November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ zonnetje denk dat t op t moment aan t weer ligt?
    want vandaag heeft ze ook een slaapdag
    en zelfs voor t eerst geslapen tot half 9 (normaal tussen 6 en 7 wakker)
    heb tegen manlief om haf 8 gezegt ga eens checken haalt ze nog wel adem :)

2. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Jeetje wat een gezelligheid... een hele warrrme groep8)
    Enfin...
    Whahahaha dat was mijn eerste lach van de dag... te droog ook...

Nu ga ik weer in chaggo mode:x
    Ben niet te genieten... gisteravond ineens hoge koorts.
    Moest al een tijdje hoesten en snotteren, maar het is nu goed doorgezet, incl oorpijn.
    Heb inmiddels bijna een OD aan paracetamol.. maar goed, het is toch fijn dat het bestaat.
    Voor mijn gevoel is dit al de zoveelste keer dit jaar, kan toch niet goed wezen? Zo'n lage weerstand? Kan dat nog een nasleep zijn van de bevalling? Terwijl ik toch wel gezond eet. sowieso vul ik de boel aan met davitamon, werkt dus ook voor geen reet.

@ miss mommy..
    Dat met die voedingen en laten staan van de fles... zou gewoon je eigen gevoel erin volgen en desnoods de flessen verlagen naar 180+6..
    MIJN CB had me verteld dat ze uiteindelijk zelf aangeven minder flesvoeding nodig zijn en langzaam overgaan naar vaste voeding.
    Maar jah is ook een eindeloze discussie welk CB je dan maar moet geloven, fijn dat er zo'n eenheid in is.
    Ik zit in ieder geval op 4 flessen van 180+6 (laatste fles met pap) en fruit + groente...
    Soms zit ik weer eens op 5 flessen, maar dan heeft ze meestal een sprongetje o.i.d..en is de dag dan vroeg begonnen. Maar dan drinkt ze de laatse fles ook niet op, misschien net de helft.

En wat werk betreft... sja wat moet ik er over zeggen...
    zo positief als ik was ben ik nu niet meer.
    Het is gewoon een heel hecht kliekje en heb me de eerste week totaal niet welkom gevoeld. Het werk zelf en de omgeving is hartstikke leuk, dus ik was ook behoorlijk pissed off dat de rest zo kut ging. Dat is mij nog nooit overkomen, ik rol overal altijd wel zo tussen en kan heel goed met anderen opschieten, maar dit ging zo stroef allemaal.
    Ken je dat gevoel? Dat je steeds maar weer het gesprek op gang moet brengen... dat je echt zoiets hebt van wat zal ik nu weer eens zeggen of vragen??? Zo irritant.
    Nah jah anyhoe heb een soort van evaluatiegesprek gehad met de bazin en gewoon mijn gevoel verteld etc. Toen is er uiteindelijk nog een gesprek geweest met de persoon die mij dat gevoel het meeste gaf.... heel verhaal, maar we zouden het begin vergeten en opnieuw beginnen.
    Zal mij benieuwen.
    Verder niks op hyves graag hierover, want heb geen zin in gezeik.

En aan jullie ook de primeur... ga terug de schoolbanken in...
    Na deze zomer ben ik weer student. hhihiihihihih

Hier ook niks over op hyves!!!!!!!!!!! danku

3. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Wow miss wat goed weer studentje worden knap hoor!!!

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Thnx!!
    Vind het eerlijk gezegd "doodeng"... mijn inkomen gaat helemaal wegvallen. Enige inkomsten die ik heb is dan stufi.
    Ik ga er niet extra bij werken, ik ben bang dat dat ten koste gaat van mijn gezinnetje en uiteindelijk de opleiding....
    En dat moet echt niet...
    Maar ik ga het doen!!!! Moet van mezelf!! Wil ik iets meer bereikt hebben voor mijn 30e dan alleen een havo diploma.

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Echt goed van je Marleen! Ik heb die keuze een jaar of 2 geleden ook gemaakt en vond het ook doodeng. Inmiddels heb ik wel mijn mbo en daar ben ik heel trots op... Goed van je joh, ga ervoor en je kunt er alleen maar beter van worden. Wat ga je studeren???

6. linde90

linde90 Niet meer actief

idd heel goed Marleen.
    En dat gevoel van niet op je gemak zijn ken ik wel. hier is dat helemaal goedgekomen op de werkvloer hoor...
    Ben ook wel benieuwd wat je gaat studeren.

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    En je vindt het zelf niet opvallend dat steeds als jij reageert er hier meteen een soort van ruzie is....ik wil het niet oprakelen en meestal laat ik het gewoon langs me afglijden als je iets typt, maar ik vind het eerlijk gezegd echt niet leuk zoals je doet...

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nou die reactie van mij hierboven slaat wel asl een tang op een varken maar ik zat me halverwege het teruglezen mezelf een beetje (veel) op te vreten en dus reageerde ik maar ff.

Mleen, supergoed dat je gaat studeren! Tuurlijk gaat het je helemaal lukken!

Miss, hoestnou?

