@Kleding: Ik ga toch voor maat 80 dan denk ik. Ga zo maar eens bestellen... Thanx voor de reacties!!!
Ik zou mijn huis wel willen op stellen maar zoals patries weet ik heb maar een klein huis(of denk jij dat het wel past?) bovendien woon ik helemaal onderin nederland he... zuid zuid zuid limburg Oke, laten we nu concrete plannen maken: Wie is dabei? Jongemamainspe:Renate
Jongemamainspe:Renate Trieske: Patricia Heb eigenlijk nooit je tuin gezien Renate. Ligt er een beetje aan hoeveel dames er mee gaan. Woont er iemand centraal eigenlijk???
Tuin is net zo groot als woonkamer, en net zo breed als de woonkamer tot aan de keuken.... Volgens mij het vooral brabant en het noorden wat vertegenwoordigd is he?
Ik woon dus in het hoge Noorden (redelijk hoog) in Friesland... Ook niet echt centraal dus... Maar heb er wel zin in. Jongemamainspe : Renate Trieske : Patricia Lydia2906 : Lydia
ik woon in gorinchem aardig centraal maar heb niet zon heeeeel groot huis zal maar zeggen of ik kan hier mssn rondkijken voor een leuke plek om high tea ofzo te doen?
Beetje suffe uitspraak van me he. Centraal van wat??? Hihi. Ik bedoel eigenlijk dat het misschien slim is om er rekening mee te houden dat niet iemand 2 uur moet rijden ofzo... Misschien een lijstje maken waar iedereen vandaan komt.... Renate: Brunssum, Limboland Trieske: Tilburg, Braboland
Maakt afstand jou iets uit? en de rest van de meiden? Kijk als niemand wilt reizen kunnen we gelijk met het idee ophouden...
Claire kan ik gelijk mijn voormalige beste vriend opzoeken... de grootste schat en tegelijk crimineel van Gorinchem... misschien ke je hem wel: Rien Houwelingen
Nee, reizen maakt mij niet zo heel veel uit. Maar liefst wat centraal ja. Claire, dan moeten we al iets met veel ruimte hebben. Ze draaien, liggen, kruipen het liefst op de grond denk ik...
dat is een heel veel voorkomende naam hier maar rien niet dat ik weet whaha ik ben geen feestbeest zal maar zeggen liefst lekker thuis rommelen en met vrienden thuis afspreken
ik kan hier even rondsnuffelen wat er allemaal precies is als jullie willen? denk namelij niet dat we als t er heel veeeeel mamas en beebs zijn in mij flat willen proppen 3 hoog zonder lift
mijn vader heeft nog een groot huis in Dieren, das naast Arnhem(tussen arnhem en zutphen in) dat te koop staat, dat zeker weten groot genoeg... ik zal eens polsen .. ik kan en mag daar altijd terecht, maar of mijn vader zon meeting goed vind.... Zal het in ieder geval ff vragen...!