November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooh wat vervelend zeg! maar idd 40 graden koorts heeft niet alleen met tanden te maken had je de ha al gebelt omdat hij zo hoge koorts heeft??? 40 graden is wel erg hoog hoor. griep gaat ook aardig rond bah niet te warm aan kleden en idd klekker zetpilletje en lekker slapen meestal werkt dat wel :)

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

lydia dt valt best ee voor zo'n stoeltje, ga marktplaats ook in de gaten houden.

evelien fijn dat ze je op d ehoogte hebben gebracht. el rot nieuws.

lilage griep heerst weer, maar over de 40 toch niet even langs de huisartsenpost? Of zakt de temp met een zetpil. Bij mijn dochter wou de koorts niet zaken met zetpillen en ze heeft dus een longontsteking.

flex; okay sabbelen hoort dus ook bij de leeftijd. Ik dcaht dt mijn zoontje duim ging zuigen .

zo fijne nachtrust ga mijn bed opzoeken

gr Gaby

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

kaylee heeft vanaf week 6 al geen speen (in de 6 weken ook nauwelijk gehad)meer zijn er meer beebs die geen speen meer hebben of nooit gehad hebben ??

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

slaap lekker :)

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Caithlyn heeft wel een speen maar wil hem steeds minder hebben, komt denk ik ook door het willen sabbelen wat steeds meer gaat worden.

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    evelien, ik heb volgens mij een vervelend verhaal van je gemist..een collega overleden? He gatver, wat een ontzettend naar nieuws! Sterkte...

@renate, mooie foto's en wat bijzonder dat caleb daar zo bij was zeg! Mooi!

@princi, haj blondie:) Hoe ist met je meisje?

@Bloempjuh (naam was ook alweer?melissa, of was dat iemand anders?) Gefeliciteerd!

@Claire, hoe gaat het nu met jou?

@lydia, ik heb ook naar de bumbo gekeken op MP, zijn er veel te koop voor rond de 25 euro!

@hier, milo even gepiept rond 4.40...daarna geslapen en hij had rond 6.10 uur honger:) Ach ja, dan heeft ie wel geslapen van 8 tot 6 en nu slaapt ie weer verder, vinnut dus knap! Altijd effe wennen he..
    Hannes goed geslapen en volgens mij is de koorts weg of in elk geval gezakt...toch maar HA bellen denk ik...

Was nog iets over ocverstrekken...hmm, gelezen dat er al veel over gezegd is, zal dus in orde zijn..mnaar goed toch nog even kort...Hannes ging dat op een gegeven moment ook doen, dan hoefde hij ook niet meer te drinken, maar dat kon er niet aan liggen dat hij al genoeg op had...kon namelijk ook zo zijn na 50 cc ofzo. Hij kon ook niet echt op zijn zij rollen en lag veel plat op zijn hoofd. Hij bleek iets te hebben aan zijn nekwervels, wss tijdesn de geboorte toch niet helemaal lekker gezeten...niet echt kiss zeg maar, maar iets in die richting...maar zo te lezen is dat bij jou niet het geval, gelukkig!

Milo heeft trouwens al een plat achterhoofd...niet veel aan te doen, gaat zijn broer achterna!:)
    Hij kan ook nog niet goed zijn hoofd opheffen als hij op zijn buik ligt...zie hier vaak foto's van beebs die dat heel goed kunnen, maar helaas kunnen mijn kids het niet zo snel...die hoofdjes zijn ook zo zacht! maar goed, ik vind ze toch prachtig:)

Nou, tot later..ik moet nog effe wakker worden hoor:)

7. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    hihihi allemaal aan de bumbo!!!!!

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

jaja het is toch gebeurd allebei de kids hebben hoesten en verkouden overgekregen zoow zielig bij lindy echt zo n droge hoest en slijm zit vast echt zielig dalijk dokter effe bellen.

niels hoest wel gewoon

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Goedemorgen ladies....

Hoofdje al lang optillen ook hier nog niet hoor, ze ligt niet graag op haar buik, en tilt haar hoofdje even op maar moeizaam.
    Als ze op mijn buik ligt wel, dan kijkt ze de hele kamer rond.

Gelukkig is de koorts gezakt bij hannes!!

Hier heb ik mijn meisje aangestoken, ze hoest en niest behoorlijk.
    Gisteren was ze ook wat hangerig en huilerig, maar geen koorts ofzo.

10. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    oh gelukkig og meer die hun hoofdje niet optillen als ze op de buik liggen. Caithlyn kijkt ook heel de kamer rond als ze bij mij zit maar op de buik das niet leuk. leg hjaar wel 2 keer per dag op de buik. en moet zeggen ze probeert het wel ze ligt niet te niksen draait van links naar rechts met haar hoofdje

11. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee meiden!
    wat een zieke kids..beterschap voor allemaal enne de kinderen lekker vertroetelen!

