zo claire wat ben je vroeg! Wasmand weggestreken?? Bleh allemaal rotklusjes. wordt geroepen..zo terug..
evelien waarom 3 dagen achter elkaar? is dat eenmalig offe blijft het zo? Joosje lastig he als je zo versleten bent na hele dag werken! Meiden dit is de allereerste nacht dat ik er helemaal NIET uit bent geweest voor sep..ook niet om even speentje te geven ofzo.. gister half 8 bed in, half 11 slapend een flesje en om 7u. hoorde ik hem weer... Verder zo even toch naar huisarts, even gesprekje over voeding en uitslag. trieske leuk de tuin, zelf druk bezig of wordt er eea gedaan?? meiden fijne dag! Ik komende 3 dagen werken dus ga vandaag nog even lekker rustig aan doen..
goedemorge hier kwam vanmorge meteen vrrassing tegen een spin ter groote van stuiterbal,heb buurman geroepen haha die heeft m gevangen. hoe geven jullie dat brood eigenlijk?????
@ suusje... woohooo super een nacht doorgegaan! @ wenneke.... gewoon een snee brood korst eraf boter ero pindakaas ero /smeerkaas/smeerworst en dan stukkies van een cm snijden en flesje thee erbij
Claire, wat een service op de vroege morgen! Kitty, dat is een vreugde dansje waard! Wendy, schiet t al lekker op t in nieuwe huisje? Zometeen komt mn moeder me halen en gaan we met Roann naar t CB! Ben benieuwd wat ie weegt en hoe lang hij is! Toch blijft t niks he, als je zelf niet kan/mag autorijden, verschrikkelijk... Maar goed, ik zie dat claire me t zonnetje vandaag weer deze kant op heeft gestuurd! Lekker!
nou ja.. service op de avond zon moet hier nog doorbreken beetje mistig zometeen op de koffie bij oma
miss mom ben benieuwd, wel fijn dat je allemaal lieve mensen om je heen hebt die je willen/kunnen helpen. Claire wat goed een man die voor je zorgt!! Ik net bij huisarts geweest..ze had alle tijd en heeft goed naar huidje sep gekeken..twee tubes creme mee dus hoop dat t effect heeft. Over 2 weekies weer terug komen. Ook binnenkort langzaam terug op oude voeding om te kijken hoe hij reageert..ik denk dat ik wacht tot na weekje weg want nu gaat t zo lekker!
Hi Ladies, Ik heb nog even een vraagje. 9 Juli gaat mijn zus trouwen en Roan mag de ringen geven. Ik wil hem natuurlijk leuke kleding aan doen maar heb geen idee welke ik maat ik moet nemen. Hij is dan 8 maanden. Iemand enig idee??? nu heeft hij maat 74...
in geffen bij Welkom bij MS Trouwservice. Trouwplannen? Bij ons vind u bruidsmode, bedankjes, trouwvervoer, geluksduiven etc.
Tries ik zou ook maatje 80 doen.... Al ideetjes qua kleding? Lydia,Marleen en Tries: Ik zeg data plannen! en wie nog meer...?( kelly?
Ja, plannen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als ik het maar op tijd weet, ivm. vrij vragen. Kom wel zonder man, die wil ik er niet bij hebben
Haai Lieve ladies, Zoals jullie al zien in mijn reactie op mijn www zou ik het heel leuk vinden om een keer met z'n allen af te spreken. Ik zie het alleen niet zo zitten om het bij mij thuis te doen. Dit omdat ik nogal een controlfreak ben en helemaal kriegel wordt als het zo druk is bij mij thuis. Sorry! We kunnen vast een plek vinden waar we het allemaal mee eens zijn...