November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Zo mevrouw luilak hier... ik ga eens mijn belofte van het weekend inlossen en fotootjes plaatsen @ Hyves voor de liefhebbers

2. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hopsakee, nou daar ben ik dan even hoor!

Het was een zooitje vandaag hahaha...
    Het begon echt super, maar tegen het einde van de dag was het weer een zooitje ongeregeld...kwam ook echt wel door mezelf...Niet consequent genoeg geweest, weet het zeker..

Tis ook zo'n lastig clubje! Een paar kids weten echt van geen ophouden en zijn redelijk ongevoelig voor consequenties! Blegh!
    Maar goed, het vwerken op zich viel me wel mee...Was eigenlijk best leuk (op de zooi na dan he)

Met de kids is het goed gegaan bij de gastouder, das een geruststelling...Milo was kapot en we zijn wat aan het experimenteren nu...hij heeft rond 15.15 uur de fles gehad, een kleintje rond 6 uur, toen was ie zo moe heeft denk ik maar 80 cc op ofzo en is toen zonder morrelen in slaap gevallen...Heb hem net een papafles van 180 cc gegeven en die is slapend opgegaan...en vanaf nu laten we hem loiggen en zien we wat hij doet. Wil gewoon even weten hoe lang hij nou eigenlijk slaapt zonder wekken...kan een zooitje worden, kan goed gaan, we zien het wel..ritme omgooien kost nou eenmaal wat moeite!

Die andere mops van me ligt ziek in bed...had ineens 39,7 koorts..zetpil en hup der in!

Goed dat was de ego:)

@joos, leuk haar! Mooi zo subtiel al die tinten!

@tries, zoooow, das een mooi kado!

@Gaby, onze eerste dag zit erop!

@claire, hoe is het nu met jou meisje?

@wilma, zo vlotte dame! Goed man...ik merk dat Milo eigenlijk net als hannes niet zoveel draaien wil, vandaar dat ie ook al een flinke afplatting heeft, mede door zijn voorkeurshouding...Ik hoop dat ie binnekort toch een beetje wil beginnen!

Ehmm, solly als ik iets vergeten ben, maar ben eigenlijk heel moe...ga zo mijn oogjes dichtdoen!

En ladies, we go met de kilo's ! Tsjakka!

dikke nachtzoen en mss tot morgen!

3. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    ~hahahha, lees net mijn bericht terug...die papafles moet natuurlijk een papfles zijn ! :D

4. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    :$:$:$:$

Jemig wat een pantertje!!!!

5. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

Blondie...beetje blondie...hihihi

Lekker hoor en Mara heeft zich voorbeeldig gedragen bij de kapper las ik!!
    Wat een lieverd... mocht je mommytime.. lieffff

6. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ils.. had je nog gekrabbeld op hyves.. weet nie of je dat gelezen hebt.. maarehhh
    Knapperd hoor met je "eerste" werkdag weer...
    Me iz trots op je!! hahha ik zelf moet er echt niet aan denken...
    a.s donderdag houdt mijn verlof op.. "scheelt" dat ik nog geen werk weer heb, maar aan de ene kant ook wel frustrerend..
    beetje dubbel.

Nou op naar morgen dan maar!! Toi toi toi!

Kuzzzzz

7. Miss Moneypenny

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Alles andere meisjes...

Weltrusten voor strax... ik ga richting mijn warm nestje.. het wordt weer koud vanacht..brrrrrrrrr

Ben trouwens ergggg lieve foto's aan het uploaden op hyves van Alissa en Dylan (zoontje van mijn vriendin) hihihiih

Nou toedelsssss tot morgen dan maar weer, denk ik.. krijg weer bezoek dus druk druk druk

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden,sep overstrekt zich de laatste dagen als ik wil voeden..heeft ergens last van..iemand hier ervaring mee???

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

dit had ik dus vanmiddag ook met kaylee bij de 2e borst bleek dat ze al genoeg had gegeten... maar als hij het steeds doet weet ik niet wat het kan zijn geef je bv of fv als het bv is kan je gekolfd flesje proberen?

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    go Kaylee go Kaylee.

geen idee kitty. Caithlyn doet dat ook wel eens maar waarom ????

11. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    he renate, wat een leuke foto's tis wel renate huilt renate lacht.

hihihi

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hoooooi!

Ilse meldt zich op haar tweede werkdag!:D

Hopen dat het niet zo'n papzooi wordt als gisteren!]
    Milo heeft t trouwens super gedaan vannacht!
    Hij sliep om half 7 dus, heb hem om half 9 de fles nog gegeven en hij was er vanmorgen om 7.15!

trots op mijn knapperd!

Evelien, hannes had dit ook, beetje lang verhaal...ik kom er vanavond op terug, oke?

kussie!

