Hallo, Zo wat is het hier nu weer rustig. Een paar dagen niet gweest. was ullie al kwijt! Andere forum dus gesloten en ik maar denekn dat het het zwangerforum was, hahaha. Nu is het dus duidelijk we waren over de 1000 berichten. Wat kunnen juliie dus veel klesten in ee paar dagen zegn alweer op de 30 pagina's Zo hebben we elke wtee weken wel een nieuw topic nodig. Effe reageren op een ieder. Ik hoop dus dat ik niemand vergeet. Sorry alvast Ongi; hier dus ook al twee keer geweest. geef borstvoedig dus best balen. Helaas ook veel pijn als ik ongi bent straalt uit naar mijn linkerbeen. claire wat een fantastisch nieuws. Hoe gaat het nu? Een voorzichtige gefelciteerd. patricia: hoe gaat het nu met de tijden en de 4 flessen. Al een beetje gewend aan het nieuwe ritme. En ook jaloers op een ieder die a na kan denekn over vervoegen van de voeding zodat ze eerder wakker worden in d eochtend. hier al blij als Luuk van half twaalf tot 6 slaapt, maar meestal komt hij la om half 5. effe ee vraag aan de mesnen met borstvoedig: wanneer gingen jullie om de 4 uur voeden. Luuk komt nu steeds vaker pas na 4 of 4 en half uur maar weet niet wat haalbaar is en wat kan. Uit de fles drinkt hij dan ook maar 80 tot 100 ml van d eborstvoeding die ik afkolf. Wat is wijsheid. In cp hadden wij ee ledikantje met matrs. Wel ene beetje plastic laagje om het matras heen. uuk heeft nu nog maat 2 maar als deze op zijn gaat hij naar maat 3 die is al gekocht. Hij is nu 5 kilo. flex wat een gave romper. miracles balen dat ze niet iets voor je kunnen doen en je het nog aan moet zien. Ik hoop dat de pijn snel over is. lilage: leuke foto's van hannes en milo. ze lijken wel en niet op elkaar ilse heftig nieuws, woorden schieten even te kort. in spe; een bewuste keuze van jou dus om een kind te nemen. hier een bewuste keuze gemaakt van twee. Ik heb mij zlef laten helpen. Kon gelijktijdig met de keizersnee. trieske; hier moet ik maandag beginnen. Afgelopen woensdag is LLuk voor het eerts een ochted wezen wennen op d eopvng. Ik kon dus niet wcahten om hem op te halen. Hier een gesprek gehad bij d earboarts, want het is toch nog erg zwaar en ben nog steeds niet helemaal d eoude ua conditie. Nu gaan we het werken langzaam opbouwen, dus de eerste week maandagochtend en woensdagochtend werken op vrijdag evalueren. Hier heeft mijn dochter een longontsteking. En krijgt medicijnen. Ook is Luuk erg hoesterig en verkouden, zijn neusje zit helemaa vol. we kijken het nog even aan maar anders toch even langs de huisartsenpost morgen om zijn longetjes te laten luisteren. Nou fijn weekend allemaal gr gaby
goeiemorgen allemaal ik heb helemaal niet zon leuk nieuws gisteraaf betijds naar bed gegaan en ben met helse buikpijn wakker geworden en mn temp (had wel al wat verhoging) vloog omhoog omdat de buikpijn op weeen leken heel maf heeft manlief de vk gebeld en alles vertelt en uitgelegt en die is gekomen. We hebben de testen aan dr gegeven en ze zei wel dat ze positief waren maar dat ze al donkerder hadden moeten uitslaan. Ze stond wel te kijken over het feit dat t spontaan raak was Al met al uiteindelijk een toiletpot vol bloed en heel veel troep ze heeft t gechecked en ben zo goed als alles kwijt. vloei nog wel als een rund. We zijn een vlindertje rijker....verders ben ik nogal een beetje sprakeloos en moe en jeetje.... de vk is net naar huis, was de vrouw die mijn moeder ook altijd had. ik blijf vandaag lekker op bed en kroel de kleine extra veel, de pot op met je verwent r teveel beseffen dat ons wondertje een nog groter wondertje is
Claire wat een naar nieuws...pffff.. heel veel sterkte en doe rustig aan!!!!!! Gaby volgens mij mag je gewoon om 4u/41/2u voeden hoor als hij dan pas komt! Zeker rustig geweest hier, ik zo met vriendin naar sauna..enne met kolf..weet anders niet hoe ik t moet doen als spanning te hoog is dusse ga mar ff op de wc zitte met kolf
Jeetje Claire, wat klote voor jullie..... Weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Sterkte in ieder geval met het verlies van dit wondertje. En geniet nu maar even extra veel van Louise-Faye. Knuffie!!!!!!!!!
Claire, Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje .. En knuffel je lieve meisje maar even extra vandaag
Oh Claire...wat rot zeg. Ik had het je zo gegund dat het nu gewoon zo raak zou zijn! Doe lekker rustig aan, eet veel chocolade en tuurlijk lekker knuffelen met je dochter vandaag. Je kunt ze toch helemaal niet verwennen het eerste half jaar. Lekker doen wat goed is voor jou vandaag hoor! Hm suus, tja kolven op de WC...datis ook wat. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn voor je! Oeh Gaby, longonsteking voor je dochter...dat is akelig! En fijn hè, om het langzaam op te kunnen bouwen. Ik ben nu een keer ongesteld geweest. En hoe zeg...pfff.... Ilse...knuffel....dat soort verhalen...ik vind ze erg moeilijk op het moment...ik bedoel moeilijker dan anders.... En waar is verder iedereen....joehoe....?
