Hallo meiden! Ilse en Lydia, mooie huizen! En inderdaad een huis moet je maken naar je eigen smaak! En Ilse, you can do it girl, heb vertrouwen! Patries, gestart met de boontjes zag ik net op hyves? gaat t goed met Roan qua allergie? En wanneer moest je nou met m naar t ziekebhuis? Musty, had jij een ikplakjeachterhetbehangmoment? Joosje, heeeeeeej... vandaag was eigenlijk onze dag... snik snik Nou, verder ben ik blanco... Hier dus weer naar de pijnkliniek geweest 'gisteren' (voelt nog als vandaag nu zo in de nacht) Ze hebben me via een epiduraal (ruggenprik), medicatie in mn zenuwstelsel gespoten, daarna hebben ze me letterlijk en figuurlijk een aantal uren plat gespoten. Heb een behoorlijke trip gemaakt, haha... al was ik wel behoorlijk in paniek, droomde namelijk dat ik geen lucht meer kreeg en mn hart ermee stopte! Ze hebben me tussendoor nog 2x opnieuw weer helemaal plat moeten spuiten (voor dat enge dromen spuiten ze je dus plat, is een reactie op die medicatie) Daarna mocht ik weer naar huis... en dan is t nu dus weer afwachten! Ben nu dus ook alweer voor de 2e keer mn bed uit door de pijn, maar goed, voor een goed doel deze keer hoop ik! Slaap nog maar lekker meissies... spreek jullie 'morgen' weer!
Oh ja, Musty... begrijp ik je hint op hyves goed en heb je t over een hele mooie positieve test die je hopelijk gaat krijgen?
jeetje missmommy heb je nog ee beetje kunnen slape? beterschap!! hehmmm die WWW is al een aantal www's terug
Heb nog een uurtje geslapen, that's it! Deze bedoelde ik: thuis te kwijlen over mn moederdag cadeau in verpakking... lalalalalal la
morning ladies, Miss Mommy, gaat het nu een beetje met de pijn? Lijkt mij een enge ervaring zo een droom, brbrbrbrrrrrrrrrr Maar hopen dat het nu niet voor niets is geweest. Musty, spannend allemaal, wanneer is je nod? Roan lekker aan de sperziebonen, jummieeeeeeee. Daar wil ik volgende week mee beginnen, we zijn gestrart met fruit, en ze heeft nu door hoe ze kan blazen als ze de lepel in haar mond krijgt hihihi. Ilse, leuk huizenjacht .!!!!
miss mommy beterschap hier gaan we zo weer op dokterpost aan aangezien niels bijna stikt door hoeste ,we hebben dus geen nacht geslapen fijne dag
Hè get Miss Mommy....brrrrr....wat een akelig iets. Nou inderdaad maar eens super hopen dat het je gaat helpen. Hebben ze nu een ruggeprik gegeven en is dat anders dan normaal?? Ja vandaag onze dag...maar troost je...ik voel me zo slaptottig vandaag met verkouden en darmen die op hol zijn, dat ik waarschijnlijk niet in de trein was gesprongen om zo ver weg te gaan. Ik heb nu afgesproken dat we met opa en oma naar het bevrijdingsfestival in Den Bosch te gaan...maar eens kijken of dat wel zal lukken. Caro Emerald komt daar optreden en dat lijkt me erg leuk. Maar ik ben bang.... Jee Musty en dan ga je ons nu tot moederdag nieuwsgierig houden? (zou ik ooit van mijn leven nog eens nieuwsgierig meteen goed kunnen typen...ik typ altijd nieuwschierig....) Eh...wat nog.... ik weet het niet meer... Fijne dag allemaal vandaag!!
whaha nou in dat pakje zit zwitsal de cologne geen test hoor! dit was test van gister maar ik weet t niet dus gluur en tuur maar mee
Nou ja hij is niet zo irritant stralend wit als een negatieve test. Maarja.... Wanneer is je NOD? O en klets je nu ook weer mee in NOD topics eigenlijk??
Hallo, Inderdaad erg rustig. Musty, ik dnek aan je. Ik hoop op een knaltest voor je. Niet gefeest, maar wel lekker gewinkeld. Morgen effe fysio afwachten en dan de afspraak bij d ekinderarts. Groetjes
Feesten??? Nee, net op TV jacht geweest. Zagen we dé TV voor ons, mooi prijsje... Was alleen het showmodel er nog. Hij wilde ons die TV voor dezelfde prijs verkopen als een nieuwe die evt. nog in het magazijn kon staan, maar helaas... Nou, dan geef je deze toch goedkoper mee?? Heeft ook al een aantal branduren erop zitten! Wie weet hoe lang hij daar al staat?! Maar nee, hij bleef voet bij stuk houden, marge van 3%, bla bla bla... Dus nu zijn we met lege handen thuis gekomen. Maarrrrrrrrrrrrrr..... Bij de Mediamarkt is hij nóg goedkoper als die aanbieding bij S&F. Dus morgen ff naar Mediamarkt dan maar. Erg boeiend is het misschien niet, maar vond het gewoon belachelijk van de S&F!!!!!!!!!!! Jullie nog wat leuks gedaan???
Misstiana, ik zal voor je duimen dat het morgen meevalt bij de fysio. En ben benieuwd wat de ka morgen zegt.. Succes in ieder geval., Wel goed geslaagt met shoppen? Lydia ook al aan het shoppen geweest, goed bezig hihihi, Maar wel balen zeg van die S&F Hier weinig gedaan vandaag, vanmorgen de parade hier gemist, wist niet eens dat het bestond hahaha, over 5 jaar beter... Verder even lekker gewandeld en om een bakkie gegaan bij schoonmoeders. Oja, en net een mega mega mega poepluier ehad van mijn meisje, is toch wel heeeeeeeel anders als ze vaste hap krijgen ipv bv hahaha
Hi meiden, heb wel even snel meegelzen maar heb 2 drukke dagen achter de rug en heb een nieuwe verslaving..........dr layton en de doos van pandora, zooooooooooo frusty als je een puzzel niet opgelost krijgt. Hoop dat de pijn nu minder word en dat je weer beter uit de voeten kunt. oh bijna nod dag spannend verhuizen en op huizen jacht ohhh heerlijk. ik woon hier nu net 2,5 jaar en erg naAR MIJN ZIN ZOU NIET WEG WILLEN MAAR HET KLUSSEN EN SHOPPEN VOOR HET HUIS VOND IK HEERLIJK oeps hoofdletters nou jammer dan. Morgen nog 1 dag werken en dan pas 18 mei weer!