Hey Kelly, nachtbraker! Nog een beetje kunnen slapen? Hoop echt voor je dat het snel beter gaat hoor. @All: Bedankt voor jullie reacties mbt auwie en mijn zus. Gisteren nog met mijn vriend (officieel ook man maar dat vind ik niet klinken, hihi) over de pijn bij het vrijen gehad. Ik voelde (en nog steeds) me er echt klote over. Hij was zo begripvol, zo lief. Zei ook dat we er maar mee moesten wachten tot ik de nacontrole heb gehad. Ik wil niets beschadigen zei hij, hihi. Nou dat heeft Roan al voor je gedaan hoor lieverd! We hebben weer een druk weekend dus ik zal hier niet heel veel te vinden zijn. Late kraamvisite etc, BLEH! Vanaf maandag ga ik weer volop mee babbelen hoor. Wie moest er komende week ook alweer beginnen met werken??? Fijn weekend allemaal, XXX
meiden hier nog stront verkouden en hoest longen uit me lijf en kan bijna niet praten. dus ben er nog niet
everyday fun by JibJab Sendables - Starring You - Video shared by Lydia Dit moeten jullie ff zien.... Zullen we dit boeken voor over een tijdje???
lydia, je bent een held whahahhahaha super! maarten zat mee te kijken ik keihard lachen, zegt ie eh, wie zijn dat dan en waarom lch je zo? Ik zeg dat zijn kerels van de meiden van het forum...Ow, maar ik zit er toch niet bij? Nee, zeg ik schele, het begint met jouw kop! hahahahaha
Hihi.... Ik had ook echt lol met het maken. Eerst Hyves afgestruund naar foto's van de mannen... Zegt Arie (mijn man): Wie zijn dat??? De mannen van het forum zei ik. Huh? Zitten daar ook mannen op dan? Wahahahahah!
Jawel, dat wilde ik eerst doen, maar dat was betaald en deze was gratis.... Moet je ff op die site kijken... Jibjab heet het.
whahahahaha... dat filmpje! Ik dacht, huh!!! Moest ff goed lachen... Heb t Roy gelijk doorgestuurd, die is aan t werk! Ben benieuwd wanneer de telefoon gaat, heb m net een smsje gestuurd met de vraag wanneer hij zich bij de chippendales heeft aangesloten!!!
Vannacht toch nog in slaap gevallen, maar wel pas na vijven... tot kwart voor 8, och ja, toch nog iets geslapen! Nou, de telefoon is al gegaan, whahahaha! Ze hadden zich goed zitten te bescheuren op zn werk en zeker toen ik zei dat ik dat niet gemaakt had! Ik vind m helemaal geslaagd!
Kan trouwens wel merken dat het weekend is, zoooooooooo rustig! Vandaag zijn mijn ouders geweest, allemaal weer kleren gekregen. maat 68 t/m 74. Leuk leuk leuk!!!! Mijn moeder doet altijd veelste gek, maar ze kan het niet laten zegt ze. Ze vindt het allemaal zo leuk!
haaai meiden ben ik ook weer es effe haha druk gehad sorry gisteren nieuwe auto gekocht meer ruimte hadden we nodig haha en heb kleertjes geshopt maat 92 alweer voor esmay!!! en 68 voor kaylee en heb ff leuke foto gemaakt...