dik ofzo, gewoon een lekker mannetje!

Hoop dat alles goed gaat met iedereen en vergeef me mijn afwezigheid. Het is nu dus ook tevel om allemaal te reageren...

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ trieske, ben benieuwd naar je tuin

louise-faye was 12 april das hmmm 5 maand en 2 weken
    70 cm en 8450 gram en hoofdomtrek 43 cm

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haaaai Dames,

Ik heb wel alles terug gelezen maar of ik het nog weet...

Hier ligt mara nog in de bak maar niet lang meer denk ik. Ze begint al flink te spoken in de bak en de kinderwagen staat af en toe flink te wiebelen. Ze wil graag kijken en de bak ligt ook n0g eens goed vol....

Mara krijgt alleen melk en pap. We hebben vrijdag voor het eerst pap (dus melk met rijstebloem) met een lepeltje gegeven. Ze vond het geweldig.

En jaaaaaaaaa, wij hebben het ook weer eens 'gezellig' gehad. Ik was helemaal en zielsgelukkig dat het ging en geen pijn meer deed. Joehoeoeooeoeoeoeoeoeoeoeoe :D.

Tweede, ja wij ook graag snel (ik 33 en manlief 36) maar er is me gezegd te wachten totdat Mara trap op en af kan klimmen met hulp....bovendien....ik wil ook wel weer eerst gewoon kunnen bewegen enzo.

Zo ik ben echt supermoe want hebben een gewone dag gewerkt vandaag. Gelukkig heb ik morgen een bijkomdag en werk ik dan woensdag weer een gewone dag....pfffff
    Dus...ik duik nu de bank op...

Dag lieverdjes :D

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heej joosje!

Weer een 'gewone' dag gewerkt! Vermoeiend he! Laat je maar lekker verwennen nu dan!

En t weer s 'gezellig' gehad zonder pijn! Wat fijn zeg, en eindelijk na zo'n tijd! Wat dat betreft valt t hier wel redelijk mee, alleen t litteken trekt soms flink.

Hier 'zat' Roann van t weekend voor t eerst in t zitje van de wandelwagen en hij vond t heerlijk! dat liggen in die bak vond ie niks meer, meneertje wil kijken!

Patries, ik moet morgen ook met Roann naar t CB, kunnen we dan vergelijken! Pfff, nog 5 dagen dan is ie ook alweer 6 maanden!

Ik heb eerlijk gezegd trouwens geen flauw idee wat ik nu met de voeding aan moet nu Roann 6 maanden word! Brood? Fruit en groenten, hoeveel flessen? Nog iets anders te drinken dan melk? Over op voeding nummer 2... t komt me echt de oren uit! morgen maar s kijken of ze me daar advies in kunnen geven!

Nou, ik duik mn bedje in... heb t helemaal gehad vandaag, ben KAPOT!

Oh ja, Claire, ik duim voor je, had al op hyves gereageerd!

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Caithlyn ligt al heel lang niet meer in de bak. We gaan altijd weg met de maxi cosi. Vandaag omgebouwd naar wandelwagen maar das nog niet echt een suc6. Ik vind dat ze niet lekker ligt. misschien volgende maand als ze 6 mnd is en nog wat groter.
    hier nog allen melk en 1 papfles en fruit.
    Groente wil ze echt nog niet. deze week voor de verandering 3 dagen achter elkaar werken. zal niet meevallen.

Meiden misschien een beetje gek maar sommige van jullie hebben helaas hulp nodig bij het weer zwanger worden. nu zie ik allemaal termen voorbij komen maar ik heb geen idee wat het allemaal is. Ik ben eigenlijk best nieuwschierig en als ik het een beetje zou begrijpen kan ik jullie misschien ook iets meer steunen

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ zonnetje.... vraag maar raak hoor... is niet gek.... goed teken dat je de termen niet kent! :D

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ princi.... rustse!

@ miss mommy .... ik denk dat het puzzelen blijft met voeding en elk kind is ook weer anders

hier zit ze aal aan de 6 maanden fruit en warme hap zal maar zeggen en liga / thee en vandaag haar eertste sneebrood, en dr melk natuurlijk.... ik kijk t even aan en dan eens een eetrooster bedenken
    tja en wanneer lat je een fles weg op hoeveel melk gaan ze met 6 maanden... hier wordt ik er ook gek van! maar gleukkig is ze een zeer makkelijke eter

16. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ik ga er gewoon een nieuw onderwerp over maken... dan kunnen jullie mee lezen.. zal asp de link neerzetten!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ jongemaminspe heb even beetje aangevult omdat pas een topic was dat voedingsvragen daar niet mogen ;)

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    slaapse allemaal voor straks! ik gaaan een grote boze reuze wasmand strijk beginnen :p

heb alles maar dan ook alles wat te maken heeft gehad met t weekend gewassen :)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen:D

Deel Deze Pagina