November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Als ik me aanmeld voor de sprongenwekker bestaat de pagina niet langer meer staat er...

2. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    #542 suusje34, 29 jan 2010
    Laatst bewerkt: 29 jan 2010
    @lydia..haha dat is die van mij die slaapt ook nog niet door..
    ach ik vind het niet zo'n probleem mijn vriend of ik geven hem wat te drinken en dan valt ie weer in slaap..maarre succes met j projectje.Wij hebben t project in eigen bed in slaap vallen net met succes afgerond. Erg trots op mijn ventje dat hijt zo goed doet. Project doorslapen komt wel als hij 3 maanden is..

3. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Maar hoe laat geef jij de laatste voeding dan?
    Niek was woensdag 10 weken en is nu 6 kilo ongeveer...

4. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hoi heb net mijn berichtje veranderd...kwam misschien niet zo aardig over maarre..
    tot een paar dagen geleden maakte ik sep wakker rond half 11 en kwam hij rond 3 u weer. Nu ben ik erachter dat als ik hem niet wakker maak (rond 8 en voeden daarna naar bed) hij ook rond 3en kom dusse dat doe ik nu maar..en daarna komt hij weer rond 6en, neem ik m bij me in bed en slaapt ie nog even bij me tot de wekker gaat (rond kwart voor 8)

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    sep en niek schelen 1 dag..
    vriendin van mij ging dr zoontje met 3 maanden en 2 dagen opeens doorslapen..volgens cb was dat ook de leeftijd dat je t echt van ze mag gaan verwachten..

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Oh nee joh, ik vind dat wel fijn, andere ideeën....
    Je mag zeggen wat je wil hoor, hihi!
    Ja, bij Niek was dat ook zo, daarom deed ik hem maar om 7 uur al de nacht in, hij komt toch rond 2 / 3 uur...
    Ookal voedde ik hem dus om 22:00 uur.
    Maar toch wil ik het een weekje volhouden... Wie weet :)

7. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    als t jou lukt, maak ik er volgende week een projectje van..succes!

8. linde90

linde90 Niet meer actief

hier nog een die niet doorslaapt hoor.
    Geef sávonds om ongeveer half 12 nog de borst, maar ze komt echt 3 uur later weer, heel soms 4 uur.

9. linde90

linde90 Niet meer actief

zie nou ook dat de wekkerpagina het niet doet, je moet even op de kleine link eronder klikken,en dan kom je op de oei ik groei site en daar kan je het nog wel.

Sorry voor de verkeerde link;)

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Nils slaapt ook nog niet door. Of ik hem nou om 19.30 de nacht in laat gaan of om 23.30 nog een keer wakker maak, hij komt standaard rond 03.00 uur. Dus ik maak hem niet meer wakker.

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja en mijn oma zegt dus : Voeding om 23:00 uur geven en dan pas weer om 05:00 uur, 2e week 05:30, 3e week 06:00, 4e week 06:30. Komt hij eerder? Laten huilen, hij moet leren dat het nacht is... en valt vanzelf wel in slaap.
    Daarna ga je, rond 5 maanden de 23:00 uur fles laten vallen.
    Zo heeft zij het gedaan en zij zweert erbij.
    Maar het lijkt mij vet moeilijk om Niek van evt 03:00 tot weet ik het hoe laat te laten huilen...

Er zit wel een verschil tussen huilen en huilen natuurlijk en als ik merk dat het echt niet wil, kap ik er ook mee hoor!

Maar als jullie kids nu, net als Niek, ook van 19:30 tot 03:00 slapen en als je ze tussendoor laat drinken alsnog 03:00 wakker worden.... Zouden ze dan honger hebben???? Of is dat gewoon een gewenning dan, om 03:00 wakker worden.
    Als je ze dan ff laat jengelen....
    Zou dat lukken? Dat ze dan weer inslapen??

12. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Kan het niet vinden, bij welke 'topic' moet ik dan kijken?
    Als ik op de Homepage zit?

13. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Lydia als je op de pagina zit waar de link naar verwijst dan heb je rechts onderin baby ABC staan.

daarboven staat een link deze moet je aanklikken en de rest wijst zich vanzelf. vooral geduld hebben heb ik zojuist gemerkt

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo

Doorslapen. Luuk deed het ook niet , maar de dag dta ik ging werken opeens van 23 uur to half 6 zes uur
    en als hij nu eerder komt, bv vier dan doe ik de speen erin. En tot nu toe slaapt hij weer in. Hij heeft dus geen honger. Overdag neemt hij echt de speen niet meer als hij honger heeft.

succes met je project ik hoop dat het helpt!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden

heb niet terug gelezen vandaag want was drukke dag
    morge en zondag ben ik e rook niet

hoe gata het met jullie en de kids?
    kaylee begint af en toe te lachen met zo'n geluidje echt zoo geweldig!!!

en esmay heeft me in me vinger gebeten toen ik aan der tandjes wilde voelen nu is me vinger doof want ging echt heeeeel hard zo hard dat ik geloof ik de buurt bijelkaar hebt geschreeuwt van de pijn haha:) esmay schrok ervan weant liet snel los en ik met ranen in me ogen zeggen dat kan niet meisje je mag niet bijten op lieve manier wilde niet dat ze in huilen zou uitbarsten maar ik kon wel door de grond zakken haha heb me vinger maar ff onder de koude kraan gehouden hij is nu alleen nog doof en doet pijn als je er tegen aan komt

16. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Wij zijn al sinds dinsdag met zo'n "projectje" bezig ( Thyn kreeg anders 1 voeding teveel..groeide te hard..blablabla..dus moesten stoppen met de nacht eigk ) Het vraagt heel heel veel geduld. Eerst kwam hij om 2 uur al. Dus wij dachten ook het nooooit te redden. Is daarna in slaap gevallen tot 7 uur. Nacht erna kwam hij pas om half 6. Afgelopen nacht was het 1 uur!!!! Is daarna in slaap gevallen tot half 7. Wij laten hem ook huilen. Speen erin..huilen..speen erin..enzo enzo.. Totdat je ineens aan zn huiltje hoort dat ie het opgeeft. En honger heeft ie niet, want WIL geen eens zn fles! :( Je moet echt mega geduld hebben en rustig blijven naar je kindje, maar denk dat het dan best wil lukken. Evt ff bij hem blijven dat ie je adem hoort, werkt hier ook goed. Thyn heeft nu al 3 nachten zonder voeding gedaan en slaapt na zn huilmoment toch tot de volgende ochtend. ( ff afkloppen nu dan he! :D )

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

kaylee kwam vanmorge ook ineens om 6 uur normaal 9 uur zoiets heb haar even laten huilen en ze was zo in slaap gevallen weer tot 9 uur:)

18. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    meiden ieder kind leert echt doorslapen hoor, bij de een duurt het iets langer dan de andere..
    Sep ligt bij ons op de kamer (hebben geen slaapkamer over) dus moet er niet aan denken om m snachts te laten huilen..

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat fijn dat hij al 3 nachten zonder doet!! hopen dat het zo blijft:) maar dat zal vast wel

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hahaahah, ja even laten huilen kan geen kwaad.
    Ja en wel geduld hebben, maar moet zeggen dat LUuk als hij wakker is om 4 uur dan huilt hij iet erg lang, dus heb makkelijk praten met laten huilen

gr Gaby

Deel Deze Pagina