@ princi.... whaha leuk die 10 redenen... maar ik blijf denk ik een beetje hier vel plezier bij de film
mara ook alweer bijna 6 maanden!! heb hier proefberekning en al gedaan en het skg gebeld (opvang centrum) en ik mag na de locatie bellen die voor ons het beste uitkomt (keus uit 2) en gaan kijken en praten en alles... dus heb er een goed gevoel over!
Hee meiden! hier even een berichtje uit de prachtige ardennen, echt super hier!! Ook heerlijk ff alle tijd voor elkaar zonder dozen inpakken enzo.. heb klein stukje teruggelezen, niet alles..'mutsy lees over kdv..gewoon kijken enne mijn zoon heeft er 4 jaar opgezeten en is er niet slechter van geworden, is een gewoon leuk en sociaal en creatief kind enzo. Kosten zijn inkomensafhankelijk.. Ehm de mystery gast..geen idee wie je bent hint hint.. enne als al mijn familie niet in het westen had gewoond was ik allang naar groningen of friesland gegaan.. offe drenthe ook zo mooi.. MEiden fijne week..
Hey Kitty, leuk dat je het zo leuk hebt daar (huh? Haha...) Geniet er nog maar ff heerlijk van! Ik woon met zeer veel plezier in Friesland, hoef hier ook echt niet weg... Over KDV, Niek vindt het er super leuk!!!! Hij lacht altijd meteen en ziet niet om als ik wegga. Wel hard voor moeders natuurlijk, maar wel beter zo. Wij betalen na aftrek van kinderopvangtoeslag maar 40,- ofzo. Dus dat is geen geld!! En ze weten daar precies van hoe en wat, altijd vers fruit en groente, alles is inclusief. Pampers, voeding, uitstapjes, bla bla bla. Eigen slaapzak en hoeslaken heeft hij daar. Ben er echt super tevreden over...
Oja, Niek kan zitten!!! Yahooooooo, ben zo trots op hem! Huizenjacht, hier hebben we ook een mooi huis gezien, vlakbij Sneek... Zal es om de link zoeken als dat lukt, kn wel wat advies gebruiken, want wij komen er samen niet uit!
@ suusje geniet van je vakantie!! @ princi ikke was bloedprikken @ lydia... iss idd geen geld! heb de proefberekening gedaan en we komen grofweg nu op eigenbijdrag van maar 15.- dacht altijd dat het 100de euros kosten ben een noob erin lol
Ik had er dus ook nog nooit iets mee te maken gehad... Ze zeiden dat als je het aan zou vragen, wel 6 tot 8 weken kon duren. Maar ik heb het op internet vai DigiD aangevraagd en binnen 2 weken was het klaar! Soms kunnen ze het wél leuker maken, én makkelijker
Weetje? Met veel pijn in ons hart hebben we besloten een poes weg te doen. Nu zouden mensen haar om 13:30 uur ophalen, zijn ze niet geweest! Geen telefoontje of mailtje... Helemaal niks gehoord. Ik vind dat zo asociaal! Heb de hele ochtend met haar geknuffeld en gehuild en nu zit ze hier nog steeds... Ik heb de mensen een mail gestuurd, ben benieuwd of ze er op reageren. Moeten wel een goede reden hebben, anders krijgen ze haar niet eens meer mee.
aww meis weet precies hoe je je voelt hier denken we nu en dan nog steeds dat de katten hier rondlopen maar... maar voor ons wel de beste keus inmiddels gebleke