November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Leuke foto by the way

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    leuke foto, echt schetig.

En ene piercing eruit, ja je meot wat over hebben voor je kids.

hoe staan de zaken trouwens met betreking tot meeting

gr Gaby

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    en nog ff snel...

ik heb vandaag merkjes besteld voor op flesjes, voedingsdoosjes en voor op kleding voor als mara naar het kdv gaat. Ze zijn geinig en niet zo heel duur...
    Ik dacht dat deel ik ff met jullie.

https://www.goedgemerkt.nl/clothinglabels.asp

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    effe kijken
    doe er nu steeds een pleister op vn zo'n rol ja de naam kwijt

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Kleine meid heeft geslapen vanaf 9 uur tot 6 uur. ze heeft hierdoor wel en voeding gemist maar ze zal wel gee honger gehad hebben.

gisteravond en vanmorgen wel 2 luiers die te vol zaten met po.p zodat ze er helemaal onder zat echt zielig we houden het maar in de gaten

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    #506 wenneke20, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
    nou ze had gisteravond al gebeld ze zeggen geen ja en geen nee ze willen eerst de andere solicitanten afwachten baal echt als een stekker,maar wat doen we eraan.

hier slechte nacht niels elk uur wakker die s ook verkouden en meisje om 5uur flesje,straks naar de kno ben benieuwd.als ze maar geen rs virus krijgt.heb da ziekenhuis wel gehad:)

mooie foto van roan hahah:D

7. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    moggu:)

@tries, coole foto van roan! en super filmpje, zover is mijn ventje echt nog lang niet!

@Lau, ik behoor niet tot de sceptici, wilde toch ook even zeggen dat ik erg blij ben dat dit zo goed geholpen heeft! Te gek dat je nu kan genieten van Nils!

@Wenneke, succes vandaag, en succes ook met wachten!

@en kitty, sep nog last gehad van de prikjes?

@gaby, oh nee, dat was jij, hahaha luuk nog last van de prikjes?

Weet iemand hoe het gaat met puzz en claire enzo?

@evelien, lekker dat ze zo lang geslapen heeft! Verder wel alles goed met haar?

ehmm, verder nog...weet t niet meer:S

Milo weer geslapen van 8 tot 6, denk toch dat het nog iets te lang voor hem is, vanavond flesje eens om 9 uur doen...Hannes'koorts is gezakt, wss toch echt die tanden, rot dingen ook:)

tot later!

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    en wendy, trouwens gave foto van lindy!!

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hihi, dat was stiekem ook de bedoeling... Ik ben zelf ook 4x met Roan naar de Osteopaat geweest dus ik zal wel de laatste zijn die er commentaar op heeft. Hoe gaat het nu?

10. Happymommy84

Ik ga ff mijn kleine man uit bed halen. Hij slaapt al vanaf 23:00 uur. Kleine slaapkop is het (overdag trouwens niet hoor)

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @trieske; het gaat heel goed met hem. A.s. woensdag moeten we weer heen.
    Huilde jouw kindje ook zoveel dat je naar een osteopaat bent gegaan?

12. Happymommy84

Roan heeft hééééél erg veel gehuild! Ik werd er helemaal gek van. Tuurlijk kon hij er zelf niets aan doen maar ik denk dat geen mens tegen nonstop huilen kan. Sinds de osteopaat en medicijnen voor zijn reflux gaat het stukken beter. Hij is nog wel snel uit z'n doen als we bv op bezoek gaan of bezoek krijgen maar als we er op de juiste manier mee omgaan gaat het heel goed.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ja het kan je echt tot waanzin drijven. Ik ben zo blij dat ik de stap heb genomen. Ik kan nu veel meer van hem genieten. Hij huilt nog wel. Maar hij is niet meer overstuur. Ik merkte gewoon dat hij niet lekker in zijn vel zat toen. Als hij nu huilt is het voor een boertje of honger.

14. linde90

linde90 Niet meer actief

welcome back Lautjuh!
    Vervelend dat je een huilend mannetje hebt gehad, maar heel fijn dat het nu stukken beter gaat!
    Gezellig dat je hier weer mee komt kletsen...

Wendy, succes met je sollicitaties en beterschap met je kids.

Patricia, wat een leuk filmpje, en die op je hyves ook, met zijn schommelstoel. stoer hoor.

Slapen, wat slapen jullie kindjes al lang door zeg.
    ben benieuwd hoelang dat hier nog gaat duren.

Gisteren hebben we de tantes op kraambezoek gehad, en ze heeft zich keurig gedragen. Ze heeft bij iedereen lief liggen lachen of slapen op schoot.
    Wij hebben de traditie in de familie dat de tantes komen babykneden. Allemaal in 1 x dan ben je er ook weer vanaf.
    Gezellig met een kopje koffie en een wijntje erbij wordt ze welkom geheten in de familie.
    En nu binnenkort nog de tantes van de andere kant van de familie en dan hebben we denk ik wel zo een beetje het kraambezoek gehad. Vindt het ook wel mooi geweest na een week of 10.
    Straks kan ze al lopen hahaha.

Ze is trouwens snotverkouden, haar neusje zit verstopt en niest en hoest wat af. Ga zo maar eens een uitje snijden en naast haar bedje zetten. wie weet helpt het...

En balennnnnnnnnnn, ben dus echt ongesteld voor de 2e keer al. Het is niet zo als anders, een stuk minder, maar had gehoopt dat het met volledige bv nog wel even weg zou blijven grrrr:x

15. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    nou ik denk dat Caithlyn aan de diaree is ...weet het eigenlijk wel zeker zo zielig, wilde vandaag even bij iemand langs maar dat doe ik nu maar niet, beter thuis alles bij de hand dan dat ze ergens anders een ongelukje krijgt.

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    ach diarree..zo zielig..hoop dat ze snel opknapt!

@lara hier zijn ook alle tantes in 1 keer geweest..maar al na 1 week. Ze wilden de kleine wel net geboren zien!
    Ach en kraamvisite volgens mij zijn we er na volgende week echt aardig doorheen.

17. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Wij hebben ook volgende week eindelijk een beetje de laatste gehad dan blijven er nog 3 over waarvan ik nog steeds niet begrijp dat ze nog niet langs zijn geweest

18. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Las net over kraambezoek, wat is dat???
    Ik heb net ff nagekeken en van de 77 kaartjes die we verstuurd hebben, zijn er maar 21 langs geweest.
    Wel kaartjes gehad enzo, maar ik ben enigzins wel teleurgesteld...
    Zal wel onterecht zijn, maar ik vind het juist zo gezellig altijd!
    Ookal is 't maar een uurtje ofzo...

19. linde90

linde90 Niet meer actief

mijn 2 beste vriendinnen zijn 1 x langs geweest, toen ze 2 weken oud was en waren toen nog brak en dronken van de nacht ervoor. Nadien zijn ze ook niet meer langsgeweest.
    Zegt wel wat over de vriendschap he...........

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Zonnetje dat heb ik bij een vriend van mijn vriend..zijn naar andere kant van het land verhuisd en wij zijn daar al een paar x heen gereden voor een verjaardag..
    nu wilden ze een keer langs komen toen sep net geboren was maar zaten we dat weekend bomvol en verder niets meer gehoord. Erg vreemd..

Lydia; iedereen staat er dus anders in. Wij hebben ook ongeveer zoveel kaartjes verstuurd en ik heb dus net ff zitten tellen, hier zijn van alle adressen en meer dan 40 langs geweest..werd er soms echt dol van..

Deel Deze Pagina