@ jongemamainspee mij werd aangeraden door de huisarts zelfs 10 cc per fles water meer te doen hij heeft liever teveel vocht dan teveel voedsel (overigens helpt dit ook met krampjes en droge huid)
ja bij de 3 flesvoedingen die je over houd... ik doe dat ook nog altijd....en bij groenten ook gewoon wat laten drinken net als bij fruit en liga... snappie...?! maar goed, iedereen doet het op zijn eigen manier, en dat is maar goed ook! Zo worden we niet allemaal t zelfde
er is mij vertelt dat je die fles helemaal nog niet mag weg laten vallen maar je ze moet verlaagen naar 180 cc ipv 210 zodat ze wel voldoende hun vocht binnen krijgen @missmommy ik zou je schema ipv dit Roann krijgt nu: 8u: klein stukje boterham voor te proberen, wil ik dan langzaam uitbreiden. Daarna de fles, 210/7 (wat ie op krijgt)ipv 210 -180 10.30u fruit 12u fles 210/7 deze gewoon laten 16u groenten (4mnd, ben aan t uitbreiden naar grotere hoeveelheid) Vandaag voor t eerst een potje van 4 mnd opgegeten 17u fles 210/7 (wat hij op krijgt) vandaag dus helemaal niks! deze weer veranderen in 180 21u fles 210/7/3rijstebloem en deze ook laten staan zou ik heb ff antwoord geven in het rood hahah
idd het is echt puzzelen wat bij je eigen kindje past dat maakt juist zo onzeke... je kan t niet met een ander kindje vergelijken of afstemen
Oh ben jij ook weer hier. IEder zijn ding, het CB heeft me dit verteld SMorgens bordje pap of fles van 180 +6 fruit, boterham proberen en fles van 180 + 6 liga pot groenten bordje pap of papfles 180+6 of eventueel 210 en 7. overal bij laten drinken en de gewone flessen 10cc extra, maar dit doe ik al sinds geboorte.
ik ga nu echtttttttttt na bed whahaha hmmm mn moederdag cadeautje staat al op de televisie van manlief nee ik doe t ie ik blijf er van af
hoezo oh ben jij ook weer hier!!!! ben er wel vaker maar meestal alleen mee lezen omdat ik niet altijd zin heb om te kletsen!!! heb zo mijn eigen redenen, aangezien ik 9 van de 10 keer toch genegeerd word!!
Elk CB is weer anders.. En elk kind is weer anders.. Je kan het echt niet met elkaar vergelijken!! En dan te bedenken dat Sarah vooralsnog alleen nog maar bv krijgt.. Nog een weekje en dan gaan wij ook beginnen met groente hap! Ben heel benieuwd hoe ze daar op gaat reageren!
misschien moet je eerst ff nadenken voor je wat neer zet ik gaf gewoon een reactie op missmommy en jij zet gelijk neer oh ben jij er weer vind ik erg jammer...en vorige week heb ik ook reactie neer gezet omdat mensen vroegen hoe het met mij was...
Vind de reactie van Renate niet zo gek! Toen zei je dat je hier niet meer kwam omdat je kots misselijk werd van bepaalde mensen. Je beoelde daar ook Renate mee liet je blijken . Als je dan nu ineens doodleuk weer komt posten krijg je dit soort reacties. Maar goed, het is een open forum en waarschijnlijk denkt niet iedereen hier hetzelfde over.
en ze bedoelde mij daarmee hier op cb hebben ze ook gezegd dat de fles van 17,00 vervangen moet worden als ze een heel potje groente op eten,eerder niet ik neem ook speelkleed mee en eigen spulletjes,ga gaauw weer klusse half 2 moet ik weer werken
ik kom met positieve vibes whaaaaaaaaaaa ik moet het even eruit gooien... mn temp is vandaag wee gestegen en de 30ste al een hele lichte streep !!