November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach miss wat ontiegelijk balen!!! En dat t zo'n afschuwelijk pijn moet doen allemaal. Kan me voorstellen dat je ZOOOO teleurgesteld ben.. Hoe gaat t zorgen voor Roann nu steeds alle hulp nodig?
    Gefeliciteerd meid met zijn half jarig jubileum.

Verder wat ik las over huisarts. Ga op je strepen staan meid. Maak een afspraak spreek je ernstige zorgen uit en eis een verwijzing naar kinderarts. Als je deze niet krijgt is er denk ik ook geen goede vertrouwensband met huisarts en zou ik maar een andere krijgen, want moederlijke intuitie MOGEN ze niet negeren!!!

Hier: zo sep naar schoonzus brengen, ik een dagje klussen/winkelen voor huis etc..
    oftwel mijn handen vrij. Baal wel een beetje want afgelopen dagen gewerkt en ook niet zelf voor sep kunnen zorgen maar goed morgen wordt onze dag.
    Trouwens gister heerlijk uit eten geweest op een terrasje. Kids mee, ging helemaal goed en gezellig (Dit was wat ik zoooooooo miste de afgelopen maanden en t gaat gewoon weer! )

Wat betreft afspreken, prik een datum en dan probeer ik opvang te vinden voor oudste en hem zelf vrij te houden!

Groetjes

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    missmommy,

he bah zeg! Hoe kan dat nou, mislukt? Jeetje meis, zit je niet mee he? Potverdrie, ik hoop dat de pijn snel minder wordt!

musty, hihi, jij hoopte al knetter zat tilburg weer te verlaten natuurlijk:p:p:p
    Maar goed, wat voor bij de koffie kan natuurlijk ook wodka zijn ha, hahahahha:D

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, goedemorgen...Tot later!!!
    En natuurlijk, alle kindjes met halve verjaardagen, super gefeli!!! En ja miss, het gaat echt zooo ontzettend snel! geniet! (als dat met de pijn lukkt natuurlijk)

Mag ik trouwens de naamsveranderingen hier wel bij hun echte naam noemen of niet??

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ missmommy... jeetje wat ongelooflijk kl*te zeg dat het niet gelukt is en dan ook nog de pijn dubbel en dik :( hele dike knuffs
    Proficiat met roans halfjaarsverjaardag!!

vinden jullie de tijd ook zo krankzinnig snel gaan?

@ suusje... succes met klussen en winkelen

@ lilage ... liever maar bij musty blijven noemen voorlopig ;)
    nou :D:p al was er wodka en vodka ik heb sinds 1 maart weer drank verbod :D whaha... heb sinds de bevalling 2 glaasjes likeurtje op en dat sloeg echt in als een bom na al die tijd... manlief kon me na bed dragen :) dus ikkke nie

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en goeimorgen!

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    haha ik pas aan de wijn..dat viel ook zwaar..ook dat moeten we langzaam opbouwen..
    zo net even een schema gemaakt even wachten tot sep wakker is en dan op pad!

geniet van het superlekkere weer!

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jee mistianna, Wat een rare huisarts. Is dat dezelfde als tijdens de zwangerschap met de b12 injectie's...dat was jij toch? Ik zou een andere zoeken als ik jou was...

Jeetje Kel, Wat ontzetten k*t. Ik had zo gehoopt dat het nou eens beter zou gaan voor je...Hoe kwam het nou eigenlijk dat die distrofie nu in ene weer op kwam zetten? Want na de bevalling ging het in eerste instantie wel weer oke toch?
    Maar Roann, een half jaar dat is wel geweldig natuurlijk :D.

Hey Ilse...hoesnou?
    Ben je aardig tot rust aan het komen?

Patries, jij stelde 14 juni voor....is that a deal?
    Dan schrijf ik het ff in mijn agenda.

Ja alcahol...haha...ik kon er nooit al goed tegen maar nu...ik krijg maar hele kleine glaasje port van manlief :D.

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) die van mij wilde blijven schenken....

8. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Joosje, na de bevalling ging t natuurlijk beter als toen ik zwanger was, mede ook door de pijn van de bekkeninstabiliteit.
    Ben toen ook wel goed opgeknapt, maar het zorgen voor Roann is toch een grote lichamelijke belasting en toen ik die 2 dagen gewerkt heb, bleek dat in combinatie toch meer te zijn als wat mn lichaam kan verdragen...
    Dus tja... t is nu eerst zorgen dat de dystrofie weer stabiliseert en hopen dat t in elk geval weer een beetje een draaglijke pijn word waardoor ik toch nog een beetje normaal kan functioneren!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ missmommy... dat de behandeling nu mislukt is kan dat ook bijdrage dat de dystrofy wer erger gaat worden of?

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    miss wat jammer veel beterschapm meis

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

#2951 Happymommy84, 24 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2010
    AANVULLEN A.U.B!!!!

Wie zijn erbij:

Patricia
    Kelly
    Renate
    Melissa
    Claire
    Farah
    Joosje
    Lydia
    Evelien
    Kitty
    Wendy
    ilse

Mei:
    31: Patricia, Renate, Lydia, Kelly, Melissa,Joosje,wendy,Claire,Farah, Ilse

Juni:
    14: Patricia, Lydia, Kelly, Melissa,Joosje,wendy, Claire,Farah
    21: Patricia, Lydia, Kelly, Melissa,Joosje,wendy,Claire,Farah

Boodschappen:
    1. Koffie / thee > Patricia
    2. WVBDK > Kelly & Renate (?)
    3. Frisdrank - cola, sinas, cassis, 7-up> Farah
    4. Sapjes: ilse
    5. Wijn - rode / witte
    6. Nootjes / chips > Lydia
    7. Worst / kaas / komkommer > Claire

Kitty en Evelien kunnen jullie ook 31 mei??? Willen jullie dit aub even laten weten dan kunnen we iets concreet gaan maken en hoef ik niet zoveel maandagen vrij te houden...

Ik zal Marleen op hyves even vragen want ze wist nog niet dat er een meeting is. Verders zijn we compleet he??!! Vind het fijn dat we het clubje dat er al vanaf het begin bij is nu bij elkaar hebben.

O ja, vandaag was de surpriseparty voor Renate! Hihi, wat stond ze raar te kijken zeg toen wij daar allemaal stonden bij haar schoonouders.

Kussss

12. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Hoi trieske, wat mij betreft: prik een datum..ik kan pas als er een datum is met zekerheid zeggen of ik wel of niet kan ivm opvang oudste zoon..

13. Happymommy84

31 mei meeting???

wie ist dabei:

Patricia

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

31 mei meeting???

wie ist dabei:

Patricia
    Kelly

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    31 mei meeting???

wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    musty

16. Happymommy84

31 mei meeting???

wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    En mogge allemaal,
    Wat een heerlijk weer is het zeg. Eindelijk. Kunnen we ons nu af gaan vragen joe dat zit met zonnebrand, zonnehoedjes en hoe koud de kleertjes kunnen zijn ;).
    Ik was gisteren met Mara met de maxi-cosi in de stad. Zo ze vond het echt superleuk dat iets kon zien. Dus hebben we de kinderwageninzet gebouwd. Gaan we zo testen. Dat gaat ze heel leuk vinden denk ik. Gelukkig kan die ook plat en kan ze dan ook lekker slapen in de wagen.
    Gaan we zo ff testen.

Hoe is het verder met jullie? Leuke plannen voor vandaag? Of zijn jullie allemaal al lekker weg om ijsjes te eten ;).

19. Happymommy84

Hi Joosje,

Wat heerlijk he dit weer. Ben benieuwd hoe Mara de wandelwagen vind, Roan vind het echt leuk!

Vanmiddag gaan wij naar Waalwijk, daar zijn allemaal theateroptredens enmijn vader staat daar ook met zijn bedrijf. Ik kom daar altijd veel bekenden tegen dus ik ga volop met Roan showen :)

Veel plezier vandaag!

20. Happymommy84

O ja en dat ijsje slaan we een keertje over, heb gister bij Renate een giga stuk bananenvlaai op...

Deel Deze Pagina