November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D maak mij nie uit heb niks geplanned staan

2. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hooooiiiiiii!!! Bedankt voor de felicitaties,
    Kelly, vla is prima!!! Natuurlijk van voncken(ken je die?!) ene rijste?!(heb vandaag heeeeel slecht een stuk gegeten...)

Tandjes, hetzelfde verhaal als claire....
    datums, maakt niets uit ik kan altijd wel haha... dus de 14e, oke, maar zo ver weg!? welke datum was nou ook dat er meerder konden??
    en joosje, ik moet ook met de trein denk ik heen, of kelly je moet zeggen dat je ook eerder mee komt en mee helpt, als patricia dat ook goed vind...!melissa, ov voor jou een probleem als je nog niet afgereden bent..
    Enne, we gaan het wel echt doorzetten he! leuk!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Claire, ik kom je oppikken dan.
    Ik kom dan met het pondje van schoonhoven.

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Renate, weet je al waarom er zo geheimzinnig gedaan werd?

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier ben kapot en jah heb soms echt dat ik ze allebei het liefst buiten wil zetteas ze samen brullen

effe tuin gedaan ,stoep ligt erin dus ben op.

laat maar weten wat ik mee kan brengen.
    joosje ik laat niels liever thuis die is aan peuter puberen pfff wort je gestoord van ,vanmiddag had ie de oma van manlief een tel tegen hoofd gegooit,dus schoonma heeft m netjes op bed gelegd

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik ga gtst enzo kijken,manlief zit op tractor die s pas uur of 12 thuis,dus ga lekker vroeg bed in

7. linde90

linde90 Niet meer actief

slaap lekker wendy

8. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    1 verrassing weet ik ja! Hihih, manlief was met caleb naar de fotograaf geweest en daar fotos laten maken van hem!! En lol dat ze hadden!! Caleb kwam al vrolijk terug van de week, en die foto... heb gejankt....!!!!(bij ab kelly, ook in brunssum, met dat schapenvelletje)
    EN ik weet dat ik of dit weekend of volgend weekend iets krijg als verassing, maar iedereen liegt tegen me, haha, volgens mij krijg ik een surprise party.... en volgens mij weet patricia er ook meer van! hahaha!

Verder ben ik verwend met een limeted edition Ralph Lauren zonnebril gekregen, voet en hand afdrukjes van caleb, een slabber met de allerliefste mama...en die foto dus.... caleb had een shirtje aan met achterop met rugbyletters geschreven MAMA 22! Keileuk!

9. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Oh en tries, jank momenten, met ik plakjeachterhetbehang..... zeer regelmatig voorgekomen...! Angelo heeft me echt al een paar keer huilend gevonden hoor..Ben eigenhandig en uiteindelijk zonder medicijnen me depressie te boven gekomen maar deze momenten zijn er echt nog hoor

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oki cool :D!

ehmmm dan wil ik wel de kaas en worst enzo doen
    en hoeveel zou er nodig zijn en willen jullie t in blokjes of in de vorm van prikkertjes met augurk en zilveruitje?

11. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    hoi sapje
    Hoi lydia, farah en kelly!:D

12. linde90

linde90 Niet meer actief

ahhh renate, echt lekker verwent dus.
    Geniet ervan.
    En wat super lief zo een tshirtje, dan smelt je mamahart wel denk ik.

Enne, wij gaan van de zomer als we op vakantie in Limburg zijn bij AB in Valkenburg foto´s maken. Doen we ieder jaar met vakantie. Leuk doen ze dat.

13. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hey dan ben je dichtbij he! ben dit weekend daar nog geweest...waar precies gaan jullie op vakantie?

14. linde90

linde90 Niet meer actief

wij gaan kamperen op camping schoonbron.

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heej! Leuke dag gehad?

Als Patricia t niet erg vind kom ik dan gewoon mee hoor, als dat lukt, auto rijden tegen die tijd (maar hoop t wel hoor)!

Oh leuk, die foto's he!

16. Miss Mommy

Ik ben trouwens op van de zenuwen... morgen weer naar de pijnkliniek.
    Ben wel blij, maar als ik aan die lange naalden en die pijnlijke behandeling denk.. iekkkks

17. linde90

linde90 Niet meer actief

ohh Chloë heeft vandaag geknutselt op het KDV hahaha, mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd, en ze hebben een groot rood hart gemaakt, en dan met goude verf voetafdrukjes, zo leuk.

Zelf heb ik van de week voor hubbie ook voetafdrukjes en een handafdruk gemaakt, viel nog niet mee hihi

18. linde90

linde90 Niet meer actief

zal eens een foto maken...

19. Miss Mommy

Farah, hier ga ik ook knuteselen binnenkort. hubbie word 30 en wil dan in handjes en voetjes de 30 maken en ophangen!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heel veel succes morgen missmommy

Deel Deze Pagina