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    lilage veel plezier op je tweede werkdag! Morgen mag ik weer.

het was fijn om wer terug te zijn. Ik ben leerkracht en had 25 kleuters. Ik kan merken dat ik er best lag uit ben geweest. Ik kon niet zo geid tegen lawaai. hahhahaha. Ze probeerden mij aan alle kanten uit. En lialge bij mij was het dus ook een chaos, hihihi. weer effe inkomen. De kids hadden het fijn gehad bij de opvang. Luuk ha ddaar goed geslapen en gedronken. Ze vonden wel dat hij lang over zijn flesje deed. ngeveer 25 minuten. Nou ja even een op een met hem is voor hem ook leuk. Elia moet nog we wennen aan dat haar broertje er is. Ze herken wel zijn huiltje zo leif.

e wat was er nog meer geschreven, ove roverstrekken. Hier doet Luuk het ook, sinds ene paar weken. Donderdag cb en dan even vragen over het hoe en wat. Een collega haar dochter deed het ook en die had fysio. Ik laat het jullie weten.

ik zag wee leuke fot's voorbij. Een nieuwe look, geweldig. Een prachtige foto van een zittend kind in de bumbastoel. Ik had bij de bumba stoel een hele andere in gedachten haaha.

de rest oeps vergeten

hier iemand tips voor een vakantie et twee kinderen?

groetjes Gbay

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo,
    Suus, als Mara dat doet zit er meestal een boertje of een poepluier dwars...

Ilse, hup tem die boel daar in je klas...:D

Renaat, mooie foto's en je zag er mooi uit vind ik!

Mleen, Ja ik ben kei blont! Kunstmatige domheid en ik voel me er goed bij. hahaha. Beetje de verwachtingen naar beneden!
    het zit natuurlijk weer niet meer zoals ik gister van de kapper kwam....ja de kleur wel natuurlijk...

Verder ben ik duffig! Dadelijk komt er een vriendin van vorger even langs dadelijk. Ze heeft net haar rijbewijs en spreekt me net op hyves en vraagt of ik het leuk vind als ze ff langs komt crossen. Geinig toch.
    Vanmiddag weer een marteling bij de fysio en vanavond de laatste keer haptonomie. Leuk leuk leuk. Wel jammer dat haptonomie dan afgelopen is. Dat is toch elke keer zo leuk en fijn om te doen.

Zo...ik ga maar eens aan de was...

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hey Gaby,

Ja ik dacht bij de bumbastoel steeds aan die speelgoedclown...
    Enneh dat van die herrie...haha...ik heb eens uitzendwerk gedaan bij een kdv en daar wilde ik aan het eind van de dag wel schreeuwen tegen die peuters dat ze in elk geval lager moesten gaan praten...hahaha
    Hm...Mara kan hier ook zo lang over een fles doen...

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    joosje mooie haren

verder weet ik t niet meer

vanmiddag komt makelaar ben benieuwd,krijg trouwens andere kant van me mond ook zo n blaar pf.

nou ga bedje nog effe in

oh ja lindy had vanmorge ineens beetje blauw oog net boven ooglid ????????beetje raar

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ja bumbastoel had ik bumba de clown in gedachten hahahaah

En gelukkig is Luuk niet de eneige die zo lang doent over de fles, dan moeten ze op de opvng er maar tijd vooor creeeren. Hij krijgt uit de tommytippee, misschien dat het daaraan ligt, maar ja vindt het ook zonde om een andere fles te doen. Nu kan hij nog goed aan mijn borst drinken.

Gr Gaby

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Ladies die gewerkt hebben, knap hoor! En die chaos komt vanzelf weer goed. Fijn dat jullie kindjes het goed hebben gedaan bij de opvang.

Bumba stoel, dacht ook aan die gele clown hahaha.

Joosje, mooie haren:)

Evelien, je vroeg toch naar ideetjes voor je haar? Lekker wat gekleurde plukken erin? In goede lagen....

Overstrekken, hier ook af en toe, en meestal heeft ze dan krampjes of poept ze eventjes daarna hahaha

Voor de dames die BV geven, Chloë heeft spruw maar ik moet wel voorraad opbouwen voor als ik ga werken.
    Ik had op het cb gevraagt of ik het in kan vriezen, en daar zei ze dat ik het wel kan invriezen, en op internet lees ik overal dat het niet kan.
    Hebben jullie zo iets aan de hand, of evt tips??

We zouden vandaag naar de kinderfysio gaan voor de voorkeurshouding, maar word net afgebeld. nou gaan we volgende week.

Dus ga zo maar lekker een stuk wandelen,. het zonnetje schijnt zo lekker....

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    oo juffen, zo herkenbaar!!!
    chaos aan t einde van de dag en herrie!!!!!!!!!!!haha ben blij dat ik nog ff niet hoef!

Vanmorgen naar ander huis wezen kijken..gelijk een optie genomen..tjee wat een stappen weer!

Joos wat ben je weer mooi,hihi lekker he de kapper.
    MEiden bedankt voor jullie reacties op overstrekken..geef bv en soms flesje heb t idee nu dat t toch teken is van ik hoef niet meer. Geef op verzoek enne geef best vaak (denk dan dat hij honger heeft maar wellicht iets anders) en snachts heeft hij t overstrekken dus niet..ga is een paar daagies goed observeren en anders toch ff langs een arts (ben bang dat ie pijn heeft maar dan hoort ie toch ook meer te huilen)

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    suusje ook juf soms?

Deel Deze Pagina