Ik wil ook een mommy make-over!!!! Is op RTL 4, vet mooi geworden! Kost ff minimaal 7000,- bij de Bergman kliniek... Heb ik niet, maar wát een geld! Trouwens, mijn nichtje is 5 en zat met haar moeder in de auto. In het Fries is een mamma, memmie en een pappa is een heitie. (ik weet niet of ik dat goed schrijf) Maar toen hoorde zij op de radio over Stichting Haïti. Zegt ze: "Huh??? Een stichting voor heitie??" Hahahaha.... Tuttebel! Zo is m'n schoonzus zwanger van de 3e, de andere 2 kids heten Jetske en Johannes. Toen zeiden wij: Dan moet de 3e ook met een J. Zegt mijn nichtje: "Ik weet het! Jezus!!!!" Hahaha... Ik kan altijd zo lekker om haar lachen! Ik zou Niek eten geven en vroeg aan haar of zij wist wat hij kreeg. Jawel, zei ze, maar ik ben het even vergeten... Het begint met een "M" zei ik. Eeeuuuhmmm..... Zegt ze.... Mmmmmmmmmmmmmmfruit! Lachen!
@claire, he gatverdamme meis....jeetje, en het was jullie zo gegund, zo spontaan, zo fijn....We denken allemaal aan jullie! Geniet maar even heel veel van jullie kleine meid, een dikke knuf ook voor haar! @joos, hoooiLeuk, de 19e staat op de kalender ZE hebben trouwens besloten dat ze die vriendin van mijn zus nogmaals willen en durven opereren! Het is een risicovolle operatie, maar ze gaan er toch voor...als alles goed gaat betekend dat dus sowieso dat ze weer zeker een paar jaar(dat klinkt stom) gelukkig verder kan...ik bedoel als ze dat niet hadden gedaan was chemo het enige en was het misschien maanden werk geweest...Ben dus blij met het nieuws! @hier, vandaag even butdag...ben erg moe, en kan niet zoveel hebben..ik wil eigenlijk het hele huis schoon, maar het lukt me niet...ben snel geiiriteerd aan hannes en vind alles vies...bleghhhh...ik denk dat het stress is voor morgen... Want ik moet morgen weer werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ajajajajajaj... En kan iemand me mss helpen...milo sliep eerst best goed in bed overdag...de laatste week slaapt hij steeds minder overdag..is dan aan het einde van de dag echt wel moe, en trekt het niet langer dan 7 uur...Net tijdens het drinken viel hij weer in slaap. Heb hem iun zijn woombie gedaan enop bed gelegd...Nu is ie grotendeels stil, af en toe een jengel...Denk dat ik mss te weinig regelmaat voor hem heb, echt strakke regelmaat bedoel ik...Is ook wel moeilijk met hannes erbij..anders kom ik helemaal de deur niet meer uit! Idee hoe ik dit met 2 toch ook ten gunste van Milo kan doen? Owww, en wat betreft de weegmomenten...ik meld me hier op zondag, want maandags heb ik weinig tijd 's morgens! Ilse: 18-01; 68,8 kg 24-01: 67,4 kg Doel: 60,0 kg Dames schrijven jullie me bij???
hahaha, iedereen weer foetsie Ilse, wat een vervelend nieuws zeg... dus ze gaat nu nogmaals onder t mes? Claire... dat is weer ff schrikken zeg! Knuffel je kleine meisje maar extra goed vandaag! Hier een hoop 'inpak'stress vandaag... bleh Morgen voor een weekje naar CP! Lekker, verheug me er echt op! Alleen jammer dat ik hier dus niet veel kan meekleppen van de week! Oh ja, en Ilse, succes morgen, zal niet meevallen denk ik... Joosje, ff een hallootje vanuit hier!!! Ben dr weer vandoor, ik ga verder met inpakken! Doeiiiii
Kelly, heeeeeeeeel veel plezier komende week en we gaan je natuurlijk missen. Dat is logisch. Gaat het al ietjes beter met je? En als ik inpakstress heb, bedenk ik altijd dat ik het meeste daar wel kan kopen. dat helpt mij altijd...
@ claire oooh meid wat erg!! een hele dikke knuff voor jullie!! en ga maar heerlijk kroelen met je meisje
clair veel sterkte meid flex mooie foto kelly veel plezier hier vanmorge dokterpost geweest en heb keelontsteking met griep en hoest longe uit me lijf en aan binnekant van mond zweer,dus antibiotica voor 6 dagen en aanstipvloeistof voor die zweer. begin ook koorts te krijge gaat dus goed. fijne dag meiden
kelly, heel veel plezier van de week. Geniet er lekker van Wenneke, beterschap, hopelijk slaat de kuur snel aan. Hier ook een keelontsteking te pakken, volgens mij heerst het.. Joosje, denk ik ook altijd als ik inpakstress heb, helpt wel hahaha