November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jaja ook juf..
    en ik denk regelmatig pff ik stop ermee. niet geschikt als t aan t einde van dag chaos is!
    Ben tegenwoordig invaljuf maarre ga weer opzoek naar een vaste dagen op 1 school

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zo suus, toe maar met dat huis!! Leuk en spannend zeg!

En wat een juffen hier zeg ;)...

En ook nog leuk dat jullie mijn haar leuk vinden.

Zien jullie ook dat ik leuk een heel leuk woord vindt??

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ik vind het zo leuk dat jij leuk zo'n leuk woord vind! Leuk he?!

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Moet je trouwens het woord 'leuk' eens heel vaak zeggen/denken. Wat een stom woord eigenlijk. Maar ja, dat is met bijna alle woorden zo he. (lekker belangrijk he?!)

5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    leuk is echt leuk zeg en zo zeg ik al twee keer leuk

doe ook effe mee. Hahahaa

is weer aardig rustig hier

nou ga mij zo klaar makne om te vertrekken. ik heb ee intake gesprek et een nieuwe huisarts. Ik hoop zo dat er wat uitkomt.

Moet er pas o 15 uur zijn, aar ben op van de zenuwen. Ga daarna mijn kids weer halen, hihihi. Ik mis ze best wel, maar wil ze wel alvast laten wennen dat ze drie dagen gaan.

gr Gaby

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Nou wat leuk dat jullie het ook zo leuk vinden....

Eh suus...maar voor kinderen is een hele dag school toch ook lang dus dan is het toch ook logisch dat ze druk enzo zijn aan het eind van de dag....

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ja princi ik weet t..
    maarre ben nu al 12 1/2 jaar juf en nog altijd denk ik dat t aan mijn onderwijskundige kwaliteiten ligt..stom he?!

8. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Sep ligt hier al heel lang te slapen..opeens tijd over..

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    He Suus...klinkt heel bekend....dat getwijfel.....hoe kan het ook anders :D

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Waar is iedereen gebleven????
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    :p :p :p

nou zeg het worden geen smileys...

12. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Hier goed nieuws gehad bij de neiuwe huisarts. We beginnen weer met b12 injecties. Ik ben zo gelukkig!

Gr Gaby

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh Gaby, wat fijn!! Ik hoop dat je je er snel beter door voelt!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

kreeg geen mail meer :( denk al wat is het toch stil hiero haha

hoe gaat het hier vandaag nog iets gemist??

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hallo dames!

Even een wave voor mij!! Whoeeeeeehoeeeeeeee heb mijn theorie voor mijn rijbewijs in 1x gehaald!! :D:D:D

Van het weekend dus braaf zitten leren en het heeft gelukkig zijn vruchten afgeworpen!! Mijn praktijkexamen wordt nu ook aangevraagd dus ben benieuwd wanneer ik daadwerkelijk op mag.

Jeetje spannend hoor meiden allemaal weer aan het werk. Fijn dat jullie het overleefd hebben! Ik zie er nog steeds als een berg tegenop en heb ook gewoon echt geen zin. Vanavond had ik een etentje met al mijn collega's en dan is het weer net of ik nooit weg geweest ben. Qua werk weet ik natuurlijk niet hoe het in elkaar steekt want wat ik begreep is er ook aardig wat veranderd. Nou ja conclusie zou nog wel even langer thuis willen blijven bij Sarah!

Joosje -> Leuk je haar!

Evelien -> Stoer man die bumbastoel. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Nu mag ze er zeker nog niet zo heel lang in? Heb je misschien een site ofzo?

Ilse -> Super dat je het overleefd hebt je eerste werkdagen. Echt retestoer.. Nou ja zie verhaal hier boven haha

Marleentje -> Wat een superlieve foto's van alissa op je hyves. Lekker ding hoor!

Renate -> Ahh wat emotionele foto's. Lijkt me ook wel heel bijzonder zo met je kleine man erbij..

Gaby -> Hier doet Sarah dat ook weleens aan de borst en meestal komt er daarna een hele golf melk of een flinke boer.

