jammer jammer jammer. ik zal thuis ook eens overleggen, woon redelijk centraal in het land. Wij gaan wel gewoon een meetin gdoen hoor, ben nou zo benieuwd naar jullie in levende lijve, en de kindjes bij elkaar lijkt mij zo leuk...
eventueel kan ik hier op de kinderboerderij (theehuis) high tea reserveren... is 8,50 p/persoon en alle ruimte
hihi, nou dat komt dus allemaal wel goed met die meeting! Elst ligt tussen arnhem en nijmegen! hihi, tis ook maar een durpke, dus ni gek dat je dat niet kent! Het maakt mij allemaal niet zoveel uit! fijn musty, dat we samen zitten Heb net de derde schijtluier verschoond hahaha, daar zat effe tijd tussen
he poeple-tjes zullen we op het nieuwe forum verder kletsen? Melissa en Marleen zijn helemaal over namelijk....
he meiden ben ik ook weer al lees ik dat sommigen dit forum hebben verlaten?? wilde het weer proberen hierzo tenminste als het nog mag?? Hoe was jullie moederdag? hier een leuke dag gehad
Wat is het hier stil!! Ben al aan het zoeken geweest maar kan geen nieuw forum vinden!! waar is iedereen?