November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wel ff onderaan kijken he, bij eindbedrag

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

waar slaat zon reactie nou weer op met je ga hier lopen stoken je maakt van een mug een olifant en denk je nou echt dat ik behoeft aan heb om naar een meeting te komen now way!!! en miss heeft mij prive een reactie gestuurd omdat ze jullie niet voor je hoofd wil stoten en dat vind ik jammer dat ze niet gewoon normaal een reactie kan geven maar persee in prive moet vanwege de reacties van bepaalde mensen en dat hele clubje boeit mij echt niet!!! en je zet mij neer als of ik ruzie zoek maar volgens mij zet renate zo'n idiote reactie neer als ze dat niet had gedaan was er niks aan de hand geweest...

3. Happymommy84

Whahaha, nou dames!!! Ons hele clubje boeit Jessica niet. Ik zeg: Blijf dan weg.

4. Jessica26i

gelukkig ben jij niet degen die dat bepaald!! aangezien het een openforum is!!

5. Happymommy84

en nog iets over dat pbén, dat is een keuze die missmommy maakt en niet Renate!!! Val haar dan niet aan op het feit dat het op die manier moet...

6. Jessica26i

weet je het boeit mij niet eens wat jij en renate over mij denken en ik lees hier niet mee voor jullie maar voor anderen die het wel waarderen.en het toch fijn vinden ook een reactie van mij...en diegene weet zelf wel wie ik bedoel

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey damens laten we t gezellig houden :D het weer is al kl*te genoeg

8. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey Patricia, dat ene is gelukt ;)
    Maar ik kom niet op die site.... Zal het nog eens proberen, er blijft zo'n zandlopertje staan heel de tijd.

9. linde90

linde90 Niet meer actief

wow even een weekendje weg, en wat een sfeertje hier :(
    als ik naar buiten kijk is het al donker genoeg...

Maar weekendje weg ladies, leuk leuk leuk in een huisje.
    Gezellig met zijn 6en, of gewoon lekker met zijn 3tjes, je bent er even lekker helemaal uit. Niks geen huishoudelijke verplichtingen maar gewoon even genieten..

Over flessen weglaten, daar heb ik geen verstand van, maar ik zou gewoon kijken wat Roann prettig vindt.
    Zolang hij tevreden is , ook al laat hij wat staan is het goed toch.....

En Musty, spannend, zal voor jullie duimen. Welke datum is je NOD?

Hier zijn we een nachtje weggeweest naar familiereunie.
    Was heel leuk, maar zwaar vermoeiend.
    De eerste avond was ik om 23 uur naar bed gegaan, want had het wel gehad. Nou om half 4 lag ik nog wakker, wat kan mijn familie een herrie maken zeg, het leek wel een kroeg hahaha.
    En dan al die hoofdjes de volgende morgen, zo brak als wat hihihi.
    Maar helaas ging het regenen, waardoor er gemiddeld 50 man binnen in de kampeerboerderij waren, wat een kippekot zeg. Chloë had het op den duur ook echt gehad me de herrie , je kon nergens een plekje met stilte vinden, dus we zijn na het avondeten lekker naar huis gegaan. Het was mooi geweest zo.
    In de auto sliep ze gelijk als een roosje. En ze is nu weer lekker ontspannen nu we in ons eigen huis zijn.
    Het was trouwens in de buurt van Tilburg, dus weet nu hoelang ik er over ga rijden, en dat valt reuze mee.
    In Gorichem ben ik al in 20 mninuten. !!!

Oja, en fruithapje, het is zo komisch hihihi.
    Ze trekt af en toe van die snoetjes, gisteren rilde ze er gewoon even van. En ze had al 4 dagen niet meer gepoept, nou de fruithapjes doen haar goed hahaha, wat een luiers zeg.
    Gisteravond een hele dikke, net toen we het dorp inreden, en vanacht poehee hihihi

10. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, haha. Die site lukt wel!
    Zal vanaaf ff met Arie overleggen...
    Zou wel grappig zijn op zich.
    Maar vinden júllie dat wel leuk... Als wij daar ook heen zouden gaan?
    Of is dat juist flauw?!
    Ach, misschien komen we elkaar wel geeneens tegen!

11. Happymommy84

Ja tuurlijk is dat leuk!!! Kunnen we misschien ook een keer samen gaan zwemmen ofzo... Als Arie het ook een goed plan vind gewoon boeken joh!

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Kinderstoel Yasmine-de-Luxe Wengé

Deze heb ik besteld, Niek wil niet meer in de wippert eten, hij wil rechtop!
    Zal wel ff overleggen.... Hij is niet zo van het onbekende, hahaha. Als hij iemand niet kent bedoel ik. Maar we zien wel ff. Wel een handige site trouwens zeg!

13. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Farah, wat een drukte dus! Maar was het verder wel gezellig?

14. linde90

linde90 Niet meer actief

ja het was heel leuk en gezellig.
    Sommige familieleden zie ik 1x per jaar bij de reunie, dus wel heel leuk om iedereen weer te zien. Ook al die kleine kids in de familie, wat gaat dat hard zeg, Vorig jaar is het niet geweest ivm met een overlijden in de familie, maar als je de beebs van toen nu rond ziet rennen, heel grappig.

15. linde90

linde90 Niet meer actief

dames, er staat onderaan de pagina 4 leden die dit onderwerp bekijken, maar er staan maar 2 namen. Ik denk dat ik wel weet wie die andere leden zijn, maar hebben jullie iets ingesteld waardoor je onzichtbaar bent?

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    klinkt dat het super leuk is geweest lara!

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Oh musty spannend duim duim duim.

Caithlyn krijgt hier tussen 8 en 9 210+7 ( gaat meestal niet op)
    tussen 12 en 1 een fruit hap die er helemaal in gaat en dan een klein uurtje later 210+7( gaat soms op)
    tussen 3 en 4 210+7( gaat meestal op)
    rond half 7 7 uur een groentepotje ( halve) en soms een lekker toetje er achteraan.

en dan tussen 8 en 9 210+7 en drie scheppen rijstebloem.
    daarna gelijk naar bed.

Wil jullie kleintje ineens ook veel meer slapen ?? ze is nu echt 1 uur tot 1,5 uur wakker en dan wil /kan ze weer lekker slapen.

Is het een sprongetje?? ik heb geen boek ofzo dus weet het niet

Deel Deze Pagina