November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Patries dat klinkt ook leuk...lekker theater kijken. Hoewel...babyshowen is altijd nog leuker vind ik ;).

Oh bananvlaai...ook al lekker :D

2. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Zo stond ik net ff flink te slikken..

Sarah ligt sinds vanmiddag in het ledikant en niet meer in haar wieg.. Wat gaat het snel met onze dame! Ben echt zo'n emo-muts geworden sinds Sarah er is..
    Ook de eerste keer in de kinderstoel is een feit. Wel natuurlijk maar heel kort maar ze vond het geweldig dat ze om zich heen kon kijken.

Gister dus nog flink geshopt voor Sarah. Dan vliegt je geld zo uit je portomonee.. We stonden echt zo bij de kassa van: Oeps is wel erg veel haha! Nou goed we kunnen in ieder geval weer een tijdje vooruit ;)

We hebben net even flink de tuin onder handen genomen. Even al het onkruid eruit en alles weer aangeveegd. Tuinset staat ook weer op plek. Laat het mooie weer maar komen! :)

Joosje en Trieske -> Hoe merkten jullie aan je kindje dat ze toe waren aan de wandelwagen inzet? Sarah past nog makkelijk in de wagenbak en valt dan 9 van de 10 keer nog in slaap ook.

Liefs Melissa

4. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Nog even een leuke foto..

Zo kijkt ze zo lekker wijs uit der ogen ;)

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Melissa: Aangezien Roan een flinke baby is werd de reiswieg wat klein. Hij probeerde ook steeds omhoog te komen en was helemaal niet rustig meer terwijl hij eerst ook lekker ging slapen. Als Sarah er nog goed in past en ze het nog fijn vind zou ik haar gewoon lekker in de reiswieg laten hoor. Ik merk namelijk wel dat Roan niet meer zo makkelijk slaapt als we aan het wandelen zijn, daardoor houd hij het minder lang vol. Ach zal wel even wennen zijn...

Ook druk in de tuin bezig geweest??? Hier is het nu een zandbak, gggrrrr. 1 en 8 mei wordt de rest gedaan. We houden het eigenlijk heel saai. Alleen maar tegels, hihi. Ik wordt echt helemaal kriegel van onkruid en planten oid gaan bij mij toch dood. Ik wil wel wat grote potten neerzetten met iets erin wat niet kapot kan...

6. Happymommy84

Leuke foto trouwens, lief dat ze een armbandje om heeft...

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Melis,

Mara wil zo graag kijken en leek zich wat te vervelen als we wandelden. Ook deed ze van die buikspieroefeningen om omhoog te komen ;). Ik heb gisteren eerst eens met de maxicosi gewandeld en ze vond het super om te kunnen kijken dus hebben we vandaag de wagen omgebouwd. Vandaag ook weg geweest en ze vond het super. Aan het eind hebben we hem helemaal plat gedaan, met de kap omhoog en parasolletje open en toen heeft ze lekker geslapen. Maar als Sarah nog past en het prima lijkt te vinden zou ik de bak er nog op laten zitten.

Patries, Leuke planten voor in potten waar je niet zoveel aan hoet te doen: geraniums (jaja), lavendel, framboos (en dat is nog lekker en supergezond ook). Hortensia is ook leuk en vetplantjes en een sering. Die ruikt ook nog eens erg lekker..
    ja water geven moet natuurlijk wel....en ik denk dat jouw smaak ook wel heel anders is dan de mijne..maar goed dan heb ik je misschien wat ideetjes gegeven.

Hey Ilse, ik zie dat je online bent...hoeset?

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa
    Lydia

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bloempjuh wat een lieve foto... hier ging ze in de wandelwagen inzet omdat ze A lag te huilen steeds in de bak en alles wilde zien en omdat de bak te klein is ze is nogal lang :)

wordt aangeraden om zolang mogelijk in de kinderwagenbak als het kan voor t ruggetje

hier is ze al helemaal wild van dr kinderstoel en vooral het nieuwe spelletje dan.... speeltje weggooien en ons chanteren om t op te rapen

hehmmmm

@ trieske :) planten hebben hier oook weinig overlevingskansen
    of ik verzuip ze of ze staan op t droge

@ hier.... vanmiddag naar het park en kinderboerderij geweest zon was zo fel 8) t is hier broeierig warm bha
    kleine ligt overigens al helemaal KO in bed :$
    ze wilde dr fles al:( en na bed
    zonder een huiltje of iets al vertrokken toen ik haar instopte

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    wie ist dabei, 31 mei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa
    Lydia
    Evelien.

jee missmommy, houd het dan nooit op, meid hoop dat het de volgende keer wel aanslaat.

sommige van jullie kleintjes alweer 6 maanden wat gaat dat snel !! Caithlyn is net 5 mnd.

Hier wandelen in de maxicosi, vonde de bak al heel snel te klein zo met die winterjas en volgens mij hadden wij ook een van de kleinste bakken als ik dat achteraf vergelijk met andere.

Nou meiden meeting in zicht gezellie komt helemaal goed iedereen die wat mee neemt geweldig!!

Caithlyn kan eindelijk sinds gisteren ook naar links rollen. dus ze kan nu twee kanten op, alleen terug rollen dat lukt nog niet. en af en toe al aardig los zitten.

11. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    haaaai!

