Patries, he... krijg er kippenvel van! Hoe is t nu met m? Hoe kwam dat nou dan eigenlijk, want hij sliep als ik t goed begrijp? Jess, mooie foto! Wat lijkt Délano op je man zeg!
Ja hij sliep, al vind ik het nog steeds erg vreemd hoor. Hij slaapt normaal nooit zo vast. Heb hem net een flesje gegeven en hij ligt nu weer lekker te slapen. Pff, heb hem net maar heel veel extra kusjes gegeven!!!
@ trieske..... wat een angst dan heh! ik heb hier voel me er nog kut om... stop van t babybadje vloog eruit en uit schrik liet ik de kleine los en ik dat gat dichten en toen shit kleine en pfff kleine kopje onder ik was meer in paniek dan haa.... haar hup op commode engat dichten... schrok me kapot toen ik dr koppie onder zag doe nu voortaan ook minder water in het badje
@ jess leuk weekend gehad ? aan de fotos te zien wel ben ook erg benieuwd hoe het met koffieleutje gaat
tja de fm eeeeeen groot mystery (zou eens niet zo zijn) voor de 4de fm geweest, dacht laat voor dat ik ga nog een ovu test doen... en jaa hoor positief ik denk nu breek ik me klomp dacht afzeggen of... toch maar gegaan... nu de echo... ei was al gesprongen... hoe kan ik dan nu de ovu test pas positief hebben en dan zou je zeggen dat ie af moet nemen, maar nee net nog een gedaan die nog positiever is maar enfin ze kon het niet verklaren ook niet van mn temp die is als een gek gekelderd ipv omhoog gegaan volgens haar zou ie gisteraaf/vanacht gesprongen zijn..... kunnen niets anders doen dan afwachten
Nou ja, in elk gheval wel een ei gehad dan, das beter dan niks, toch? Ik had op de clomid altijd pas tegen dag 24 of zo mn ei... maar dan gelukkig wel een goeie LF, want die had ik zonder de Clomid maar van 4 dagen! Dat merk ik nu dus ook weer, voor ik t spiraaltje liet plaatsen was ik om de 3 weken ongi!
ik ga er maar vanuit dat er idd een ei is geweest, met klussen kunen we hm in ieder geval niet gemist hebben maar ja allemaal maar maf gegaan
hee jessica wat leuk! Teken van leven..mooi mannetje is het!! Mag je trots op zijn!! Patries zag t net..ook hyvesvriendjes! Verder patries oeeeeeeejaaaaaaaaaa wat eng..kan t me goed voorstellen hoe vreselijk naar gevoel je daaraan overhoudt..zijn ook dingen die je echt moet blocken en helemaal niet over na moet gaan denken anders zou ik supergek worden. Musty afwachten maar..spannende tijden
O ja, we zijn dus bij de ka geweest. Hij weegt 9430 gram, lekker ding!!! 14 en 21 mei moeten we de hele dag naar het ziekenhuis voor de provocatietest. Ik zie er zo tegenop... Maar ja, het kan ook positief uitvallen natuurlijk...
jess mooie foto patries da s schrikken hier werd ik gebeld om 12uur door een huilende schoonmoeder dat niels haar gek maakte. ik als gek daarheen hem opgehaald hy is aan peuterpuberen wat was het geval nu ,de oma van mijn man woont ook daar aan huis ,die had niels naar buiten gelaten terwijl schoonmoeder naar boven was lindy halen,dus meneer heeft daar alles op ze kop gezet omdat ie niet bij de tractor kon in de loods (oma van man weet dit dondersgoed) dus jah meneer had schoonma geschopt en weet ik veel nog meer. nou we gaan nu proberen om het af te zetten zodat ie alleen langs de deur kan spelen. kids soms staat de meeting nu vast??????????op 31mei