jeetje wat moeilijk mistiana dat het niet lekker gaat met zn groei hoop dat ie snel een lekkere groeispurt maakt!
Hallo, Bij de 4 maanden was hij nog redelijk gegroeid, maar nu zakken de curves in. Ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Gr
Oh Mistianna, wat vervelend. Maak je je zorgen of valt het wel mee? En ja ik weet wel wie je bent Musty, Zoals het klinkt zou ik je baan niet opgeven. Zeker niet omdat je zelf fijn vindt om te doen. Mara gaat naar het KDV en vindt dat echt prima. Ze doen ook leuke dingen met de kindjes en Mara kijkt graag naar de andere kinderen. Ze zit op een horizontale groep. Allemaal baby's tot 1,5 jaar. Het is een klein kdv met twee groepen. Als je gaat kijken bij kdv's zou ik vooral voelen en kijken of je er zelf graag komt. Ons kdv houdt het ritme aan dat jij wil voor je baby en gebruiken voor Mara zelfs de wasbare luiers die wij hebben. Wij betalen per maand voor 2,5 dag per week 690 en krijgen 590 terug of zoiets. We betalen dus ongeveer 100 euro per maand zelf. Goed te doen moet ik zeggen. Kel, ja hier nog eens ik duim morgen. Kom ik ook gewoon een ander keertje.
@ princi dank je voor je ervaring! ja en dan te bedenken dat hier voor mijn mening over kinderopvang... *schaaaaaam*
hela hola, Ik denk dat ik weet wie je bent misstiana...kun je me voor e zekerhed even pb-en? anders sit ook zo stom
heeeeeeej josieposie! Wel goei hoor, maar gewoon druk met vanalles steeds, stom he? Jullie al beetje beterend??? Jammer dat ik niet in buurt van oss woon, anders kon ik gezelli met jou en wendy meerijden misschien!!!Wanneer ga je naar limburg?? Maak me beetje zorgen om Hannes..die slaapt de laatste tijd in de middag niet zo goed, en is 's avonds wat moeilijk in slaap te krijgen...soms gaat ie in zijn slaap ook ineens enorm aan het brullen en huilen, zielig! Ik heb steeds het idee dat hem wat dwars zit, maar weet niet wat het is...Mss gewoon toch echt te weinig slaap, daar kan ie echt niet tegen...Voel me zo schuldig als ik dan weer zonder hem wegga...terwijl ik steeds zorg dat hij bij dezelfde persoon terecht kan waar hij het kent en zich veilig voelt...Probeer ook echt elke dag tijd voor hem te maken, papa of mama tijd zeker...eigenlijk alleen vandaag en morgen dat ie even naar de oppas gaat, want vanaf donderdag ben ik of maarten altijd bij hem geweest en s[elen we met hem...Hij lijkt ook ineens eenkennig te worden...Mensen die daar ervaring mee hebben als kids al wat ouider zijn? Hij is nooit 1 da eenkennig geweest, dus voor mij is dit nieuw..Hij kan ineens verlegen zijn en erg mama minded! Mensen die iets herkennen of tips hebben? Ben ik een slechte mama dat ik bijv huizen bezichtig zonder kids, besteed ik te weinig aandacht aan ze? Musty, al meer niewuss????????????????? Vandaag huis bezichtigd, mooi huis, grote tuin! (denk zo'n 80 m2)maar 3 slaapkamers, en das toch te weinig...jammer wel...maaarrrr morgen nog 5(!) bezichtigingen en woensdag nog 1...wat een gedoe zeg... Ik ga onder zeil...morgen eerste huis kijken om 9.15 uur al! Dus beetje fris kan geen kwaad he Truste pummeltjes! Ps: weet niet of imand van jullie tante mars kent? ZE is eindelijk mama geworden van een pracht van een dochter! FYI>tante mars woont al lange tijd op dit forum, 40 rondes over gedaan om zwanger te worden, mislukte steeds, maar had engelen geduld, zat vol goede tips en gunde iedereen alle geluk van de wereld...vinnut fijn dat zij nou ook mama mag zijn..
