Hey bedankt! Heb meteen ff gekeken en idd, het stond verkeerd Niek is weer wakker, dus ik ga speeeeeeeeeeelen!!!!
Hey Lydia, Wat een mooi uitzicht in dat huis!! Ja de inrichting is totaal niet mijn smaak maar verder vind ik het een leuk huis...zeker omdat het vrij licht aan de achterkant.
Lydia, ik zou het wel weten als ik het kon betalen. een heel mooi huis en een mooi uitzicht. DOEN!!hihi
@ princi ... nee wilde ha niet doen hij wilt dat allemaal gewoon echt alleen bij de gyn houden zeg maar, dus afwachten maar pfffff net effe een ikwiljeachterhtbehangplakken moment gehad :x
Nou, heb net Niek weg gebracht voor zijn 1e logeerpartij. Viel wel mee (tot nu toe) Nu lekker ovenschotel eten en dan opmaken voor 't feessie!!! Morgen half 10 moeten we hem weer ophalen... Nu alweer zin in, hihi. Over het huis... Ik vind de keuken niet zo mooi. De rest valt wel te verven enzo. En het uitzicht, tja... Dat vinden wij dus ook juist zo mooi. En de garage, voor mijn man. Heeft hij ff wat meer mogelijkheden met zijn bedrijf. Maar het ligt dus iets boven ons budget, het is een beste prijs wat ze vragen én het is net 5 km buiten de stad... (ben verwend, woon nu in 't centrum) Moeten de plusjes en minnetjes maar ff tegen elkaar afwegen. Chickies, fijne avond en tot kijk!!!!!! ><><><
lyyyyydia, veel mplezier!!! Ja dat alleen zijn daar had ik gisteren ook last van hihi, bijna niet te merken We hebben een flinke huizenjacht gedaan vandaag....en ik ben van het instapklare...gek genoeg hadden we allebei het beste gevoel bij het huis waar het meest aan gedaan moest worden...Maar het was heerlijk ruim, 4 slaapkamers, tuintje...Met een nieuwe keuken, nieuwe tegels in de badkamer, verf en laminaat denken we dat we er iets heel leuks van kunnen maken! Willen jullie hier ook meekijken? hihihi... Huis te koop: Venlosingel 104 6845 JC Arnhem [funda]
pff ik vind het wel wat hoor, een huis...maar aan de andere kant heb ik een sterk gevoel dat ik het gewoon kan dit...opknappen, kopen enzo...een heel nieuw gevoel voor mij, maar wie weet...we willen natuurlijk nog wel aan de prijs morrelen... En het is in arnhem...we wilden eigenlijk niet weg uit elst...maar met ons budget vinden we gewoon niet echt iets passends hier of in nijmegen...ja ik weet we zijn pas begonnen, maar sommige dingen zijn volgens mij snel uitgemaakt...Elst is gewoon te duur denken we..of als het passend is qua budget is het dat niet in onze wensen...blablabla
hej Lyd, ik vind het een prachtig huis! Uitzicht en de tuin, heerlijk! En ik vind de keuken helemaal niet lelijk, ruime kamers en veel licht, errug mooi!
hey meiden effe snel mooie huizen ,kan je naar je smaak maken. belt me schoonpa vanmiddag op heeft ie op de wc 10tegels gevonmden met hoekjes eraf nou ben me toch uit me slof geschoten toen ik dat bedrijf belde binne half uur ware ze er om te kijken,nu komt er donderdag een andere tegelzette. dus ik ga lekker op de bank want ben kapot na dag regelen
Ilsuh!!!! Leuk huisje zeg!! (die badkamer hihihihihihihihi). En Arnhem is hartstikke leuk toch? Volgens mij een fijne stad om in te wonen. Als je in Elst wil blijven, je kunt eens een tijdje blijven kijken maar meestal heb je wel vrij snel een beeld van wat je kan krijgen voor je budget is mijn ervaring.
Oh en tuurlijk kun je dat! Een huis kopen en opknappen. Als ik dat kan dan kan jij dat ook natuurlijk!
ikke ben dol op verbouwen en klussen jammer dat ik al een paar dagen een aantal mama's hier mis net de dodenherdenking wordt er iemand onwel ipv helpen vlucht trix
meide vraagje ben aan pil ongi was minder als normaal,het weekend sex gehad dag erna weer bloeding tot gister en nu hele dag misselijk????????zal het vans tress zijn?
pooh geen idee hoe dat werkt met de pil, slik die al jaaaaren niet meer. weet wel dat er eigenlijk altijd kans is op een doorbraak bloeding
o dis erg lig op bed maar kan nie slaaaaaaape net van dinnetje uit italie gehoord dat PoF bij dr is geconstateerd. zo kl*te voor dr hmmm verbouwen en verhuizen.... verhuizen staat hier eigenlijk op een laag pitje... financiele 'onzekere' situatie (om t voor onszelf gemakkelijk te houden) is eigenlijk een beetje de keus gevallen dat we liever voor een 2de gaan dan luxer wonen zeg maar (klinkt mssn stom) maar we zitten hier verder goed al verhuis en vrbouw ik graag maandag na cb, brand van nieuwschierig heid na dr groei hooop zo hard dat t nu eens effe gewoon een beetje rustig doet (erg heh) heb zoveel leuke zomerkleertjes die ze anders in dit tempo zo voorbij groeit heb een super snoezig stoer jurkje voor dr gekocht voor de 31ste nou ik ga mn hersenkronkels maar weer eens stil legge