ohh leuk miss mommy. En heel veel succes maar ook sterkte morgen. Zal aan je denken en hopen dat de pijn meevalt.
yup manlief stond naast me met een washandje met water en zeep meteen eraf gehaald en in bad gegaan en weg was t
Thanks, jullie zijn lieverds! Ga dr nu vandoor, kijken of ik mn zenuwen nog kwijtraak en dadelijk wat kan slapen! Misschien nog tot morgenvroeg en anders denk ik tot zaterdag!
hij is leuk geworden lara! ik wil t volgende week weer doen (6 maand) leuk om naast elkaar te leggen later
Kei schattig, ik heb voor angelo zn verjaardag een heel gedicht gemaakt en hand en voet afdrukken, zal van de week eens foto hier posten!
meiden genante vraag heb sinds zwangerschap moeilijke ontlasting, 3 dagen na bevalling aambeien moeten laten opensnijden,maar heb nu nog steeds dat niet naar wc kan wie o wie heeft de tip
hej hej, opwinding over een meeting, leuk!! Enige is dat ik alleen kan komen als ik de dinsdag en woensdag mag gaan werken...anders moet ik namelijk de maandag een paar uur werken, moet ik daarna komen...Maaaarrrr ik ben er voor in! Plan me er maar bij! Als ik moet werken, kan ik milo niet meenemen, anders kan dat wel! Misschien iemand die hier in de buurt vertrekt??? Kusss