Lilage: ik hou t overstrekken goed in de gaten maarre gister deed hij t weer hele dag niet. weet niet zo goed wat het is...
    hoofdje optillen als sep op buik ligt doet sep wel maarre kost hem best hoop kracht hoor..enne hier ook alles wat hij beet pakt naar zijn mond en ook zijn handjes.
    Verder hoop geluidjes aan t maken, erg lief!

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha meiden,

Ja hier is Mara ook verkouden geworden en ik en joris hebben het ook opnieuw. Arme Mara. ze werd er ook twee keer veel vroeger wakker van...ja dat snap ik dan wel weer. Ook beetje hangerig idd.

Nee op de buik liggen vindt Mara echt helemaal niets. Hoofd optillen doet ze wel...al heel lang. En zitten vindt ze het meest fantastische wat er is. O en kijken ook ja...
    Qua handjes...ze sabbelt wel maar dat ze er ook echt andere dingen mee kan lijkt ze nog niet zo in de gaten te hebben... Ze denkt vast...eerst maar eens zitten of zo. Geinig dat die ontwikkeling van de verschillende beebs toch ook zo verschillend is...

Zo ik ga het vandaag maar eens rustig aan doen. Ik heb nu een aantal rommelige nachten gehad en dat begint zijn tol te eisen merk ik...

Mara gaat maandag voor het eerst naar het kdv....:(...slik...

Nou de site is nog steeds erg vaak langzaam zeg...

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo dames,

zometeen naar cb. Hier ook een erg verkouden jongetje. En zijn tweede rpikjes vandaag zullen dus ook niet doorgaan, ga ik een beetje vanuit. Hij heeft zoveel slijmproductie dat hij nu al tot twee keer toe zijn hele ochted voedingeruit hefet gegooid. En ja on sbed van links naar rechts onder de slijm en melk. Ga vandaag op cb vragen of ze even naar haar longen wil luisteren.

Mijn dochter is ook niet helemaal fit (nov 2006) ze is nu al 700 ram afgevaallen en is al meer als 5 weken aan de diarree. Van de week ook nog eens een nacht overgegeven. En ja drinken gaat nu ook steeds minder. En ze is erg moe! Nou morgen maar veen naar d ehuisarts. vanmiddaguitslag ontlasting van haar. En laat haar gelijk evne wgen op cb en meten.

speentje. Mijn dochter wou hem nooit. En Luuk enkelt als hij pijn heeft in zijn buik, maar gooit hem zelf weer uit. Hij rkijgt hem van ons ook alleen als hij ontroostbaar is. Meestal lukt dat het als hij op schoot zit of ligt. En verder als hij gaat huilen in de nacht, maar meer omdat ik lui en moe ben. Komt nooit vaak voor.

claire hoe is het nu met jou?

fijne dag allemaal

gaby

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou hoop trubbels en uiteindelijk heeft mannetje voormekaar gekregen om eerder bij dokter te komen nu heeft ze 2e antibiotica kuur vanaf decemberheb effe potje gejankt.

belt net intratuin op ze wilde op korte termijn een gesprek voor achter de kassa dus ik zeg ja kan vanmiddag al dus om 1400 uur solicitatie kei verkoude maar okee

ben benieuwd

15. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Voor alle ziek, zwak en misselijken; Beterschap!!!!!

Wendy, veel succes bij je sollicitatie.

Op de buik.... Niek is er ook geen fan van, maar moet wel oefenen. Als hij straks al eens omdraait in bed, is het wel belangrijk denk ik...

Verder niet veel te vertellen...
    Zal zo ff dweilen, zonnetje schijnt hier naar binnen en zie allemaal poezepootjes ineens, hahaha!

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    wenneke succes vanmiddag

balen van je meissie tweede antiobiotica.

Hier hefet luuk zijn tweede prikjes toch gekregen. Zijn loongen zijn scoon, dus kon geen kwaad. En wat denken jullie hij rolde van buik naar rug! Hij doet het super, dus hoef mij geen zorgen te maken.

17. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hier een folder meegekregen voor het overstrekken met wat tips. Bij Luuk viel het nog wel mee en is fysio dus niet nodig.

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    niels heeft ook fysio gehad voor nek toen maar lindy heeft dat niet nodig heeft sterke nek

en niek die omrolt super hahah hier rolt ze niet om en speeltjes ook nog niet intressant genoeg.

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    wat een verschil die kleintjes!! Allemaal even oud maar nu allemaal al zo anders qua ontwikkeling.
    Wenneke succes met sollicitatie, is dat wel te combineren met je kindjes die baan?

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja zijn donderdagavond en vrydagavond en de zaterdag dus dat is makkelijk te doen de zaterdag me schoonouders en me pa en ze vriendin en de avond man lief of schoonouders.

maar hoop nergens op ben al te vaak afgewezen dat ze dan toch een jonger iemand kiezen.we zullen zien

Deel Deze Pagina