sorry voor mijn hak op de tak verhaal, komt de echte ilse even in me naar boven WIL DE ECHTE ILSE NU OPSTAAN? neej, die ligt in bed
hoe verander je trouwens je forum naam? Deze is een naam die ik kreeg van vriendinnetjes die me ruim een jaar geleden ieens besloten te negeren en de vriendschap onaangekondigd te beindigen...kan dus wel even iets leukers gebruiken
en das misleidend, want als je dat hebt getypt veranderd het aantal weer en dan denken mensen, huh, hoezo? 26, 24, klopt geen reet van wat lult ze toch? Ja dames en heren de wereld van het forum zit vol verassingen en onduidelijkheden!
mag trouwens de 11e weer met Meneer Milo naar het cb, ben erg beneiuwd wat ie weegt...qua lengte verwacht ik er niet zi heel veel bij...en eerlijk gezegd wat gewicht betreft ook niet zo super veel...maar is al wel sinds eind maart geleden...ach ja, hij ziet er lekker uit, is vrolijk en eet, dus lijkt me allemaal in ordnung Puk2009, ben nog steeds benieuwd naar je!
zooow, ik heb het genoeg bevuild en ik krijg er niet meer uitgeknepen, dus eindelijk truste liefies x
Hahahah lekker bezig Ils!!! LoL.... En wat een sneltreinvaart heb je met huizen bezichtigen!!! Maar wel leuk!!!! Is het allerleukste van een huis kopen vind ik, ff lekker binnen kijken Heb nu soms ook nog wel eens de neiging om een afspraak te maken voor een leuk huis wat ik op funda zie, gewoon voor de lol, gewoon omdat het kan Maar toch maar niet gedaan... nog niet 8) Zoals jullie wel kunnen merken..... Ik kan niet slapen, heb weer eens te veel aan m'n hoofd. Ben zo bezig met mijn werk, hoe ik het leuker/beter kan maken en die opleiding... doe ik er goed aan... elke werkdag van huis, mijn moeder met de zorg van onze dochter "opzadelen"... Zucht... En zo lig je dan te malen. Heb trouwens ook 2x het huis verbouwd in gedachten... probeer je aan iets anders te denken, draaf je daar weer in door. Nou dan maar even naar beneden voor een kopje relaxende thee, misschien dat dat helpt. Vind het eigenlijk ook niet zo vreemd dat mijn meissie zo gevoelig voor prikkels en/of veranderingen is... wat dat betreft aard ze naar mij. (Eigenlijk in alles, Steef vroeg zich al af of hij de vader wel is... "Nope, zelfbevruchting!!" zeg ik dan ) Kan je trouwens niet helpen Ils, wat betreft Hannes en z'n eenkennigheid... hoewel Alis er ook al een handje van begint te krijgen!!! Zal wel een soort van fase zijn waar hij in zit.. En MuTSy ... kan je niet helpen met je KDV dilemma, puur omdat ik hier geen ervaring in heb. Ik mag gewoon in mijn handjes knijpen dat mijn lieve mama kan en wil oppassen. Als het moet zelfs fulltime.. Ik kan goed duidelijk maken hoe ik het wel en niet wil, zonder dat mijn moeder zich beledigt of gepasseerd voelt. En mijn moeder weet ook gewoon hoe ik het graag wil, dus dat scheelt echt!!! Ben ook erg blij met onze goede verstandhouding. Wel klote van de slechte relatie met je schoonma... vind het ook maar raar dat ze zo slordig met hygiëne omgaat!!! Zo belangrijk!!! Succes met je keuze!!! (zou het wel erg grappig vinden als jouw meissie naar het KDV gaat, jij als prominent tegenstandster van!!) En wat was er nog meer... Oh jaa... Joos.. waarom ik zo ver weg woon? Waarom woon jij zo ver weg? Of beter gezegd, JULLIE!?! Jullie kunnen echt beter in het noorden gaan wonen, daar is het 10x zoveel beter!!! Nou hier komt ie dan. 10 Redenen om naar de provincie Groningen te verhuizen: 1) De huizenprijzen zijn hier stukken lager!!! Dus verkoop je TE dure krot en koop een VILLA in mijn regio!! 2) De gras is hier groener 3) De lucht is hier blauwer 4) Een onbekende begroeten kun je hier veilig doen 5) De wegen zijn een stuk rustiger en we kennen nauwelijks file's!! Je zou bijna kunnen zeggen; "we hebben een autoloze zondag!" 6) Mooie culturele stad Groningen; volop uitgaansmogelijkheden, restaurants, musea, winkels voor de shopaholics onder ons!!! en noem maar op!! 7) Leuke vergeten plaatsjes met veel historische en culturele blabla 8 )Blauwe stad 9) Omdat ik er woon 10) En... euh... omdat ik er woon hahaha overtuigd??? Ik ga maar weer richting bed, proberen nog wat slaap te pakken... XxXxXxX