Farah -> Wat een onzin over dat invriezen! Ik heb al een hele vriezer vol staan met voorraad voor straks.. Kijk eens op deze link, wij hebben het pdf bestandje uitgeprint op de koelkast. Het verbaast je nog hoelang je het mag bewaren! Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Bewaren van moedermelk

Sarah heeft om 7 uur een flesje bij papa gehad en om 8 uur gingen ze beide naar bed. Normaal blijft ze altijd beneden tot 21/22 uur en dan nog een flesje en dan slaapt ze tot 7/8 uur.. Maar goed nu was ik natuurlijk uiteten en thuis eerst eens flink afgekolfd. Men wat een spanning stond er op mijn tieten haha! Had ook flinke doorlekvlekken maar had gelukkig een zwart jurkje aan en volgens mij lekte ik ook pas door toen ik in de trein zat.. Heb er zo 260cc uitgekolfd! Zo dat luchtte flink op! Brengt me meteen op een vraag voor de BVmoeders->

Hoeveel afgekolfde melk krijgt jouw kindje?

Zo en nu is mijn hoofd leeg haha!

Weltrusten dames! xxx

16. linde90

linde90 Niet meer actief

@ Melissa, ik bedoel invriezen van melk als ze spruw heeft.
    We zijn nu bezig met behandelen, en dan zou ze misschien weer besmet worden als ik haar over een tijdje deze melk weer zou geven??
    Maar fijn dat je een leuke avond heb gehad zonder lekplekken hahaha, dat zou ook wat wezen.
    En je kolft wel veel zeg,netjes!!
    Als ik Chloƫ afgekolvde melk geef krijgt ze een flesje van +- 140, de ene keer gaat deze op, de andere keer niet.

17. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    hooj:)

Leuk joos! Leuk leuk leuk!

Hmmm, nouw, dag 3 en tevens laatste dag van dez\e week! Pff, heb het nu al gehad...Gisteren super streng geweest, maar goed het had wel enigszins zin...
    kwam ik thuis, had hannes weer hoge koorts, dsu ik dacht ja, dat wordt thuisblijven morgen. Bel mijn directeur, maar die vond dat maarten het maar moest doen, en anders moesten we het er maar eerst over hebben! jaha, hij kon me wat! Had net daarvoor erg nare verhalen gehoord van een collega van me, hoe onmenselijk hij daar op gereageerd heeft...ik janken! Zoow, uiteindelijk besloten hannes toch weg te brenegn (je merkt nl niet echt dat ie ziek is, maar dat merk je bij hannes bijna nooit) en vandaag na school hem maar vroeg te gaan halen....

Was wel weer erg druk zo'n week...gisteren lag ik om 9 uur in bed, toen was ik ook pas klaar!

Milo heeft weer geslapen vanaf 8 uur gisteren, heb hem vanmorgen gewekt...ben echt super blij dat hij het zo goed doet, hoop dat ie dit wil blijven doen ook...
    Dat betekend wel dat ie nu op 4 flessen zit van 180 cc...voorheen kreeg hij er 5 van 150cc...ik zie wel hoe hij het hierop doet...

goed iok ga me verder voorbereiden, straks of morgen lees ik weer alles bij en reageer ik weer, keej?

Dikke zoenies dames! xxx

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    HI meiden, ik dacht al is er niemand, kreeg ik opeens geen mailtje meer dat er berichten geplaatst waren, en ergens ging er net een lampje branden.........ping de meiden niet kletsen, dat kan niet.

gister weer wat collega's vriendinnen op visite geweest. en erg treurig nieuws gehad een collega van mij is eergisteren overleden 34 jaar.......pffff dan knuffel je je kleintje nog eens extra hoor.

een clownstoeltje hahahaha het is geen bumba maar bumbo

Bumbo Baby Seat Introduces the Official Bumbo Play Tray

kapsel thanx voor het idee maar toch echt nog geen idee misschien kort ???

allemaal juffies, was er bijna zelf ook een geweest heb op de pabo gezeten maar na een tijdje had ik zoiets van :dit wil ik helemaal niet ben toen maar gaan werken onder het motto dan kan ik rustig kijken wat ik wel wil en tada dit jaar werk ik eralweer 9 jaar.

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier maken we een flesje met 150...ene keer drinkt sep t op andere keer niet..

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jee zonnetje wat erg van je collega!

@werkers, succes! Jeee lilage als ik je zo lees met de problemen rond ziek kind, 9u versleten op bed dan denk ik alleen maar IK WIL NIET..

Deel Deze Pagina