Ik ben erbij 31 mei! Maar kan mss iemand dat even voor me erbij zetten. voordat ik strakls weer zo'n mega omslachtige manier uitvoer???:p

Josie! Mopsje, wel goed hier hoor! Bel je snel weer eef!

Hihi, Milo doet nog niet zoveel als ik het zo lees, beetje een luie jongen:) Hij rolt af en toe van buik naar rug, maar links en rechts neeuj, ni zo nodig nog! Wel alles willen zien en hoofd optillen enzo...Maar het is zo'n ontzettenmd tevreden en vrolijk fijn mannetje, dat komt allemaal wel goed!

Ik goj sloapen, Truste!

12. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hey Dames! Bedankt voor de felicitaties!
    Ich bin dabei de 31e... en die truttebol van een patricia... heel de week tegen me gelogen man! Toch een surprise party! Zullen we naar het strand zegt ze.. staat de schat bij mn schoonmoeder met lieve man en lieve roan daar... Keilief!!! T was erg gezellig...!

En dan ff wat anders: Kelly gefelici met Roann!
    Bijzonder he.. vind ik althans wel...
    ik zit al heel de avond te grienen omdat ik bedenk hoe ik het had 6maand geleden.. morgen om 11.39u zal ik ook vast een traan laten.. wat een zware weg naar de geboorte zeg...snik..En dan weer tries, zo attent! een hele mooie fotokaart gestuurd met een halfjaar felicitatie... tis echt een schat, maar dat zullen jullie de 31e wel merken...!
    Ik ben dit weekend over gegaan op opvolgmelk... caleb krijgt nu in de avond een bordje pap met appel van bambix, en smorgen zijn we aan het oefenen met de ontbijtgranen, meer dan 7 happen gaan er nog niet in, maar das niet erg! De stap 2 liga gaan er ook in als koek..(mama vind ze ook wel erg lekker.. maar zoooo fout..)maar ja dat krijg je als het een koekie is he...
    Hoe gaat het hier met de kindjes? En de mama's?
    Koninginnedag plannen?
    we gaan dit jaar voor een leuk feestje zonder drama's he...

Fijne nacht allemaal...!

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    31 mei meeting???

wie ist dabei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    wendy als ik niels kwijt kan tenminste

verder ligt lindy al sinds 5maanden in wandelwagen,gister effe shirts die wijder vallen bij de buik gehaald bij miss etam voor 9,95 dus meiden die nog shirts moeten hebbe,en 2broeken bij c?&a

14. Happymommy84

wie ist dabei, 31 mei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa
    Lydia
    Evelien.
    Ilse

Koninginnendag komen er een paar Limbo's hierheen, zo geen zin in. Hihihi.

@Kelly: Heel veel sterkte meid, het zit je niet mee he?

Sorry ladies ik ben weer snel weg, moet nog een hoop doen. Ik wil zo graag op iedereen reageren maar dat komt nog wel. Ik lees wel alles dus ben goed bij. En ach, de 31e hebben we alle tijd om bij te kletsen he!!! Vanmiddag ook nog naar de KA, ben benieuwd hoe we gaan beginnen met bijvoeding. Ook gaan we provoceren, pff zie ik zo tegenop.

Doeiiii

15. Happymommy84

wie ist dabei, 31 mei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa
    Lydia
    Evelien.
    Ilse
    Wendy (Als ze oppas heeft)

16. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Koekwaus! Jij bent echt de meest attente vriendin die er bestaat...!!!Tot vrijdag!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whahaha renate :D

@ miss mommy al beetje bijgekomen?

heb net ziekenhuis gebelt en vanmiddag 4de FM :( ei wilt niet springen
    ovu testjes steeds negatief en mn temp is onwijs gekelderd ipv omhoog...
    of hij moet nog springen of hij is ingeklapt of hij wilt niet springen
    afwachten maar weer, ieder geval suf geklust voor niets lijkt t erop (nou ja voor niets :) )

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hai...

Claire, balen zeg... ben wel benieuwd naar de FM!

Renate, fijn feessie gehad? Had je ook cadeautjes gekregen?

Meeting, heb er zin in! Hoop inderdaad wel dat ik kan komen! We zien wel, gelukkig is t nog geen eind mei!

Hier weer een beetje van de behandeling bekomen...
    Nu kijk ik nog erger op tegen de volgende behandeling! t doet altijd veel pijn, maar vrijdag!!!

Maar goed, eind van de week moet ik weer bellen en dan zal ik wel weer opnieuw behandeld worden.

Bedankt voor de lieve reacties! Ik hoop dat ik er jullie niet te veel mee lastig val, want dat is niet de bedoeling!

Verder doet Roann t hier goed! Zn fruit eet hij goed, groente begint nu ook een beetje beter te gaan, dus mag niet klagen!

Ik vind t wel grappig, soms ligt hij te spelen en dan vind ik m ineens helemaal van de mat af, hij duwt zich eigenlijk steeds achteruit, heel grappig om te zien! Van de week lag hij ineens half onder de bank in, haha!

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wie ist dabei, 31 mei:

Patricia
    Kelly
    Musty
    Renate
    Joosje
    Melissa
    Lydia
    Evelien.
    Ilse
    Wendy (Als ze oppas heeft)
    Kitty (moet alleen uiterlijk half 4 weer thuis zijn..)

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    tries, dat wordt een aardig clubbie bij je thuis!!

Meiden ehm ben t lijstje kwijt wie wat meeneemt..is er nog iets wat ik kan meenemen??

Deel Deze Pagina