Roann ligt nu ook weer lekker te pitten trouwens, ik ga nog ff beetje opruimen, voor zover t lukt, dan duik ik ff de bank op en vanmiddag moet ik mn arts weer terug bellen voor de verdere plannen, ben benieuwd...
Joehoe!!! Ben ik ook weer even! @Kelly: Roan hoeft geen helmpje gelukkig! Het was 105% maar de KA vond het niet nodig. Ben ik echt blij om, zeker nu we de zomer in gaan. Lief dat je erna vraagt! Hoe gaat het nu met je? Is het te doen met de pijn??? Ik hoop echt dat je erbij bent de 31e, zonder jou zijn we niet compleet! @Meeting: Volgens mij was het lijstje al langer??? @Misstiana: Misschien een hele stomme vraag hoor maar had jij nou eerder een andere naam of ben vrij nieuw op dit topic??? Sorry hoor, bedoel het niet verkeerd maar mijn geheugen laat me wel eens in de steek. @Joosje: GGGRRRRRRRR, wat een ongevoelige zak van een baas heb jij zeg! Wil je daar nog blijven??? Anders zou ik inderdaad lekker in de ziektewet blijven zitten en rustig opzoek naar iets anders. Wat denkt ie wel niet... @Ilse: Wat fijn dat jullie een huis gaan kopen. Helemaal heerlijk om een tuin te hebben (in mijn geval een plaats vol tegels, hihi) @Renate: See you tomorrow!!!!! Gezellie, enne doe maar 2 flessen, hihi... @All: Thanx voor alle lieve reacties op hyves! Zo leuk als je iets plaatst dat er dan op gerageerd wordt. Erg lief van jullie! XXX
Hoi meisjes... Ik laat me ook even weer zien hier... Ga straks proberen ALLES terug te lezen, maar daar ben ik denk ik wel even mee bezig... Voel me haast schuldig dat ik ZO lang niet meer geweest ben... Msn is ook waardeloos... dus sorry Joos... wou al vet lang even weer met je praten (en de rest ook natuurlijk!!! heb alleen tijdens de zwangerschap veel sessies..nachtelijke sessies vooral met haar gehad), maar ben gewoon echt kapot zodra ik thuis ben. Enige waar ik nog puf voor heb is hyves.. krijg ik toch nog iets mee. Vind ik echt jammer want vond/vind het hier echt leuk! Nou ga ik een poging wagen... en als ik niet overal op reageer, niet boos worden hè!!! kusss
Heeeeeeeel BOOS, haha Ilse, leuk plannen voor een huisje te kopen! Patries, hier ook een plaats vol tegels hoor! Fijn dat Roan geen helmpje hoeft gelukkig, hier was ik daar ook heel blij om! Roann had een afplatting van 100%. Had begrepen dat Joey van Puzz helaas wel een helmpje moet... Joosje, heeft Mara lekker geslapen buiten in t bedje? Hier... pfff.. weer veel pijn, mn arm gaat ook weer achteruit. Moet maandag weer terug bellen naar mn arts, vroeg vanmiddag hoe ik reageerde op een bepaald medicijn, maar daar ben ik allergisch voor. Nu gaat hij kijken wat dan nu te doen, want hij ziet t volgens mij niet echt zitten om weer die zenuw aan te prikken. Maarre, als t ff meezit kom ik de 31e gewoon hoor, pijn of geen pijn! Dat wil ik echt niet missen als t ff meezit!
