Ja ik wil ook wel komen. Princi = Joosje Ik woon in Oss = Noord Brabant. Ik kom met ov dus het zou handig zijn als het een beetje te bereizen is voor mij en zonder dat ik heel lang hoef te lopen. Ik vind het ook prima om het bij mij te doen. Dat zal ook niet echt ruim zijn.... Dat plan van jou Renate klinkt natuurlijk helemaal goed.
Renate: Brunssum, Limboland Trieske: Tilburg, Braboland Claire : Gorinchem, Zuid-Holland Lydia: Sneek, Friesland Joosje: Oss, Noord Brabant Melissa: Hoogkarspel, Noord-Holland Maakt mij allemaal niet zoveel uit waar het is. Ik hoop dat ik dan wel mijn rijbewijs al heb
Jullie mogen ook allemaal hierheen komen haha! Maar dat is voor de meeste van jullie niet te doen.. Ik woon trouwens in de kop van noord-holland dus ook niet centraal..
Ik zal er ook nog eens over nadenken en het met mijn vriend overleggen. Ik heb wel best veel ruimte zowel binnen en buiten en volgens mij ligt Tilburg ook best centraal. Ik kom er nog op terug want ik vind het wel heel gezellig...
heb je net aan de lijn gehad, maar ik zeg doen! Ik ga je helpen! Maken we er zowiezo samen een leuke dag van..! ik hoor t wel wat michel vind...
Hier trouwens bij het CB geweest vanmorgen Roann was nu 67,5cm lang en 8220gram zwaar! Met 6 maandjes dus de 24e
ha meiden klinkt gezellig!! dan toch nog een mama's nov 2009 meeting?! Hiero heb binnnekort rondleiding op ander kdv..hebben een plekje voor sep voor de ma/di vanaf september..ben erg benieuwd!!
Kitty, dus t was toch uitslag? Hormoonzalfjes gekregen? Patries, ook nog met Roan naar t CB geweest? -Hier kreeg ik t advies om s'morgens een fles te geven 210/7 -Dan tussendoor fruit -Om 12 uur pap van de lepel en naverloop van tijd als brood goed gaat, dus vervangen met brood -Tussendoor een broodkorstje of rijstewafeltje -Dan groenten (6mnd) vervangt dan een fles als hij t helemaal op kan -Dan sávonds nog een fles In totaal uitkomen tussen de 600-700ml opvolgmelk
Ach ja, is lekker toch! Roann zit nu net iets onder t gemiddelde met zn lengte, maar goed, dat haalt ie wel in!
zolang ze het allemaal goed doen zijn we blije mama's denk dat genen ook behoorlijk invloed zullen hebben ect
En Roan is volgens mij de grootste reus: 71 cm en 9405 kg Allemaal in verhouding dus prima vond de arts van het cb... Het is gewoon een grote kerel zei ze. De voeding bespreken we met de KA maandag. XXX
Nog effe een vraagje, welke soort appel gebruiken jullie? Patries, als alles in verhouding is, is t toch prima! zo denk ik er ook over!