Hopelijk kunnen Lydia en Wendy ook op een maandag... En Evelien, Ilse, Gaby Wie ben ik nou vergeten.... Hopelijk kun jij ook Kitty
Op een donderdag: Lydia Renate Kelly Wendy Claire (moet vrij vragen) Joosje (in de vakantie) Melissa (moet vrij vragen) Op een maandag bij Patricia Kelly Renate Melissa Claire Farah Joosje Lydia Yep, maandag kan ik ook... Is de kapsalon altijd gesloten, dus weer no problemo!!! En Melissa, meerijden vanaf Lelystad is ook goed, houden we daar nog ff contact over. Goei?
Op een donderdag bij Patricia: Lydia Renate Kelly Wendy Claire (moet vrij vragen) Joosje (in de vakantie) Op een maandag bij Patricia Kelly Renate Melissa Claire Farah Joosje Lydia Evelien Kitty ( ik heb je erook bijgezet afz evelien)
En kelly.. dat accentje, erg genoeg heb ik die ook een beetje maar schakel net zo makkelijk over naar brabants...niet zoals tries...maar toch, haha.. Laten we het maar op ABN houden he...hihi. En ik weet niet hoe jij vervoer hebt, ik ben heen afhankelijk van OV, misschien kunnen we samen met de trein..? Of als jij auto kan rijden... nou komt vast goed... Heb er zin in! Ga er nu vandoor... angelo doet wederom geheimzinnig dus ben benieuwd wat me te wachten staat morgen.. fijne avond allemaal! Dikke kus meiden!
Renate, tegen die tijd kijken we wel f hoe en wat. Nomaal gesproken kan ik namelijk gewoon auto rijden, maar op t moment lukt dat niet, maar hoop dat dat snel weer zal lukken! Alvast veel plezier voor morgen, ben wel benieuwd wat ze allemaal geheimzinnig aan t doen zijn voor je birthday!
zal hier morgen niet zijn dusse renate alvast gefeliciteerd!! Hoop dat je lekker uit mag slapen! Evelien saampies naar tilburg karren is wel gezellig!
Zeg Limbo's...gewoon gezellig limburgs praten hoor... Ben ik weer even lekker in mijn studententijdsfeer
Mogge allemaal, Zo eerst maar s ff naar de sportschool en dan spreek ik jullie later weer over de reünie die nu dan toch een keer staat te gebeuren. Zo lijkt het.... Leuk!
Sportze Joosje, goed van je hoor! Misschien is het inderdaad een goed plan om alvast voor een datum te gaan kijken. Het wordt dus een maandag??? Wat dachten jullie van: Maandag 31 mei???
Goedemorgen dames! Bleh weer op mijn werk.. Het zijn vanaf nu de mama mazzel dagen he bij prenatal. Wij gaan zaterdag een campingbedje en beddengoed enzo kopen. Ook nog een ledikantje bij de ikea. Sarah ligt nu nog steeds in een wieg. Het is wel een grote wieg maar ze probeert nu elke keer met behulp van de spijlen zich om te draaien. Ik zag dat ze dat deed maar ben bang dat ze zich er ook binnenkort aan op gaat trekken. Dat ligt ze er straks naast.. Dat moeten we natuurlijk niet hebben! Wat hebben jullie voor matrasje? En hebben jullie ook zo'n aerosleep erop? Ik was me alvast een beetje aan het orienteren maar er is zoveel keus! Renate gefeliciteerd met je verjaardag!! Ben benieuwd wat alle verrassingen zijn! Data doen we mei of juni? Dit zijn de maandagen: Mei 3 10 17 24 31 Juni 7 14 21 28 Persoonlijk kies ik voor juni want dan hoop ik dat ik mijn rijbewijs heb! Mocht het anders zijn dan moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen.. xxx
Renate gefeliciteerd! Hier ook t liefst ergens richting eind mei, begin juni. Dan hoop ik dat die behandeling in de tussentijd een beetje aangeslagen is! Joosje, sport ze! hoe gaat t met de kilootjes?
31 mei is voor mij de eerste maandag die goed uitkomt maar dat is zo te lezen geen probleem.... Maar weer een lijstje maken??? Mei: 31: Patricia Juni: 7: Patricia 14: Patricia 21: Patricia 28: Patricia Ik zou het erg fijn vinden als we er snel uitkomen. De maandag is niet de meest ideale dag voor mij om vrij te houden. Zullen we allemaal iets meenemen zoals iets te eten, drinken etc???
Mei: 31: Patricia, Lydia Juni: 7: Patricia, Lydia 14: Patricia, Lydia 21: Patricia, Lydia 28: Patricia En ja, wat moet er allemaal komen?? Als we nu eerst een lijstje maken met boodschappen... En dan verdelen onder de meiden. Lijkt mij het handigste. 1. Koffie / thee 2. WVBDK 3. Frisdrank - cola, sinas, cassis, 7-up 4. Sapjes 5. Wijn - rode / witte 6. Nootjes / chips 7. Worst / kaas / komkommer Zoiets dan ongeveer, er kan nog meer bij, zegt u het maarrrrrr
Ik zorg wel voor de koffie en thee, is wel zo handig lijkt me. Zijn er veel koffiedrinkers bij??? Ik heb nl een inbouwapparaat en daar kan ik geen kannen mee zetten. Dan zou ik ergens een normaal apparaat moeten lenen. Melk en suiker enzo heb ik allemaal hoor...
Mei: 31: Patricia, Lydia, Kelly Juni: 7: Patricia, Lydia, Kelly 14: Patricia, Lydia, Kelly 21: Patricia, Lydia, Kelly 28: Patricia En ja, wat moet er allemaal komen?? Als we nu eerst een lijstje maken met boodschappen... En dan verdelen onder de meiden. Lijkt mij het handigste. 1. Koffie / thee 2. WVBDK 3. Frisdrank - cola, sinas, cassis, 7-up 4. Sapjes 5. Wijn - rode / witte 6. Nootjes / chips 7. Worst / kaas / komkommer