Oh Musty...spannend!!!!!!!!! Wanneer ga je weer testen?

Zo wij zijn gisteren naar mijn beste vriendin in Zeewolde gegaan (wat een pokke-eind en dat met ov...). Zij woont op een schip. Dus dat was de hele dag bukken en trapjes op en af...zo ik heb nu dus een gebroken rug. Mara vond het gelukkig allemaal weer prima en heeft heerlijk geslapen naast mij in een groot bed. Ik dus als buffer zodat ze niet uit het bed kon vallen. Ging echt supergoed. Ze heeft verder haar ogen uitgekeken. Ik heb dan weer niet zo goed geslapen want ja...niet thuis en ik voelde wel wat deining. Gelukkig was het wel heel gezellig en vond mijn vriendin het erg leuk dat we naar haar verjaardag waren gekomen.
    Dus ik plof nu met al bijna dicht ogen de bank op...

Tot later!

9. linde90

linde90 Niet meer actief

fijn dat het leuk was Joosje, en leuk dat Mara het leuk vond.
    Dan heb je nu wel een chill avond op de bank verdiend.

10. linde90

linde90 Niet meer actief

wel veel leuk in mijn berichtje hahaha

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    super marleen! zenuwen kan ik me voorstellen, maar aat ze maar een poepie ruiken!

@princi... whaha als het maar gezellig is geweest ! :D en dat alles goed ging met mara

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Net terug van huisartsen post. vond Caithlyn al een paar dagen niet lekker drinken en zag vandaag een beetje een wit lipje. Caithlyn heeft dus spruw.

iemand ervaring mee?? ben nu alle spenen aan het uitkoken. Normaal gesproken gaan de spenen en flessen tegenwoordig 1 keer per week nu moet het dus elke dag.

ovenschotel staat ook nu pas in de oven.

Ladies fijne avond verder!

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Oh jee, wat lees ik nu toch weer sinds vanmorgen!

En dat allemaal door mijn ene vraag... voel me nu wel een beetje schuldig hoor!

Nu vind ik t jammer dat ik achter mn rug om nu dus zo door iemand voor t blok word gezet, terwijl er dus verder helemaal niks is geweest! Ik vind dit dus ook echt niet netjes!

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hhhhaaaaaj gezellige tros family:D

Ben wel effe blij met je reactie joos, op jes bedoel ik dan...ik heb er helemaal niks tegen, maar steeds een bom laten ontploffen....alsjeblieft zeg...afghanistan heeft al bommen zat!

Nouw, lekker centerparcsen, heurlijk, zou ook wel willen hihi...

Ik begrijp da de date met kinderen is dus??? Dan moet ik Milo die dag thuishouden van de gastouder...hihi...staat ook zo stom he, als ik als enige zonder kind aankom..."Hoooooooi, daar ben ik dan! Gezellig...ow, moest ik een kind meenemen? Ik dacht alleen sapjes!"

Aaah, maar sommige kindjes kunnen al praktisch lopen, dan moet Milo wel oppassen hihi, die vult zijn dag namelijk vooral met lachen en eten, heeft weiter nog niet zo'n zin!

Nou meine liebe dames (sorry, maarten kijkt ondertussen inglorious basterds) Ich ga slapen zo hoor, probeer al een week vroeg te gaan slapen namelijk:p

Slaapwel en nachtkussssens! X

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Marleen, super... weer op nieuw de schoolbanken in! en jammer van je werk.. ik hoop dat je snel een positive fibe krijgt! Zou wel erg jammer zijn...

Joosje, super dat t goed is gegaan, alleen jammer van je rug nu!

Evelien, jeetje.. hehe... Roann heeft ook spruw gehad, maar in een hele lichte vorm. Heeft er toen een drankje voor gekregen en alles uitkoken inderdaad!

Verder ben ik me nu vooral een beetje aan t ergeren... over die ontplofte bom :x

16. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Miss, niks schuldig voelen joh, het gaat om hoe mensen op elkaar reageren, daar heb jij toch ook niet om gevraagd?
    Ik hoop dat dit wel de laatste keer is geweest, want ik vind het zo'n opschudding om niks steeds tussendoor...

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    We houden het hieeerrrr gezellllliiiig!!!! tralalalalalala...

zeg renatio, vertel nog es wat over center parcs:p

18. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en Lena, super joh! Wat een kick ass decision! You go woman!

19. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Centerparcs, vet kicks! whaha weet alleen dat we met zijn 6 gaan en dat wij 4 van de koekwaus zijn :p
    Ga me ff rustig houden anders ontplof ik ook nog en dat is zo zonde.
    Kel, voel je niet lullig, zonder jou was dit ook gebeurd.
    Joosje, Kelly, bedankt voor jullie reacties!!

EN verders... ik ga van mn net ingeschonken bailleys genieten :D

20. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Oh en Marleen... ZO STOER!!! Ik zit er ook over te denken.. maar we kunnen het echt niet missen.. en angelo wil zich ook omscholen vanaf januari...
    Maare, top joh...! En op je werk... pittig. Hoop dat je eruit komt samen...!

Deel Deze Pagina