Whahaha... wat een (nachtelijk) amusement! Ik dacht nog ff spieken voor dat ik weer naar 'de beul' moet! Musty, ook hier geen ervaring met KDV, mag ook in mn handjes knijpen met 2 oppasoma's! Ilse, hier is Roann niet eenkennig, behalve als hij net wakker is! Dan moet je echt niet met vreemde gezichten op de proppen komen, want dan zou hij nog schrikken van zn eigen geloof ik! Hoe is t met jezelf? gaat t weer een beetje beter? Joosje zou morgen naar me toe komen, maar we hebben t nu moeten uitstellen, omdat ik dus vandaag WEER (zucht) behandeld word... Joosje, knufff... enne, tot gauw! Eens zal t ervan komen.. haha, we prikken van de week gelijk een nieuwe datum! Marleen, denk dat we maar met zn allen bij jou in de buurt moeten gaan wonen als ik dat zo lees! Nou meisjes... ben dr vandoor! Moet om half 9 in t ziekenhuis zijn DOEIII
10 Redenen om naar de provincie Groningen te verhuizen: 1) De huizenprijzen zijn hier stukken lager!!! Dus verkoop je TE dure krot en koop een VILLA in mijn regio!! 2) De gras is hier groener 3) De lucht is hier blauwer 4) Een onbekende begroeten kun je hier veilig doen 5) De wegen zijn een stuk rustiger en we kennen nauwelijks file's!! Je zou bijna kunnen zeggen; "we hebben een autoloze zondag!" 6) Mooie culturele stad Groningen; volop uitgaansmogelijkheden, restaurants, musea, winkels voor de shopaholics onder ons!!! en noem maar op!! 7) Leuke vergeten plaatsjes met veel historische en culturele blabla 8 )Blauwe stad Hahahahahahahahahaha...dat zijn toch geen redenen . Die laatste twee dan weer wel.... Klinkt overigens erg bekend hoor de nachtelijke gedachtengang van jou...GEK wordt je er van... Ilse...heeej, jij was lekker bezig. En wat een stomme meiden...wie wil er nou geen dinnetje met jou zijn....snap ik niks van! En jij besteed echt niet te weinig aandacht aan je kinderen, echt niet!! Je moet ook tijd voor jeelf hebben en ook om lekker huizen te kijken! Ja dat vond ik ook altijd zo leuk huizen bezichtigen...wel lastig ook als je echt iets zoekt....kijken jullie in Elst trouwens?? Kel, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes! Nouja, ilse Elst is niet zo ver toch? Je komt er met de trein langs als je naar Tilburg wil. Ik weet alleen niet of we met zijn drieën en drie maxi-cosi's inpassen. O en het is ook niet mijn auto...grijns....ik ga daar niet over dus.... Zo Mara is naar het KDV en manlief en ik hebben een dagje samen. Gaan we het lekker gezellig maken en naar de film. Alice in wonderland wordt het... Hey Musty, maak anders gewoon eens een afspraak met KDV's om te gaan kijken. Dat kun je gewoon vrijblijvend doen!
goeiemorgen.... whahha zoveel gelezen hehmmm kijke wat ik onthouden heb @ lilage.... hier verder nog geen nieuws mag vandaag mn schildklier weer eens laten prikken, denk dat ik even vraag of hcg misschien ook even meegenomen kan worden ach als milo verder lekker blij is en lekker speelt zou ik me niet te druk maken over de groei huizen bezichtigen, dat gaat lekker snel @ missmoneypenny.... aww wel goed blijven slapen hoor!! hoe gaat t nu op je werk nadat gesprek? @ miss mommy heeeeel veel succes vandaag