November 2009 mama's (DEEL 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Moneypenny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Ja, dat is inderdaad hopen. Je raakt zo snel verwend he :D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

dit is geen honger denk ik maar meer gewenning zou hem 10 min laten huilen en naar um toe gaan over bolletje aaien en weer 10 min laten huilen totdat hij het opgeeft op een gegeven moment zal hij niet meer wakker worden om 3 uur;)

3. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Ja, wij kunnen wel 3 kwartier tot een uur met hem bezig zijn hoor. Daarom zeg ik, je moet veel geduld hebben.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

vertel mij wat :) ben zo erg gewent aan 9 uur dat ik dus geen zin meer heb er eerdre uit te gaan en zolang z ebinnen 10 min weer stil is vind ik het best hihi

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoop 1 ding dat kaylee niet zo wordt al esmay nu:$

meiden met kids rond 19 maanden hebben jullie ook last van driftkikkers??

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hahaahah flex wat ben je vernwend met je 9 uur. Zo lang ze het niet nodig heeft mooi zo laten. heb je niet leiver dat ze eerder op bed gaat op de avond?

gr Gaby

pffffff een uur hoe hou je het vol, met de bv was ik met een kwartier klaar, maar ja de volhuder wint en het doel is natuurlijk dat ze niet meer komen.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze slaapt nu vanaf 18 uur tot ik haar wakker maak om 23 uur ik ga toch niet eerdre naar bed;)

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    flex mijn dochter inmiddesl 3 jaar, kon ook rond die leeftijd een driftkikker zijn. ken je de reclame van krisend kind op d egrond! Nou heeft mijn dochter dus ook eens gedaan. Ik ben er dus overheen gestapt zegt een vrouw uw kind huilt hoor. Ik ja ze krijgt haar zin niet, dus lekker laten liggen. Kreeg gelukkig geen kinderbescherming op mijn dak hahaaaa lol.

ja is een periode moet je effe doorheen, maar voorla conseuent blijven ja is ja en nee is nee. moeilijk hoor sterkte

9. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Luuk krijgt hier ook de laatse fles om 23.30 en dan nu dus eindelijk tot 6 en voel mij al verwend.

mooi zo laten! lekker lang in bed of... komt je driftkikker(lol) eerder

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

11. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Haha Flex, ben al blij als die van mij tot 6 uur slaapt! :D Dan ben ik al verwend!

Gepke, wij zien het ook maar als een "wedstrijdje". Ookal klinkt het heel zielig voor Thyn, het geeft een kick als ie uiteindelijk slaapt en tot de volgende morgen! En we troosten hem tussendoor echt wel. Laat hem geen uur alleen liggen huilen.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha ik laat esmay ook mooi liggen ook al is het buiten ze zoekt het dna maar uit maar echt ze haalt soms bloed onder mijn nagels weg moet haar 10000x op een dag zeggen nee mag niet en dan wham op de gond en krijzen! moet zeggen we worden er beetje gek van en weten echt niet wat we ermee moeten en aan cb hebben we ook nie veel ach ik hou maar in me hoofd ooit gaat het weer voorbij *hoop ik*

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Hey meiden, super bedankt voor al jullie meningen en verhalen...
    Heb er zin in, om deze uitdaging aan te gaan.
    Laat jullie morgen weten hoe de eerste nacht ging.

Patricia: Beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Lekker muziekie hoor!

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    niet mijn smaak van muziek, maar ja gelukkig kunnen smaken verschillen

mjannie, ik bedoelde het ook niet verveeldn hoor. Maar heb hier dus eens meegemaakt dat mijn de nacht voeding ging doen. had daar voor afgekolfd. En... resultaat was dus anger wakker dan als ikzlef vene bv gaf. HIj huilde al vijf muniten en toen moets ik mijn man wakker maken en ja dan nog flesjeopwarmen, weer tien minuten verder, licht lekker aan doen en flink praten tegen luuk om hem aan het lachen te maken, drie kwartier later sliep ik weer. Had ik hetzlef gedaan dan was ik na een kwartier al weer onder wol hahaha. was dus eens en nooit meer. Vandaar dat ik zei een uur duurt dan zo lang. met voeden zo klaar, maar ja dan boek je dus geen resultaat. Nogmaals was niet verkerd bedoeld.

lydia ik ben benieuwd

16. Mjannie

Mjannie Lid

19 okt 2009
    21
    0
    0
    NULL
    Breda
    Ik had het ook niet als verkeerd begrepen hoor Gepke. Een uur duurt ook lang. En toen we hem voeding gaven sliep ie ook gelijk weer. Dus ik snap jou ook. En mannen snappen niet hoe ze dat moeten doen. Ik hield ook altijd bijna al het licht uit, niks zeggen, niet aankijken.. Maar mn vriend.."hallo mannetje!! Ooohw kijk nou..hij lacht!!" Zit je dus gelijk met een wakker kind! Raakte ik ook wel eens behoorlijk geirriteerd van.

17. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    @ Patries......

TRUTTTTT met je mooie youtube link... moest ik nie ineens vet huilen?? WAT MIS IK DIE TIJD!!!.... laatste feestje kan ik mij niet eens meer herinneren..
    Stephan verzekerde me net dat we ECHT sowieso nog dit jaar naar een feestje gaan.. ben zo bang dat het er bij inschiet.. of dat ik ineens niet meer wil omdat ik me dan schuldig ga voelen tegenover Alissa... Maar die tijd was zo fijn.. iedereen is dan ook zo leuk op zo'n feest, de sfeer, de muziek... i(L)it...
    zo egoooo...
    Oh en Lydia.. ik heb je een berichtje gestuurd op hyves m.b.t het doorslaap verhaal!! Succes met je projectje!! Als dat niet werkt kun je mijn tip nog proberen ;)

18. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    mjannie haahahah ja mannen kunnen nt als de kids wel eens achter het behang. Zo herkenbaar dat gekletste en de irritatie

ik mis af en toe even op stap ook wel. Feestej nooit gedaan, mar bios bv. Vriendin belde vandaag dsu ga binnenkort naar de bios. Effen een zonder man en kinderen op stap. En schuldig voel ik mij niet, want als ik even een paar uur echt voor mijzlef heb gedaan, dan ben ik er weer helemaal voor de kid sen lijkt het of ik e rmeer plezier in heb.

Ik lees morgen weer verder ga mijn bed opzoeekn

sterkte met je project!!!!!!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ben nog nooit op zo'n feest geweest dus weet niet wat ik mis:p

maar ik ben toen ik 23 was voor het eerst naar concert geweest van jan smit!! en dec 2008 weer das dan weer meer mijn stijl:p paps past op zodat mams naar jan smit kan hihi

20. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Weltrusten!! En dat van mannen en nachtvoeding herken ik wel idd... AMATEURS..hahaha ;) Gelukkig slaapt mijn meiske door... dus geen last meer van

Deel Deze Pagina