Hey Marleen!!!! Leuk dat je er weer bent! Kun je echt niet de 31e??? Ook zonder jou zijn we niet compleet hoor Kusss
hey damens sorry heb wel alles bijgelezen maar... gekkenhuis hier ben echt zo boos en teleurgesteld :x manlief heeft t met zn moeder erover gehad en nou ja ze zou beter opletten ect nou.... vanmiddag dus hetzelfde liedje..... vraag heeft de kleine geslapen ja even half recht op in de wipstoel wtf? ikkkke plof heb de kleine gepakt en ben dr meteen gaan badderen en al en pffff waaaaaa ik haaaaaaaaaaaaaaat baterien! (dan niet over gewone babybacterien) maar dis gewoon vies vet ranzig... zo uitgeraast morgen onze meis haar 1ste half jaar verjaardag slagroomtaartje en klein cadeautje een jaar geleden morgen dat ik haar voor t eerst voelde *snik*
Zoooo... hèhè... ik ben weer bij... paar uur later Oh neeeeeeee toch niet boos zijn!!! Ten eerste: Vind het super leuk van jullie, dat jullie wel aan me gedacht hadden in al die tijd dat ik er niet was!! "Dat doet me deugd..." die reactie van "mommy" ook op de vraag of iemand nog wat van me gehoord had.... whahaha EN OF!!!! Jullie willen niet weten wat voor shitzooi dat was! LETTERLIJK!!! Nooit gedacht in mijn eigen stront te staan scheppen... whahaha Ach jah... je moet alles een keer gedaan hebben in je leven en ten tweede: IK BAAAAAAAL ONTZETTEND!!! over die meeting... KAN GEWOON NIET COMPLEET ZIJN ZONDER MIJ!!! 8) Ik zeg net ook tegen Stephan; ik wil heen!! Maar dat gaat gewoon niet lukken... dan begint net de vakantieperiode op het werk.. kon nog met moeite de 20e van mei vrij krijgen omdat mijn moeder dan niet kan oppassen. Die gaat dan naar een concert in .... je raadt het nooit.... TILBURG.... the odds... Dus ik hoop op een vervolg dat ik dan WEL kan!!! (woensdag is mijn vaste vrije dag en zondag kan ik dus .... dus als daar dan rekening mee kan worden gehouden???????DANKUUUUUUU, maar goed dat is dan en dan meld ik het wel weer ) en ten derde: Ik ga echt proberen om wat vaker hier te komen... mis het cluppie toch wel! proberen = verkeerd woord... moet gewoon vaker hier komen. en verder ga ik nu wat chillen...beentjes omhoog, filmpie aan!! morgen lekker vrije dag Ga verder niet zo veel bijzonders doen met koninginnedag behalve een verjaardag van Stephan's opa... dus dat zijn vast weer oranje tompoucen, zoals elk jaar!! (en dan Stephan's oma... ach kind neem er nog 1, je moet er nog van groeien.... ja...dicht) Fijne avond @ all!!! p.s: oh jaaaaaaaa en sommige kindjes al een half jaar!!! Tandjes.... mannnnnnnnnn wat gaat dat ook hard ineens!!! Ook als ik naar Alissa kijk.... met dr fruit en groente... en dan met die lekkere volle toet breeduit lachen dat alles er weer uit loopt!!! Dat is toch genieten!!!! Wordt er helemaal "kleenex" van!!
Ik moet altijd zo om jou lachen.... En dat bedoel ik goed he...! Ik vind het echt KUT! dat je er niet bij bent...kun je niet eh, ''ziek'' zijn?
Hihihi... lekker lachen is gezond!!! ziek ... Heb ik ook al aan zitten denken... maar denk nie dat me dat in dank wordt afgenomen... is gewoon ook dag 1 van de zomervakantie periode... en ze zitten dan best omhoog qua personeels planning, aangezien er sowieso minimaal 4 per dag staan.... ik hoorde ze namelijk al zeggen dat als er iemand ziek wordt tussen 31 mei en 31 aug dat dat nog wel eens heel lastig kon worden... Maarjah... ziek is ziek Ik denk er nog even over na... Maar nu ga ik echt!!!
halleluja, de leen is wedergekeerd! Nou, ik val me toch om En mijn uk geen tanden, nog geen half jaar, geen rollen of zitten...maar wel onwijs lekker en moppig en fijn