November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ wenneke leuke foto's zeg:D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook van kaylee een pica

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb gestemd

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

5. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
  6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Wat goed! Ik heb ook zo'n filmpje van Roan. Zal vanaond aan mijn vriend vragen of ie 'm ff op youtube zet.XXX

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    me dame is de smurfen aan kijken hahaha

en ik ga hollandspannetje maken ben benieuwd me man had zondag gemaakt maar was toen te ziek om eten maar rook toen wel lekker

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    lydia echt mooi:D

9. linde90

linde90 Niet meer actief

hollands pannetje is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr

en had al gestemd;)

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    pff meisje liigt te huilen en wil niet slapen terwijl ze toch uur beneden is geweest het is elke middag rond 3uur tot 5uur ongever

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ze slaapt , kwijlen jullie kindjes ook zo erg???
    denk da ze vroeg tandjes krijgt net als niels

12. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Caithlyn kwijlt ook aardig maar heeft dat met tandjes te maken ?

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    bij niels wel dus weet niet nu,

bij formido zoeken ze met spoed iemand achter kassa zaterdag en 2avonden ik gebeld is die man er niet dus morge vroeg om 9uur er meteen naartoe

14. linde90

linde90 Niet meer actief

ook hier een kwijlend meisje sinds een paar dagen.

hoelang duurde het voordat bij juliie kids de spruw weg was??

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Nou kwijlen all over the place hier...

Leuke foto's Wilma en wat zijn ze verschillend zeg. Leuk om te zien!

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo dames,

wat kunnen jullie kwebbelen zeg.

Vandaag tweede ochtend gewerkt. Lilage ik voel et je mee. Hier was Elina vannacht aan het spugen en ik bellen naar mijn werk. Ze deed moeilijk enz. Bij mijn ma ook. Uiteindelijk kon mijn man thuis blijven. Ik heb het eve na gevraagd maar iedereen heeft 10 dagen zorgverlof in het jaar.

spruw: hier duurde het twee weken. En had inderdaad ook geen borstvoeding ingevroren.

wenneke fijn dat het weer beter gaat.

bewaren borstvoeding advies uit ziekenhuis;
    verse borstvoeding; 4 uur op kamertemperatuur
    in het de kolekast van het ziekenhuis max 24 uur
    koelkast thuis; 3 dagen
    vriezer; 3 maanden en bij -18 zelfs 6 maanden

ik dnek dat ze adviseren om niet te veel in de vriezer te doen, odat de samenstelling veranderd en ook de smaak van de borstvoeding. o kan je het hebben dat wat je in de eerste weken afkolfd zometeen niet meer gedronken wordt door d ebaby.

ondooide melk zijn weer anders; 24 uur na ontdooien in de koelkast ook 24 uur. En zeker niet opnieuw invriezen.
    ik hoop dat je er wat meekan

opwarmen nooit in de magnetron!

gefelciteerd met je theorie, alleen even geen idee wie het ook alweer was

hoeveel afgekolfde melk; ik schrik van jullie aantallen. Hahaha hier krijgt luuk maar 100 ml. En is daar tevreden op en laat er dan ook 4 uur tussen zitten. In het ziekenhuis deden ze het geicht keer 150 delen door het aantal voedingen. En zoveel in de fles.

Luuk heeft mij verrast hij sliep af en toe door en toen een hele tijd niet. Nu slaapt hij sinds zondag door, nu ik moet werken. Lief he.

bumbo, ja gek he die associatie met bumba. Lijkt mij ook ideeal, maar ja is nog al prijzig in aanschaf.

eveline; schrikken he van zo dichtbij meemaken las iemand overlijdt zo jong. Was ze ziek? Ook heftig op het werk denk ik. HIer ook een collega verloren drie jaar geleden. De operatie liep verkeerd af aan haar neus. Zo pijnlijk.

evelien; ik kan je ook niet helpen qua kapsel, heb helaas geen zicht erop. maar wat er beschreven werd klonk wele rg leuk.

lydia wat zou je geschrokken zijn. gelukkig viel het mee. wie weet hoe lang hij zou hebben geslapen.

gr Gaby

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Bumbo van Marktplaats gehaald hoor, voor € 25,-
    Nieuw vind ik hem ook vrij prijzig....

18. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Gaby, ik weet nu niet precies wat hij had dat hoor ik nog wel ben blij dat ze aan mij dachten en dat ik gebeld ben, heb jaar of 6 met hem gewerkt de laatste 3 jaar niet meer.

19. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    koekoek!

wat een geleuter hier:D

Mijn eerste weekje zit erop! Het was naar mijn gevoel een goede dag vandaag met de kids, flink de boel aantrekken, maar ik vond het wel prettig gaan...

Hannes vandaag wel bij opvang geweest, maar had net 40,2 koorts, dus die ligt in bed met zetpil..morgen naar de HA, want die willen kindjes met 3 dagen koorts altijd even zien...maarrrrr we hebben net een tand ontdekt, dus dat zal ook een deel van de koorts zijn...maar goed, kan me niet voorstellen dat het alleen daarvan is...hij oogt gewoon echt niet lekker, wil niet eten, alleen hangen etc.. arme schat..

Milo heeft vannacht weer goed geslapen! Van 8 tot ik hem wekte...vanavond maar weer proberen...zou heel mooi zijn als ie slaapt van 8 tot 7 ongeveer:) Heel veel langer is toch niet zo super zinnig voor mij, want hannes is vaak ook rond half 8 wakker!

Ik ga nu nog even met milo knuffelen! Spreek jullie morgen!

x

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

kaylee kwijlt ook en blaast bellen heb gelezen dat dat normaal is rond de 3 maanden ze gaan hun speekselklieren ontwikkelen ook het sabbelen aan de handjes gaan ze nu doen :)

Deel Deze Pagina