Hmm... doet me dan weer goed, jullie reactie! CP, heerlijk! Heijderbos is echt een leuk park! Kempervennen ook trouwens! Enne, Renate, geniet van je Bailleys!
Dames, Eigenlijk wilde ik er niets meer over zeggen.. Maar nu ben ik toch werkelijk met stomheid geslagen... Ik wil graag open kaart spelen....Ik kreeg net via hyves een PB van iemand met dit erin: ''Je moet niet zo domlullen op het forum dat ik meerder mensen niet mag je kent me niet eens dus hou ff lekker je commentaar voor je en ik moet jouw niet nee dat klopt maar voor de rest hoef je geen beslissingen voor mij neer te zetten!!!'' Ik ben er letterlijk even kotsmisselijk van. Wilde dan ook vragen dat mensen die ook een hekel aan me hebben het even eerlijk tegen me willen zeggen.. Ik ben gewoon van slag... heb ik dit verdiend...? Mijn avond is naar de klote.
Jammer dat het zo moet, het is een open forum. Ben dan wel van mening weg = weg, en helemaal met een gegronde reden, maarja... Ik bemoei me er verder niet mee. Er zijn wel meer meelezers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zelf ervaring niet maar spruw ontstaat doordat er wat melk achterblijft in de mond te lang... sommige kindjes slikken niet alles in een keer door wat ook ertegen heelpt is bv na voeding even met een watje/doekje mondje van binnen droogdeppe (klinkt raar) en heb gehoord dat een watje met een beetje zure bessenschap het ook kan verhelpen
Ik ga naar bed ben kapot kom thuis hele huis stinkt naar piss,manlief rook niks ik kijk in de bench hele hondekleed zijknat van max die binne gedaan heeft manne soms . maar goed fijne avond ,
heb er effe melding van gemaakt aangezien ik van die prive en hyves berichte niet zo gediend ben en geen zin heb in al da gezeik.
Leuke foto's Wendy. O en ik kreeg ook nog een pb-tje op hyves...daarbij zijn die van jullie nog netjes... Ik wilde er eerst niets over zeggen maar nu jullie er ook een hebben gekregen...een hart onder de riem dus. Zo klaar. Ik ga lekker slapen en hoop morgen met een helderder hoofd en meer gezelligheid met jullie verder te kletsen .
Ik ga ff zeuren hoor.. Sarah heeft last van haar tandjes In haar onderkaak is al een wit stukje te zien maar hij is nog steeds niet door.. Ze is nu al 2 nachten precies om 5.15 uur wakker! Wat dat betreft ben ik sowieso verwend want ze sliep altijd tot zeker 7 a 8 uur! Iemand nog tips hierover? Ik smeer me al suf met Dentinox maar daar zit ook een maxium op Misschien een zetpil doen voor het naar bed gaan ofzo? Iemand hier ervaring mee? Claire -> Spannend!! Nog bedankt voor je krabbel Ik ga volgende week maar eens shoppen.. Er is nu ook al een hoop in de opruiming Renate en Patries -> Lekker joh even er tussenuit! Ik vind alle parken van centerparcs wel leuk Wat een heerlijke foto's van jullie mannen op hyves! Joosje -> Oss - Zeewolde is inderdaad een eindje met het ov. Het scheelt dat jullie het gezellig hadden anders heb je voor 'niks' dat eind gereisd. Hoe lang heb je nu vakantie? Marleentje -> Balen van het 'welkomstcomité' op je werk.. Het is ook nogal een combinatie werk/kind/man/huishouden.. Vond het ook erg moeilijk in het begin en moest ook heel erg wennen. Topper dat je weer back to school gaat!! Wat ga je dan studeren? Spannend hoor! Evelien -> Balen dat Caithlyn spruw heeft! Hopelijk wordt ze snel beter met de medicijnen. Je hebt een