Hi Ladies, Heb het enorm druk maar wil toch ff ons mannetje showen: YouTube - Roan kan zelf omrollen !!! Knap he ! Zodra het wat rustiger is kom ik weer mee kletsen hoor. XXX
Patries wat een leuk filmpje gepke gelukkig wel, maar ben wel al beetje jaloers op de hoofd omhoog houders en de omrollers. maar goed duurt vast niet heel lang meer voor ze het ook kan
Even een vraagje. Ik ben opzoek naar een nekkussen voor in bad. We hebben nu het drijfmatrasje maar Roan vind het prettiger om met zijn hele lijfje in bad te hangen. Iemand enig idee waar die te koop zijn??? @Evelien: De kleine van een vriendin van mij (iets ouder) die doet al dingen waarvan ik denk, HUH? Doet ie dat nu al? Dan zegt ze vrolijk, Oh dat deed ie met 3 maanden al hoor. Dan snap ik er helemaal niets van. Maar zoals Gepke al zegt, ieder kind ontwikkeld zich anders. Ergens ook wel leuk toch?! Krijg nu bezoek dus ben er vandoor, XXX
Hey meiden, Ik heb al een hele tijd niet meer meegekletst. Ik weet ook helemaal niet waar jullie het over hebben. Dat is met toch even teveel terug lezen. Was in ene het topic kwijt haha. Het ging niet zo goed met Nils. Hij huilde erg veel en zat absoluut niet lekker in zijn vel. Hij dreef mij echt tot waanzin. Was niet tevreden. We zijn nu met hem bij een osteopaat geweest. En hij heeft toch klachten van de bevalling overgehouden. Hij is met de vacuum geboren en zijn nek en schouders zaten helemaal vast. Na 1 behandeling kan ik zeggen dat ik een compleet ander kind heb. Hij lacht de hele dag en hij kletst honderduit. Ik ben heel blij dat ik deze stap genomen heb. Nog 2 of 3 behandelingen en het moet klaar zijn. Ik weet dat er mensen sceptisch over denken en ik zit absoluut niet te wachten op commentaar, maar ik wou het toch even mededelen.
trieske; leuk zeg dat filmpje. Over 5 minuten kan ik bellen voor de uitslag van mijn dochter. Ze klaagt nu al de hele middag over buikpijn en er gaat dus geen eten meer in. Drinken nog wel. Zal ik dat aan de telefoon aan de asistent aan kunnen geven Oh had ik alverteld Luuk heeft zijn tweede prikes gehad ne tot nu toe geen reactie. iemand ee idee hoe lang ernaa de reactie kan kome?
Lautjuh wat fijn dat je nu al een heel ander kind hebt. Meid je moet doen wat je zelf denkt dat goed is!!!!!! Hoop dat je nu weer wat meer mee kan kletsen, lezen. gepke geen idee hoe lang een evt reatie kan opkomen na de prikjes. caithlyn had bij de 1e ook niks, ze hoeven er dus geen last van te hebben maar kan wel. wat is de uitslag van je dochter ?
suusje je bedoeld denk ik nils, hahaah luuk hoort bij gaby uitslag dochter, tussen half 5 en 5 nogmaals terug bellen. De uitslag was nog niet beoordeeld en omdat z eveel afavlt en al een aantal dagen neit eet gaat z ehet toch even overlggen. Volgende week zijn ze namelijk op vakantie Bij de eerste koorts en nu niets en hij heeft ze vanochtend gehad om 11 uur. Nou zal fijn zijn. osteopaat, fijn dat het je helpt. Een heel ander kidn dot ook wonderen voor de moeder.
oeps sorry bedoelde Nils ja.. Hier is Sep ook supermakkelijk de laatste dagen enne ja dat doet een moeder ook goed. Gewoon relaxte dagen zo thuis bedacht me alleen net dat ik vandaag nog geen volwassene gesproken heb..gelukkig komt zo vriend thuis en daarna naar yoga..anders voel ikme wel een echte huismus worden. Dit weekend trouwens nog 3! keer kraamvisite pffffffffff volgend weekend nog 1 enne dan zijn we er hopenlijk een beetje doorheen!
nou hoor morgen of het doorgaat het is alleend e vrydagavond tot eind maart dan gaan ze t seizoen in en dan is het ook de zaterdag erby en koopzondag,maar als aangenomen wort moet ik wel me vakantie verzetten die was geboekt precies in de bouwvak pfffff
Nou net mijn tweede piercing eruit gehaald voor Roan. Die in mijn navel heb ik er tijdens mijn zwangerschap al uit gehaald omdat hij in ging groeien door mijn giga buik en mijn tongpiercing heb ik net uit gedaan. Vanmiddag was een vriendin hier met haar kleine. Ze maakt geluidjes voor Roan die hij helemaal te gek vond! Soort scheetjes met je tong weet je wel. Ik wilde dat ook doen maar ik kon het niet door mijn piercing. Dus hup dat ding uit. Nu kan ik het wel en blijkbaar vind Roan dat een geweldig geluid, hihi. Nou Wenneke, wel fijn dat je waarschijnlijk aan de gang kunt dan. Krijg je het geregeld met je vakantie? @Lautjuh: Belachelijk dat je naar de osteopaat bent geweest!!! Whahaha, geintje natuurlijk. Juist er goed van je, het heeft z'n vruchten afgeworpen toch?! @ De rest, ik weet het ff niet meer, sorry. XXX
Pfff ik las deze zin en schrok hahaha. Ik dacht hou dan je commentaar maar voor je. Ik heb geen zin om me te gaan verdedigen. Hormonen he.... Direct er bovenop zonder eerst verder te lezen hahaha.