November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

en ladies, volgens mij worden we hier in de gaten gehouden door de mods, en heb geen zin in een slotje op ons "gezellige"forum.

Zullen we vanaf nu de mensen maar gewoon negeren die hier toch niet willen zijn?? En het gewoon gezellig hebben met ons clubje?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lara.. whahaha ik zou nou niet met een zonnebril op gaan shoppen hoor:p shopse!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Musty ben zonder zonnebril gegaan, had wat oude mascara opgedaan maar door die regen was toch alles uitgelopen hahaha.
    Maar we kunnen morgen weer smeren hoor ....

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D t is echt vieze regen.... dit noemen ze blijkbaar voorjaar :(

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is overigens doodstilletjes hier :$

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spiegeltje spiegeltje in mijn hand wie is de mooiste van t land, de liefste baby dat ben jij kom en zing met mijn

:p leuk babyspeelgoed

7. linde90

linde90 Niet meer actief

hihihi mutsy, leuk he, ik zit hier ook vaak mee te zingen met nijntje , en heb nu de hele tijd babytv aanstaan.
    Dat is echt favoriet hier, ze wordt er relaxed van, en leg haar dan in haar bedje, ze slaapt nu als een roosje hihihi

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nou hier zit ze pas rustig stil als er echt iets idoots op tv is zoals politiek :x en ik haaat politiek whaha

9. linde90

linde90 Niet meer actief

whahahaha

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    werkende damens advies gevraagt!
    zit nu een beetje te googlen

maar na het omaoppasdrama afgelopen week heb ik besloten uit de volgende keuzes te kiezen

(even kort) ik zou stoppen met werken wilde dit ook graag maar manlief nog geen vastigheid dus ik heb mn baan niet durven op te zeggen (vast contract voor onbepaalde tijd) nu voor in de toekomst

heb zitten dubben waarom wil ik stoppen met werken want ik vind mn werk heerlijk het is echt mijn baan... kan niet klagen over de organisatie of over mijn leidster helemaal niets

nu heb ik zelf al geen goeie band met schoonmama (manlief ook niet zo)
    maar ja met in ons achterhoofd dat we het toch belangrijk vinden dat ze dr kleindochter ziet, ze komt amper op de koffie ect. eerst wilde ze ook niet oppassen, maar toen weer wel en pfffff
    wat zei ik ook al weer even kort?

maar goed ik me afgevraagt of ik echt mn baan op wil geven en waarom ik niet lekker naar mn werk ga ect
    ik sta sochtend nu stijf van de stress op de dag dat ik moet werken omdat ik de kleine gewoon niet met een lekker gevoel achter laat
    en nu al helemaal niet meer met wat ik elke keer aantref

maar goed nu zit ik te denken over kinderopvang, kinderdagverblijf/gastouder... mede omdat ik t idee heb dat ze alleen maar thuis en naast dat we wel op pad gaan zich toch een beetje verveelt en we zelf zo goed als geen kinderen direct om ons heen hebben waar ze mee kan spelen, terwijl ze hier wel grote intresse voor heeft

de laatste optie is dus gewoon stoppen en voor mezelf iets in het weekend te zoeken.

wat zijn jullie ervaringen met opvang en welke opvang
    en wat zijn de kosten (heb me er namelijk noooooit in verdiept)

dilemma dus!

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Wij brengen Chloë 2 dagen per week naar het KDV, en ze heeft het daar heel goed naar haar zin.
    Ik merk echt aan haar dat ze het leuk vindt, ze lacht iedere keer gelijk naar de leidsters en de kindjes vinden haar ook leuk.
    Ik merk aan mezelf dat ik het prettiger vindt dat ze naar het kdv gaat en een vast ritme heeft daar , dan naar familie, hoe lief ze ook zijn voor haar.....
    Wij hebben KERN kinderopvang, echt te spreken zijn wij.
    Wij betalen 570 euro per maand voor 2 dagen in de week . En wij krijgen dan 454 euro van de belastingdienst terug. Dus de eogen bijdrage valt reuze mee,
    Dit is wel inkomstenafhankelijk.

Succes met je keuze, je moet echt je hart volgen hierin...

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heb niet alles terug gelezen, wilde ff laten weten dat ik vanmiddag telefoon heb gehad, dat ik morgen weer behandeld word bij de pijnkliniek, dus zal er weer weinig zijn de komende dagen.
    Maar dan weten jullie tenminste hoe en wat voor dat jullie me als vermist opgeven!

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Miss alvast heel veel sterkte voor morgen dan, hopen dat het nu wel werkt.

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ missmommy... heeeeel veel stertke en succes morgen!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dit klinkt bijna als muziek in mn oren whaha

oma houd dus helemaal geen ritme fruithapjes slaat ze over ect

prijs valt idd reuze mee!

hehmmm wat houdt dat kern in? en wat is horizontaal en verticaal en... duizelt me van informatie whaha

16. linde90

linde90 Niet meer actief

horizontaal betekend kindjes in dezelfde leeftijd. dus bv van 0 tot 2

verticaal betekend alle leeftijden door elkaar. van 0 tot 4.

Kern is de organisatie waaronder ons kdv valt.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

miss , heel veel succes morgen.
    Ik zal voor je hopen dat het deze keer niet zo heftig is.

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ahh oki doki, dank je lara!!

19. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hoi,

alles weer bijgelezen. Ja ben een tijdje niet geweest, maar heb wat zorgen omtrent mijn knul. Hij groeit niet goed. En de fysio is nu ook niet tevreden.

Over keuze kdv gastouder of familie. Familei kan hier niet, maar zou ik zelf ook niet zo gauw oor kiezen. Vooral omdat het moeilijk is om te zeggen wat je niet prettig vindt. gastouder is prima te doen, voorla voor jonge kinderen ideaal doordat z eveel aandacht voor je kind kunnen hebben. Nu is alleen je eigen bijdrage groter omdat je maximaal 5 euro terug kan krijgen inkomensafhankelijk. Bij kdv is dat 6,20 per uur ook inkomesafhanelijk. KDv zit onze knul en dochter op en is ook erg leuk. ze kunnen samen spelen en meer keus uit speelgoed. Nou succes met je keuze. Baan opzeggen zou ik niet oden. Een beetje zekerheid is wel prettig en ja als ik voor mijzelf spreek is mijn baantje mij ook wel helig. Zo ben je er toch even uit en breid je je sociale netwerk uit.

miss succes morgen. Ik hoop dat de behandeling nu aanslaat.

Jullie weten toch wel wi ik ben he heb mijn naam ook veranderd.

de rest effe kwijt, groetjes

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Misstiana, Wat vervelend dat het niet lekker gaat met je mannetje. Is het echt zo weinig dat je zoontje aankomt? Of is het even een dip?
    Is hij verder wel vrolijk?

In ieder geval heel veel sterkte ermee, en ik hoop dat het snel allemaal weer goed mag gaan.

Deel Deze Pagina