foto op hyves dat Caithlyn zit maar wat voor speelding is dat? Ziet er erg leuk uit Wendy -> Leuke foto's Ilse -> Inglorius bastards vond ik best grappig. Het slaat soms echt helemaal nergens op.. Zoals alle films van quinten tarentino zijn jullie alweer terug uit antwerpen? Meeting -> Morgen hoor ik wanneer ik moet afrijden en dan hoop ik natuurlijk ook in 1x te slagen! Anders houdt het hele grapje op voor mij Ik vind het echt zo spannend om jullie straks allemaal in het echt te ontmoeten! Denk dat het met de meeste wel gaat klikken.. Vind het wel onwijs jammer dat Marleen er niet bij kan zijn! Liefs Melissa
@ bloepjuh... veel plezier met shoppen voor de tandjes hebben wij druppeltjes van vsm chamodent heet t als ik t goed heb.... je mag eventueel ook een zetpil geven slecht slapen is voor de kleine net zo vervelend natuurlijk! hier net sherlock holmes gekeken.... had er zoveel van verwacht.... maar wat een bummer manlief is in slaap gesukkelt whaha vandaag had onze meis een maat 80 pyjama aan die we gekregen hadden... maar de broekspijpjes zijn krap aan ik ga ook een poging slapen doen, morgen ochtend weer een afspraak, hoef alleen donderdag te werken de rest van de week lekker met mn uk
Jeetje al maat 80 Jullie meid gaat snel haha! Sarah past nu shirts maatje 68 en broekjes sommige nog 62.. Ik was wezen informeren bij de apotheek en daar zeiden ze dat dentinox en chamodent hetzelfde werken. Alleen dentinox sneller omdat het echt een pijnstiller is en vsm is natuurlijk homeopatisch. Nou ja ze slaapt nu ook alweer vanaf 19 uur. Hoop niet dat ze vannacht weer gaat spoken.. En anders weet ik wat morgenavond ga doen Vond sherlock holmes ook tegenvallen! Ik heb vanmiddag komt een vrouw bij de dokter gekeken. Die viel eigenlijk ook wel een beetje tegen. Ik vind het boek een stuk mooier. Weltrusten!
kan nie slaaaaaaaaaaaaaaaaaape whaha ben eigenlijk niet zon film kijker (behalve fantasy en detectives zeg maar) en had me zo verheugt op deze.... maar ja 68 ligt allemaal al gewassen en gestreken en gesorteerd in dozen... ok al aantal mt 74 pakjes t zijn vooral dr benen die zo lang zijn en een lang bovenlichaam... de armpjes schieten net wat tekort klinkt zo gemeen whaha ben blij dat ik zomerjasje 80/86 heb gekocht whaha
Goeiemorgen, weer een NIEUWE dag! Oh jee, Musty, maat 80 al!!! Hier zit Roann nu in 68. Volgens mij is hij wel kleiner dan, als je je bedenkt dat hij nu volgens mij de oudste is hier? Ach ja, maakt ook niet uit he, iedere beeb groeit zoals hij/zij groeit! Hier s een redelijk nachtje achter de rug (met mezelf dan he, Roann slaapt gewoon lekker door!), tenminste iets geslapen! Joosje, was t wel te doen met OV? Zie je t nog zitten de reis naar limboland? Als t te omslachtig is, moet je t laten weten he!!!
Goedmorgen... Hm ik heb keelpijn en Mara lijkt ook steeds verkoudener dus nu toch maar eens naar de huisarts. Misty..ja zo is dat hier ook. Benen zijn lang en de armen blijven achter . Mara heeft nu maat 68... Hey Miss, na zeewolde is sittard een eitje . Dus ik ben gewoon van plan te komen. Grootste struikelblok lijkt nu meer onze verkoudheden...nee joh komt goed! En wat fijn dat je wat lekkerder geslapen hebt! Enneh...meliss, nee ik was niet op msn... Maareh wel halen je rijbewijs hè!! Je moet er wel bij zijn...kunnen we niet een andere manier bedenken anders?