hier alles goed, ben op mijn werk hoezo zp verslaafd hihihi maarre , in de wacht??? Nu ben ik ook nieuwsgierig.....
Nee, bij mijn schoonouders.... Over wachtstand, dat gaat over Marleen... Heb me aangemeld, maar is nog niet geactiveerd. Verder niks speciaals.... (Sorry)
Ja, stoofpeertjes, lekkerrrrr! Ik ben er weer van tussen, zal me schoonzusje ff in de kleur zetten... Fijne middag dames! XXX
Hallo ladies Bleehh.. Nou hier een zeer snotterige Melissa L Voel me alsof ik ben overreden ofzo. Moe, spierpijn, hoofdpijn en een snothoofd.. Het is toch een behoorlijk tijdje geleden dat ik me zo voelde! Erg jammer dat ik op mijn werk zit! @ Lydia -> Wow mooi huis Lydia! Heerlijk ruim en licht zeg. Zou er zo willen wonen! @ Ilse -> Ook een mooi huis. Wat je zegt daar kan je nog alle kanten mee op.. Wij hebben ook zon mooie badkamer met van die fancy tegels en mooi lichtbruin sanitair. Van het najaar gaan we dat eruit slopen! @ Farrah -> Oehh je mag niet op je werk op zp haha Wat doe je eigenlijk voor werk? Nou Sarah heeft 2 nachten knap geslapen tot 7 uur en vannacht weer kwart over 5! Wordt er behoorlijk sacherijnig van! Tandje staat nu echt op springen.. Hopelijk is die ellende dan snel voorbij! Een half jaar geleden was ik eerst nog s ochtend met marleen en joosje op msn en mijn weeën aan het wegzuchten.. Rond deze tijd vond ik het al niet meer zo leuk en heb ik heel wat kilometers in huis afgelegd.. Om pas morgenochtend om 6.37 te bevallen! Waar je al niet bij stil staat! Vind het ook zo raar idee dat Sarah enkel en alleen op mijn melk zo groot is gegroeid! Zaterdag gaan we de groentenhap doen! Wil het natuurlijk wel zelf als eerste geven. MOrgen is ze nog bij mijn schoonmoeder en alweer laatste dagje van de week werken! xxx
Hey meiden, Wat lief dat er naar ons gevraagd wordt. Ik ben nog altijd een trouwe meelezer en volg jullie op de voet. Met Kees gaat het prima. Hij krijgt nog steeds bv en doet het daar goed op. Van de week voor het eerst een flesje kunstvoeding gegeven in de hoop dat hij dan eens een nachtje door zou slapen maar helaas. Nu zijn we hem zijn speentje aan het ontwennen zodat we er niet 2 keer in de nacht eruit hoeven om dat stomme ding weer terug in zijn mondje te doen. Nu is hij weer aan t duimen en hebben we 2 nachten doorgeslapen
Had de poes op Marktplaats staan en nu is ze net opgehaald... Toch wel ff slikken en een traantje gelaten hoor. Ze lag steeds in Niek zijn box, aankleedkussen en ze accepteerde hem volgens mij niet echt, want ze sproeide! Tja, een poes en nog gestrerilliseerd ook. Dat kan toch niet zou je zeggen.... Dus om die reden moest ze weg. En ze deed ineens vet lief, bij me liggen, knuffelen... Net alsof ze het wist! Nou ja, misschien houden jullie wel niet van poezen en denken jullie: Pffff.... Maar wilde het toch ff kwijt, voel me er toch wel kut om... Maarja, als Niek gaat kruipen en zich op gaat trekken aan dingen waar kattepies opzit is ook niet de bedoeling. En hij is belangrijker!
@ lydia... aww hele dikke knuffel heb niet alles bijgelezen was vandaag gekkenhuis hier effe poging doen
@ yihaa... fijn dat t goed gaat met jullie @ bloempjuh... woohoo alweer een half jaar, tijd vliegt zeg!
Jaaaa, inderdaad Melissa... een half jaar! Is raar he, als je zo denkt... een half jaar geleden toen...
Hallo, was ik weer en deze keer legaal hihihi. Melissa, gefeliciteerd mert sarah haar half jaar verjaardag. Yihaa, fijn om te horen dat het goed gaat. En ook nog steeds BV, goed hoor. Ik geef ook nog steeds bv, maar denk dat ik af moet gaan bouwen. Iedere maand is het een volle week, bar en boos als de menstruatie komt, en verder loopt het ook hard terug. Maar ik heb het zo goed als een half jaar gedaan en ben er trots op!!! (al gaat het mij wel aan mijn hart hoor *slik*) Melissa, ik zit op kantoor bij een logistiek dienstverlener. 3 dagen per week. @ hier, mango is geen succes bij de kleine meid hahaha. Peer gaat redelijk, morgen maar eens meloen proberen. Hoelang bewaren jullie een potje dat open is? Mannetje zit voor de buis, naar DE wedstrijd te kijken, ben benieuwd wat het gaat worden...... Marleen , i am on hold....... vat hem nou hoor Miss mommy, hoe is het met je??
@ lara.... ik maak zo goed als alle fruithapjes zelf en dan die ik ze in kleine lege olvarit potjes is goed te bewaren zo meestal maak ik dan voor 3 dagen tegelijk dat vind ik toch wel t maximum. zon klein potje gaat hier in een keer op. heb alleen de kant en klare potjes als we weg zijn
niemand meer op hold toch??? Wendy... check je inbox @ hyves.... uitnodiging Dacht dat je er al tussen stond toen ik "beantwoord allen" deed... dus is niks persoonlijks!!
Ik moet eigenlijk ook gaan afbouwen omdat ik om de haverklap blaasontstekingen heb. Nu al voor de 6e keer en al die antibiotica is natuurlijk ook niet goed voor Kees. Daarbij blijf ik natuurlijk hormonaal ontregeld zolang ik bv geef. Ik wil ook nog helemaal niet stoppen, het gaat nog zo goed. Bovendien is Kees enigszins allergisch, in elk geval voor koemelk. Dus hoe langer bv, hoe beter. Hier nog geen menstruatie trouwens dus das wel lekker. En ook hier een kat die eigenlijk een nieuw baasje moet gaan krijgen. Het is een kater die ook steeds sproeit. Een heel lief beestje maar in combinatie met kids is het voor hem niet zo leuk meer hier. Hij is meer buiten dan binnen terwijl onze andere kat zich prima aanpast. Ben al een tijdje opzoek naar een nieuw baasje (maar niet zo actief want wil m eigenlijk niet kwijt) dus begrijp je verhaal heel goed.
Zijn jullie hier.......... Eh wat wilde ik nou toch ook al weer typen..... Ohja Lydia, doe jij je poes weg omdat je Niek belangrijker vindt....nouja..... Maar nee serieus, een poes wegdoen is echt moeilijk! Ik weet er alles van. Ik woonde op een kamer en de kat vind 6 muizen op een ochtend en ging die dan onder mijn bed op zitten eten...jakkes...die woont nu op een boerderij. Beter natuurlijk maar ik vond het wel lastig!